Kuinka halvalla saan terveellisen ruuan 3 päiväksi / henkilö?
Siis niin että käy 3 päivän välein kaupassa ja että ruoka on vielä terveellistä jatkuvassa käytössä.
Kommentit (5)
Minun ruokamenoni on noin 300 € kuukaudessa, eli kymppi päivässä. Syön diabeetikkona omasta mielestäni terveellisesti ja ostan ruokani johtavasta kauppaketjusta.
Mulle riittää noin 5 euroa päivässä terveelliseen ruokaan.
Juurekset, sipulit, herneet, pavut ja linssit ei paljon maksa. Näkkileipäkin on puoli-ilmaista jos ei itse viitsi leipoa siemenleipää.
Hedelmiä tai marjoja lisäksi kohtuudella, mulla on puutarhan satoa vielä jäljellä pakastimessa. Mutta viiteen euroon päivässä saa myös 2 sesongin edullista hedelmää/päivä ja sehän riittää.
Vierailija kirjoitti:
Mulle riittää noin 5 euroa päivässä terveelliseen ruokaan.
Juurekset, sipulit, herneet, pavut ja linssit ei paljon maksa. Näkkileipäkin on puoli-ilmaista jos ei itse viitsi leipoa siemenleipää.
Hedelmiä tai marjoja lisäksi kohtuudella, mulla on puutarhan satoa vielä jäljellä pakastimessa. Mutta viiteen euroon päivässä saa myös 2 sesongin edullista hedelmää/päivä ja sehän riittää.
Jep. Vaikka söisi lihaa, pysyy budjetti tuossa. Susupaloja ei tietty sitten vedellä...eikä kyllä tekis mielikään.
Sehän riippuu, mitä on sinun mielestäsi sitä terveellistä.