Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En kelpaa naisille ollenkaan.

Vierailija
06.06.2021 |

Hei! Olen vähän yksinäinen mies etelästä ja ikää 30 vähä yli. Olen tullut jo siihen tulokseen että en kelpaa naisille. Olen toki ujo ja käyn vakituisesti töissä ja kaikkee. En kovin rumakaan ole, mutta ei naisia vain kiinnosta. Ehkä se sit on mun juttu olla ikisinkku. Olen kyllä yrittänyt lähestyä naisia, mutta ei ne oikein kiinnostu ja vastaa mulle. Jotenki niin paskalta tuntuu.

Kommentit (230)

Vierailija
221/230 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä toki vielä uudestaan lähestyä.

Eihän muuallakaan eläinmaailmassa naaras hyväksy urosta, joka kerran koittaa ja lähtee pakit saatuaan heti menee.

Sinnikkäät on ne, jotka pärjää, jos ei muita etuja ole.

Vierailija
222/230 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 30 vee nainen, mua ei huoli kukaan. En kyllä halua perustaa perhettä, eli ei lapsia. Ei ole niitä entuudestakaan. En ole ruma, mutta en tiedä missä tapaisin ketään, elän erakon elämää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/230 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö viettää aikaasi lukittuna komerossa??

Vierailija
224/230 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniit ja komeat pelottavat tavallisia tallukoita.Kiira Korpi kertoi aikanaan, ettei kukaan pyydä häntä treffeille tai flirttaile hänelle. Aviomiehensäkin, siis ex, Kiira tapasi ystävien järjestämillä sokkotreffeillä. Minä olen nykyään vanha tavallinen nainen ja nykyisin onnellisessa avioliitossa. 25_vuotiaana seurustelin vähän aikaa huippukomean miehen kanssa, joka on nykyisin ylilääkäri. Minä olin silloin koko ajan hämilläni siitä, että vahingossa olin joutunut täydellisen kanssa suhteeseen. Epätäydelliset ovat paljon kivempia ja voi olla rennosti oma itsensä. Jokainen löytää kumppanin. Laita kumisaappat jalkaan ja pyydä puolukoille jotakin, keitä kahvia termospulloon. Ja ole ihan vain itsesi ilman karismoita. Tylsyys on ihanaa.

Kaunis tarina! Mutta ketjun aloittajaan se ei liity millään lailla. Jokainen ei löydä kumppania. Tämä on ihan tilastoitu fakta. Ja valtaosa ikisinkuista on miehiä. Aloittajalla ei ole samaa vaihdon välinettä parisuhdemarkkinoilla kuin sinulla. Tilanne on samanlainen myös muilla nisäkkäillä.

Lapsiperheen isä

Vierailija
225/230 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo varmasti monet miehet on ikisinkkuja kun ei löydä sopivaa kumppania tai sitte naiset on nirsoja ja haluaa vain komeita miehiä.

Vierailija
226/230 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas sanotaa et kyl sä löydät sen oikeen vielä joskus. lopeta etsimästä. No missä se sit löytyy. Lopetin jo.. kai mä oon tällänen erakko. Kun on monesti sanottu että ootpa kivan näkönen/söpö. Ei sussa ole mitää vikaa. No onhan vikaa.. kerta ei ole pitkiin aikoihin ketää kiinnostunut missää.

Vierailija
227/230 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä jaksa alkaa tätä samaa prosessia joka kerta uuden naisenkaa kun ei se johda mihkää. Toista ei vain tarpeeksi tai yhtään kiinnosta. Niin parempi keskittyä muihin asioihin elämäs.

Vierailija
228/230 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaippa ne toiset miehet niil käy hyvä tuuri löytää semmonen sopiva kumppani ja menevät kihloihin jne. Ite tunnen olevani tässä oravanpyörässä jatkuvasti ja ei mikää tuota tulosta.. Itse haluan tutustua kiinnostun helposti.. haluan tavata. mutta toinen ei siis yhtään. enkä jotenki enää jaksa. antaa olla.

Vierailija
229/230 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmee hiljasta täälä. MIksei ihmiset kirjota tästä aiheesta mitään. 

Vierailija
230/230 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään aihe ei ketään kiinnosta. Ihan turha alotus.