Helsingin puistot törkeässä kunnossa juhlijoiden jäljiltä - HYVÄ NUORISO!!!!
Olette kuulemma parempi kuin aikaisempi sukupolvi 🤦🏻♂️
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000008031626.html?share=c7dd39c1678821c…
Kommentit (43)
Minä ihmettelen miksi roskaamisesta ei voisi tehdä samanlaista aivopesukampanjaa kuin esim Koronan kanssa.
Se on jännä että humala on jokin synninpäästö.
Erikoinen asenne nykyyhteiskunnalla.
Vierailija kirjoitti:
Se on jännä että humala on jokin synninpäästö.
Erikoinen asenne nykyyhteiskunnalla.
Ei kai kukaan ole väittänyt että se olisi synninpäästö. Mutta jos etsitään syytä, niin humala on yksi suurin syy. Harva esim. pissaa kadulle selvinpäin. Tai oksentaa. Eli humala vaikuttaa asiaan, eikä se tarkoita synninpäästöä. Miten ihmeessä sen niin voi tajuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääosin roskaus johtuu humalasta. Ja usein ne, jotka jatkaa piknikillä ravintolaan, jättävät roskat puistoon. .
Mitä sitten vaikka johtuisikin? Eihän jumalatilalla pääse rikoksistakaan kuin koira veräjästä.
Niin mitä sitten? Mutta se ei johdu roskaajan iästä tai sukupuolesta yms. Vaan yhdistävä tekijä on humala. Sivistys katoaa, kun humala astuu sisään.
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmettelen miksi roskaamisesta ei voisi tehdä samanlaista aivopesukampanjaa kuin esim Koronan kanssa.
Ei ole vielä niin roskaista, että sinne alkaisi menehtyä porukkaa. Ehkä siivous kannattaisi vain lopettaa, mieli voi muuttua kun alkaa tulla rottia vastaan jääkaapin ovea avatessa.
Miksi roskaamisesta ei sakoteta? Valtio saisi verovaroja ja töhrijät hyvän opetuksen.
Kaikkein pahinta roskaaminen on aina prideparaatien jälkeen. Törkyä on moninkertaisesti noihin kuviin verrattuna :(
Siellä ei ole vain Helsingin nuoret, vaan nuoria kaikilta lähialueilta. Tähän on menty, kun lapsia ja nuoria ei edes koulussa laiteta keräämään roskia. Ratkaisu on mennä samaan käytäntöön, kuin monessa muussakin Euroopan maassa eli puistot on aidattava ja lukittava yöksi mm. Vanha kirkkopuisto ja Sinebrychoffin puisto. Esplanadin puistoon, voi palkata roskapoliisin. Kaivopuisto on liian iso aidattavaksi, joten sen, Alppipuiston, Kaisaniemen ja Hietaniemen uimarannan voi jättää nuorison temmellyskentäksi. Lisäksi Helsinki voisi alkaa laskuttaa lähikuntia niiden nuorison/aikuisväestön roska- ja siisteyskustannuksista Helsingin kaupungille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuja harmittaa kun eivät taaskaan valmistuneet yhtään miksikään!
Vitsi, miten lapsellinen kommentti taas vaihteeksi. Mutta eipä mitään, ihan täydellisen kuvaava vihreitä ja heidän elämänarvojaan. Kiitos taas kun muistutit, miksi en enää ikinä äänestä tuota ylimielistä ja valheellista puoluetta.
Mitä lapsellista tuossa on? Tämän ketjun viisi ensimmäistä kommentia ovat pelkkää "vihe rvas sa rit ö yh öy h" -mö yh ötystä. Eikö tuolle möyhötykselle saa vähän naureskella?
eri
Vierailija kirjoitti:
Niin en tiedä, miksi kukaan ei esimerkiksi missään puhu ilmastonmuutoksesta eikä kukaan kerro esimerkiksi merien muoviroskasta eikä esimerkiksi pikaruokapaikoista ole poistettu muovipillejä..
