Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näitä tinderin timantteja

Vierailija
06.06.2021 |

Mitens ois leirit, lähtiskö tällä tekstillä:

En etsi parisuhdetta sillä olen jo onnellisessa parisuhteessa josta vain seksi puuttuu.

Lähtökohtaisesti tuossa lauseessa on minuun silmiin niin räikeä virhe että en voisi innostua. Jos on onnellinen suhde niin mitä ihmettä hän tekee tinderissä??

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eikä parisuhde ole onnellinen, jos siitä puuttuu seksi, vaikka kuka mitä väittäisi. Seksin puute hiertää parisuhdetta.

Vierailija
2/22 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettava ilmoitus. Pyyhkisin vasemmalle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattuja on koko tinder täynnä. Ei jatkoon!

Vierailija
4/22 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, eikä parisuhde ole onnellinen, jos siitä puuttuu seksi, vaikka kuka mitä väittäisi. Seksin puute hiertää parisuhdetta.

Monella on ns. paperilla pätevä mies kumppanina mutta tämä ei välttämättä sytytä fyysisesti lainkaan vaikka on kulissit ja tittelit kunnossa.

Sinänsä en näe, mitä väärää on tässä tilanteessa täyttää se tarve muualla.

Ei kukaan muutu nunnaksi papin aamenen jälkeen, tai elä pelkästään sillä että mies tuo rahaa tms. talouteen. Ihminen on silti pohjimmiltaan eläin jolla on tietyt tarpeet siinä missä syöminen tai juominen.

Vierailija
5/22 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika turhaa sinänsä moralisoida koska monilla se tapahtuu ihan yhteisymmärryksessä. Rahajuttujen tai lasten takia suhde  pidetään kasassa mutta molemmat voivat tahollaan tehdä muiden kanssa mitä huvittaa.

Meillä hiipui liekki siinä 3-4v yhteiselon jälkeen eikä enää huvittaisi katsella toisen naamaa. Silti halutaan tarjota jälkikasvulle hyvä ja turvallinen ympäristö. En näe miten kuviota pilaa se että haen miesseuraa muualta ja mies voi hakea mistä huvittaa muita naisia.

Vierailija
6/22 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain ällöttävää jos se tehdään toisen selän takana eli petetään. Jos asiasta on sovittu, homma on ok. Monogamia on muutenkin ihmislajissa täysi myytti.

Vierailija
7/22 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan heillä olla avoin suhde, jossa miehellä (tai molemmilla osapuolilla) on lupa hakea seksiseuraa muualta.

Vierailija
8/22 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika turhaa sinänsä moralisoida koska monilla se tapahtuu ihan yhteisymmärryksessä. Rahajuttujen tai lasten takia suhde  pidetään kasassa mutta molemmat voivat tahollaan tehdä muiden kanssa mitä huvittaa.

Meillä hiipui liekki siinä 3-4v yhteiselon jälkeen eikä enää huvittaisi katsella toisen naamaa. Silti halutaan tarjota jälkikasvulle hyvä ja turvallinen ympäristö. En näe miten kuviota pilaa se että haen miesseuraa muualta ja mies voi hakea mistä huvittaa muita naisia.

Eikö Jussi Halla-ahollakin ole tällainen tilanne? Ja se mies ei yksinkertaisesti tee virheitä!

Vierailija
9/22 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteeseen kuuluu paljon muutakin kuin seksi. Vaikka seksi olisikin jumalaista, mutta kaikki muut epäsopivaa niin ei se suhde pitkälle kanna.

Vierailija
10/22 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä jotka asiaa aina pitävät jonain hirveänä syntinä josta helvetin lieskat käristävät tuonpuoleisessa ovat yleensä jotain tiukkapipoisia 50v+ Pirjoja joilla ei ikinä mitään haluja ole ollutkaan.

Välillä haluaa vaihtelua. Miten se on keneltäkään pois, kunhan siitä kerrotaan selkeästi kumppanille. Ja avain tässä on nimenomaan avoimuus. Se että sen tekee kertomatta on ruma temppu.

Vierailija
11/22 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelenkin itse tässä tätä mitä mies on tarjoamassa mahdolliselle mätsilleen. Tekstistä saan itse se käsityksen että muut tarpeet täyttyy, seksi ei. Eli käytännössä hakee patjaa itselleen. Ei minulle kovin houkutteleva tarjous. Siksi tämä minusta aika kuvottava ehdokas.

