Pojasta ei vieläkään oo kuulunut mitään. Puhelin sammunut.
Hirveä huoli. Ei eilen neljän jälkeen kun lähti juhlimaan niin oo kuulunut mitään.. Toivottavasti jonkun kaverin luona nukkumassa.
Kommentit (429)
Yläkerran huoneeseen en tosin ole vielä käyny katsomassa....
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Puhelin ei ole sammunut, vaan poika on sammuttanut sen itse, koska ei halua kuulla äidistään silloin, kun on pitämässä hauskaa. Onneksi matkapuhelimia ei ollut silloin, kun olin nuori.
Huutista sille että yksikään nykyteini sammuttaisi puhelimensa. Kaikki bileet on sitä että jokainen ottaa puhelimen käteen enintään kolmen minuutin välein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhelin ei ole sammunut, vaan poika on sammuttanut sen itse, koska ei halua kuulla äidistään silloin, kun on pitämässä hauskaa. Onneksi matkapuhelimia ei ollut silloin, kun olin nuori.
Huutista sille että yksikään nykyteini sammuttaisi puhelimensa. Kaikki bileet on sitä että jokainen ottaa puhelimen käteen enintään kolmen minuutin välein.
Ei kyllä aina ole puhelimet kädessä. Puhelimet laitetaan pois viimeistään kun nyrkkeillään ilman hanskoja tai poltetaan yrttiä.
Luin ketjua alusta asti. 18-vuotias ei ole tullut yöksi kotiin ja jo klo 9.30 ap on soitellut 18-vuotiaan kavereille. Varmaan jonkun herättänytkin. Ja sitten asiasta av:lle avautunaan.
Ei ole ap:lla ihan kaikki kotona, sorry.
Muutama viikko sitten täällä oltiin huolissaan pojasta, joka oli opiskelemassa Ruotsissa ja jonka puhelin oli kiinni eikä äiti tiennyt pojastaan mitään. Monen vaiheen kautta poika lopulta löytyi. Tää kuulosti kovin saman tyyppiseltä, liekö yksi ja sama henkilö joka jaksaa näitä keksiä.
Vierailija kirjoitti:
Poika tuli kotiin, kertoi että "kaverin luona" oli ollut. Kaikki hyvin. Huono olo mutta oon niin onnellinen kun on taas kotona. Ap
Hyvä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi 18-vuotiaiden pitää juoda itsensä tolkuttomaan humalaan? Oi miksi?
Siksi.
Eikö se poika tullut jo kotiin?
Poikasihan tuli kotiin. Miksi poliisi siis soitti
Tästä aiheesta keskustellaan täällä hamaan tulevaisuuteen. Vähän kuin Mansalan kansallispuvusta.
Sinä et päätä, mitä netistä poistetaan. Hähähä!
Vietiinkö yläkertaan tavallista enemmän ruokaa? Kuuluuko sieltä kahdet askeleet?
Vierailija kirjoitti:
Sain poliisilta puhelun varhain tänä aamuna. Haluan nyt rauhaa ja että asiasta ei enää keskustella.
Mistä voin poistaa ketjun?
Ap
Aloituksessa on ilmoita asiattomaksi -kohta. Mobiilissa se on lipun kuva. Paina siitä. Kirjoita tekstikenttään syyn sille, miksi haluat aloituksen poistettavan.
Vierailija kirjoitti:
Lasten kasvaessa pitää aikuistenkin oppia irrottamaan. Parhaiten oppii tulemaan itsenäisesti toimeen, kun vanhemmat hieman höllää napanuoraa ja antaa tehdä omat virheet. Ap, sun lapsi on jo iso, eikä välttämättä edes tajua että sulla on edelleen samanlainen huoli hänestä kuin 15 vuotta sitten. Pitää vaan tottua ajatukseen, ettei heti lapsesta kuulu, ja että hän hoitaa omat asiansa itse. Tunnet lapsesi parhaiten, joten mieti mikä tilanne olisi kaikkein todennäköisin tällä hetkellä ja kun lapsi löytyy, käy skenaariosi läpi ja kenties toteat olleesi arvauksessasi oikeassa. Hyvin tässä käy, usko pois.
Joskus vain on pakko täysiikäistäkin etsiä.
Tytär muutti toiselle puolelle Suomea opiskelemaan noin 18v.
No opiskelusta ei tullut mitään, viina kuljetti noin 3 vuotta, ja tuli hänen kavereita soitettua, harvase päivä läpi, millon mistäkin löytyi, ja kunto aina arvoitus, aina joskus löytyi sairaalastakin. Ja en koskaan mennyt nukkumaan ennen kuin tyttö oli löytynyt illan vietosta, onneksi oli muutama kaveri jotka hänet auttoi kotiin usein. Mutta minkäs teet kun täys ikäinen...
Mutta kun itse hän tajusi, hakea apua, katko auttoi, mutta huoli on edelleen jokapäivä vaikka ei tällä hetkellä niin kova mutta koska repsahdus tulee.
Hänellä illat meni pitkäksi, niin ylensä
Heräsi klo 18 mennessä missä päin Suomea oli ja kuntonsa, mutta joskus ei niinkään käynyt, meni useampia päiviä, ja soittelin sairaalaloita läpi jos oli aavistus missä päin on ehkä liikkunut mutta...
Että huoli on lapsesta vaikka täys ikäinen, eikä sitä napanuoraa pidä noin vain katkaista ennen kuin omat jalat kantaa...
N40+
Vierailija kirjoitti:
Hän on täysi-ikäinen, ei kuulu sinulle enää mitä hän tekee.
Jos asuu kotona, niin kyllä silloin pitää ilmoittaa että kaikki on hyvin. Tai sitten pitää vain ratsasti nostaa kamppeet kuistille, että jos ollaan niin aikuisia, niin mitä vanhempien nurkissa veltto ollaan...
Meillä ilmotteli aina kun oli suht selvinpäin mutta kun viinaa niin saattoi pitkiäkin pätkiä olla heikkoa kuulla kunnosta mitään...
Vierailija kirjoitti:
Luin ketjua alusta asti. 18-vuotias ei ole tullut yöksi kotiin ja jo klo 9.30 ap on soitellut 18-vuotiaan kavereille. Varmaan jonkun herättänytkin. Ja sitten asiasta av:lle avautunaan.
Ei ole ap:lla ihan kaikki kotona, sorry.
Voikohan tähänkin ketjuun olla voinut eksyä Ap:n identiteetin varastaja?
Joku tyyppi on ainaskin monissa muissa ketjuissa esiintynyt Ap:na, vaikka ei ole sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enintään?
Influenssakausi on jo päättymässä.