Eikös nää teinit oo se porukka, jotka on niiiiiiiin kauheen huolissaan ilmaston muutoksesta, ympäristön saastumisesta, mikromuoveista yms. ja komppaile Greta Thunbergiä ja seisoskelleet eduskunnan portailla ottamasta kantaa? Miks mä just päätin, et mä en ota teitä enää koskaan tosissaan :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Eikös nää teinit oo se porukka, jotka on niiiiiiiin kauheen huolissaan ilmaston muutoksesta, ympäristön saastumisesta, mikromuoveista yms. ja komppaile Greta Thunbergiä ja seisoskelleet eduskunnan portailla ottamasta kantaa? Miks mä just päätin, et mä en ota teitä enää koskaan tosissaan :D :D :D
No eikö tuo pussikaljameininki ole enemmän niiden bensalenkkareiden touhuja, jotka eivät taida olla ihan sitä vihreiden kohderyhmää.
Ei ne oikeat stadilaiset vaan maalta muuttaneet ja ulkomaan tulokkaat
Ilmastomiekkari pystyyn nuoret ja lisää soija- ja kauramaitoa!
MUOVI LASINSIRUT EIVÄT MAADU!
Ne tuhoaa luontoa, Itämerikin kärsii, kalat kuolee , myös norppa,
Pullonkaulat uimarannoilla , tekevät ihmisten jalkoihin pahaa jälkeä , joutuu sairaalaan alkaa kuntousjakso ym.Tämä tulee muuten kalliiksi.
Sinäkö maksat ne sairaalakulut , jotka aiheuttaa säretty lasipullo, muuten sellaset tölkin aukasijat ovat tappaneet lehmät kun se on maksettu luontoon, !
Sellainen tiskaaminen saastuttaa kaiken kyllä se näin on , se vasta tuhooa luontoa Sinä hyväkäs teini luulet suojelevasi luontoa tai väität olevasi luonnonsuojelija vegaani mutta et ole sitä , sinä tuhoat , sitä koko ajan yhä lisää paiskomalla roskia ongelmajätteitä luontoon.
Osa roskaajista on syrjäytyneitä ja näköalattomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuja harmittaa kun eivät taaskaan valmistuneet yhtään miksikään!
Vitsi, miten lapsellinen kommentti taas vaihteeksi. Mutta eipä mitään, ihan täydellisen kuvaava vihreitä ja heidän elämänarvojaan. Kiitos taas kun muistutit, miksi en enää ikinä äänestä tuota ylimielistä ja valheellista puoluetta.
Tuo on sitten lapsellinen kommentti, mutta kaikki nuo vihreistä länkyttävät eivät?
Miten vihreät liittyvät tähän aiheeseen mitenkään? Miksi ketju on täynnä vihreiden dissausta vaikka aloitus liittyy roskaamiseen?
Ihan näin ei-vihreänä olen aika helvetin kyllästynyt palstan "kaikki on jollain ilveellä vihreiden syytä" -mussutukseen ja vastavuoroiseen persujen haukkumiseen.
Samaa mieltä. Mutta uskon, että ohje on: "liitä vihreät ja vasem. ja nykynhallitus joka ikiseen negatiiviseen uutiseen". Aivopesua.
Mitä tässä taas tarkoitetaan nuorisolla? Kuin vastakohtana aikuisille. Veikkaan, että suurin osa noista sikailijoista on kyllä ihan täysi-ikäisiä aikuisia joilta voisi odottaa ihan aikuisen käytöstä. Peruskoulunsa päättäneet kakarat erikseen sitten, tosin heiltäkin sopisi odottaa asiakkaita käytöstä. Mutta siis se on se humala, joka saa ihmiset käyttäytymään törkeästi, iästä riippumatta. Kännissä örvelletään ja pidetään ”hauskaa”.