Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä itsestäänselvyytenä pidetyt asiat eivät päde sinuun?

Vierailija
06.06.2021 |

Moikka!

Millaiset niin sanotut itsestään selvät asiat eivät päde sinuun ? Aloitan:

- En ole miltei koskaan ulkona edes aurinkoisella ja lämpimällä säällä, vaikka melkein aina oletetaan, että kaikki haluavat ulos tuolloin.
- Vaikka käyn päivätöissä, olen iltavirkku.
- En omista mökkiä.
- En jää lomille juhannuksena.
- En juo alkoholia missään enkä koskaan.
- En käy pakettimatkoilla
- Vietämme mieheni kanssa mielellämme aikaa myös erillään (ja parisuhde voi hyvin)
- Teen kotityöt itse

Mites te muut? 😊

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ap:n mainitsemista asioista minuun pätee myös tuo, että en haikaile ulos silloin kun on kaunis sää. Tämä on jopa sellainen pitkäaikainen kipukohta, joka oikeasti vähän hävettääkin. Ulkona oleminen saa minut todella väsyneeksi ja auringonvalo tekee pahoinvointiseksi. En myöskään keksi mitään mielekästä tekemistä ulkona, kun taas sisällä minulla on virikkeitä vaikka miten paljon. Tai no kai sitä voi roudata kaikenlaista kesäkeittiötä ja etätoimistoa ulkotiloihinkin, mutta ei maksa vaivaa. 

Vierailija
22/28 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että päivärytmini alkaisi viimeistään 7 aamulla sen takia, että olen pienen lapsen vanhempi.  Meillä menee + 3-4 h  verrattuna "normaaliin" . 

Sama juttu minulla. Mun kaikki lapset on (onneksi) myös illanvirkkuja ja aamuntorkkuja kuten minäkin, tai sitten olen opettanut heidät siihen. En olisi pärjännyt silloin kun lapset oli pieniä jos olisi pitänyt herätä ennen pirunkenkimää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että päivärytmini alkaisi viimeistään 7 aamulla sen takia, että olen pienen lapsen vanhempi.  Meillä menee + 3-4 h  verrattuna "normaaliin" . 

Sama juttu minulla. Mun kaikki lapset on (onneksi) myös illanvirkkuja ja aamuntorkkuja kuten minäkin, tai sitten olen opettanut heidät siihen. En olisi pärjännyt silloin kun lapset oli pieniä jos olisi pitänyt herätä ennen pirunkenkimää.

Pirunkenkimä on uusi. Meillä päin se on "ennen sianpieremää".

Vierailija
24/28 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, suurin osa tekee kotityöt itse. 

Vierailija
25/28 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronarajoitukset eivät ole huono asia, minulle kävisi ihan normiaikanakin

Voithan sinä jatkossakin pitää toisiin 2 metrin välimatkan, käyttää maskia, jättää menemättä kulttuuritapahtumiin ja ravintoloihin ynnä muuta. 

Vierailija
26/28 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- en ole koskaan laihduttanut

- en ole koskaan ollut humalassa

- en ole koskaan kokeillut tupakkaa

- en katso mitään tosi-tv:tä

- en kuuntele poppia, räppiä enkä hiphoppia

- minulla ei ole koskaan ollut yhtään someprofiilia

Vierailija
27/28 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-En tee töitä enkä nosta tukia vaan elän säästöillä

-olen kuitenkin mieleltäni vireä ja opiskelen omia kiinnostuksen kohteitani jatkuvasti vaikkei niistä ole hyötyä työmarkkinoilla

-en tykkää jutella ja juoruta kun en saa siitä mitään

-minulla on nolla ystävää mutten ole koskaan yksinäinen

-puolisoni on muunsukupuolinen

-en kaipaa asemaa yhteiskunnassa

Oi, kuulostaa rennolta elämältä! Kauanko säästit ennen kuin ns. downshiftasit? Riittävätkö säästösi loppuelämäsi?

T: Raatamiseen kyllästynyt 3-kymppinen mies

Vierailija
28/28 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin siis, että vaikka olen parisuhteessa, teen ne itse. Minua se ei haittaa yhtään. Mies saa sitten hoitaa lamppujen vaihdot ynnä muut sellaiset hommat.

Ap