Vierailija
12/22 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelenkin itse tässä tätä mitä mies on tarjoamassa mahdolliselle mätsilleen. Tekstistä saan itse se käsityksen että muut tarpeet täyttyy, seksi ei. Eli käytännössä hakee patjaa itselleen. Ei minulle kovin houkutteleva tarjous. Siksi tämä minusta aika kuvottava ehdokas.

Samaa mietin minäkin, että kuka tollaseen oikein lähtis.. Avointa suhdetta en kritisoi.

Vierailija
13/22 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin minäkin, että kuka tollaseen oikein lähtis.. Avointa suhdetta en kritisoi.

Sama. Minulle on ihan sama mitä ihmiset suhteissaan tekevät ja sopivat. Ei vaan sille kolmannelle osapuolelle ole kovin kannattava tarjous ellei hänellä olisi juuri samanlainen elämäntilanne

Vierailija
14/22 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusta kommentoin. Tykkään suuresti okcupidin ideasta, siellä avoimessa suhteessa elävät ovat linkittäneet omat profiilit keskenään, jolloin tuollaiseen kuvioon sotkeutuvat voivat olla vähän paremmilla mielillä ettei ole pettämisestä kyse.. Vaikka toisaalta ne jotka haluavat vain seksiä tuskin miettivät mitään moraalia.

Vierailija
15/22 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen ihmismielen psykologian ja tiedän että nämä jotka vimmatusti vastustavat vaihtelua ovat niitä jotka kuvittelevat omistavansa sen miehen/naisen joka kotona pyörii.

Vinkki: Et omista ketään, egoistinen hullu.

Vierailija
16/22 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen ihmismielen psykologian ja tiedän että nämä jotka vimmatusti vastustavat vaihtelua ovat niitä jotka kuvittelevat omistavansa sen miehen/naisen joka kotona pyörii.

Vinkki: Et omista ketään, egoistinen hullu.

Jokainen vaihdelkoon mitä vaihtelee. Kaikki vaan ei kiinnosta olla se vaihtuva kohde.

Vierailija
17/22 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko sitä liekkiä yrittää sytyttää uudelleen? Ymmärrän hyvin, että erota ei haluta lasten hyvinvoinnin takia jos parisuhde on muuten ok, mutta intohimoa toista kohtaan ei enää ole. Täytyy kuitenkin muistaa, että lapset oppivat vanhemmiltaan ja saavat vanhempien parisuhteesta mallin miten toimivat sitten aikuisina omissa parisuhteissaan. Ne toimintamallit tulevat ihan tiedostamatta. Jos lapset katselevat vanhempia jotka ovat pelkkiä kavereita keskenään eivätkä osoita toisilleen minkäänlaista hellyyttä, se voi olla lapsille hieman outoa sitten tulevaisuudessa. Toisaalta eroaminenkin antaa lapsille mallin ja saattaa rikkoa heitä enemmän. Vaikeita asioita. 

Entä miten käy jos toinen avoimen suhteen osapuolista ihastuu tai jopa rakastuu johonkin seksikumppaniinsa? Voihan niin käydä vaikkei seksiä saisikaan harrastaa avioliiton ulkopuolella, mutta luulisi avoimessa suhteessa olevan isommat riskit siihen, että lähdetäänkin sitten toisen matkaan tai vähintään aletaan viettämään vähän turhan paljon aikaa sen seksikumppanin kanssa ja perhe unohtuu. 

Tällaisia ajatuksia vaan nousi mieleeni. En haluaisi tuomita, mutta mielestäni avoimessa suhteessa on riskinsä ja omat ongelmansa. 

Vierailija
18/22 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no, seksi on aika iso tarve. Onko tuossa loppujen lopuksi mitään outoa että ihminen koittaa tuota tarvetta täyttää?

Vierailija
19/22 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no, seksi on aika iso tarve. Onko tuossa loppujen lopuksi mitään outoa että ihminen koittaa tuota tarvetta täyttää?

Sen voi tehdä sinkkunakin.

Vierailija
20/22 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on mainio sovellus sille pienelle porukalle miehistä. Huvittaa kun naiset vielä haukkuu niitä vaikka itse ovat näiden haluajia. Hah, hah, haa ihan sitä saa mitä tilaa. Helposti saavat ei tasan tyydy yhteen.