Vuokrakoira naisten iskemiseen?
Naiset näkyy olevan sulaa vahaa, jos miehellä on koira. Onko jotain vuokraus- tai leasing-palvelua koirista? Voisin vuokrata pariksi helleviikonlopuksi ja sitten, kun homma on hoidossa, niin palauttaa.
Kommentit (73)
Voisin aloittaa vuokrauspalvelun. Kelpaako chihuahua?
Eli huijaisit? Sehän kysyy sitten mihin laitoit koiran.
Mitäs kun se potentiaalinen deittisi alkaa kyselemään rodun tiedetyistä jalostushaitoista, mistä kennelistä koira hankittu, agilitystä ja mitä koiranruokamerkkiä käytät...?
Helpompaa on varmaan vuokrata laadukas tyttöystävä käsipuoleen. Näyttäydyt instapimun näköisen naisen seurassa pari tuntia niin että naiset näkee teidät, ja myöhemmin saat käytännössä valita kenet haluat.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kun se potentiaalinen deittisi alkaa kyselemään rodun tiedetyistä jalostushaitoista, mistä kennelistä koira hankittu, agilitystä ja mitä koiranruokamerkkiä käytät...?
Vastaa en tiiä, tää on mulla vaamn hoidossa. Paitsi ruokamerkin kertoo, syöhän leasingkoirakin.
Olen vitsaillut, että lainaan pientä koiraani miespuoliselle ystävälleni, jos hän haluaa joskus tehostaa viehätysvoimaansa.
Aina, aina, jos olemme kahvilassa ja jätän koiran hänelle, hän palatessani juttelee jonkun naisen kanssa :D
En ikinä jättäisi rakasta moppeani edes viideksi minuutiksi ihmiselle, johon en luota.
Tämän kyllä naiset tietävät ja siksi on ihan ok sanoa, että hoidan ystäväni koiraa. Ei tarvitse valehdella, että on oma!
Hanki siis ystäviä, joilla on koira, ja pidä koiraa hyvin jos saat sen hoitoon.
Minua kun ei kiinnosta pitpullit, rotikat eikä sakamannit Kiinosta hyötykoira vain kiinnostaa , etenkin pelastuskoirat , kiinnostaa ei sylikoirat.🤣😃
N47
Jos sulla olis kokemusta koirien hoidosta niin onhan näitä sivustoja esim
https://www.care.com/fi-fi/profiilit/elaintenhoito/koiranhoitaja
Tuonne ilmoitus ja saatat vielä tienata pikkasen jonkun toisen koiran hoitamisesta...
Ja vinkkinä että se että raahaa mukana jonkun toisen koiraa ja inhoaa sitä ei ole hyvää mainosta. Muta jos tykkää eläimistä niin koiran kanssa saa kyllä varmasti uusia tuttavuuksia hyvin. Mutta jos et halua parisuhdetta ja perhettä ihmisen kanssa jolla esim koiria niin sitten tämä ei ole hyvä idea.
Koiraihminen näkee kyllä onko koira oma.
Älä vuokraa, vaan ala ansaita taskurahaa ulkoiluttamalla muiden koiria. Tai ulkoiluta hyväntekeväisyydestä naapurin mummon koiraa. Se vasta olisikin turn on mieheltä, vaikea keksiä parempaa.
Olen myös kuullut, että sellainen vauvankantoreppu rinnalla on hottia. En tiedä siis, että riittääkö pelkkä reppu.
Koirapuistossa oli yksi keski-ikäinen nainen, joka kertoi, että koira on naapurin liikuntarajoitteisen vanhuksen koira ja hän ulkoiluttaa sitä välillä, että koira saisi tarpeeksi liikuntaa. Ajattelin silloin, että se nainen oli todellinen äiti teresa!
Vierailija kirjoitti:
Olen myös kuullut, että sellainen vauvankantoreppu rinnalla on hottia. En tiedä siis, että riittääkö pelkkä reppu.
Sen voi täyttää kaljalla.
Jaa, mitähä mie sit teen väärin, ku on koira, mut naisille oon kui ilmaa? :D Ainii, liia lyhyt, laiha ja nörttimäinen…
Meidän perhe ulkoiluttaa tällä hetkellä kahta eri koiraa joita omistajat eivät saa talutettua itse riittävästi. Kummankin omistajat tyytyväisiä kun koira pääsee päivittäin pitkälle lenkille. Kun vielä totutettiin koirat toisiinsa niin Nyt menee molemmat samalla lenkillä. Meidän teinit on käyneet koirien kanssa välillä pitkiä lenkkejä vaikka muuten eivät olekkaan kovin liikunnallisia.
Vierailija kirjoitti:
:D aamun paras!
Koiranhaju on ällöttävämpi kuin tupakanhaju. Itse ainakin kierrän koiranaiset kaukaa. Mieluummin otan tupakoivan, ei haise yhtä pahalle kämppä jne.
M33
Tällä hetkellä varmin keino päästä naisten jutuille on vaellus- tai retkeilyolemus, koska laji on nyt in. Eli laitat fjällräveniä päälle, jalkaan vaelluskengät ja rinkka selkään. Sitten vaan hengailemaan mestoille, niin alkaa tapahtua.
M26 kirjoitti:
Jaa, mitähä mie sit teen väärin, ku on koira, mut naisille oon kui ilmaa? :D Ainii, liia lyhyt, laiha ja nörttimäinen…
Onko koirasi pelottava? Joko pelottava rotu tai käyttäytyy pelottavasti?
Miten sinä käyttäydyt? Jos kävelet yksin katse maassa niin se antaa kuvan että et halua tutustua muihin. Kysytkö koskaan muilta saako koirat tutustua toisiinsa? Tai kysytkö koskaan toisekta koiran taluttajalta jotain koirasta (onko koirasi rotua x? Tai minkä ikäinen koirasi on? Ym).
Toinen vaihtoehto on että naiset kokevat että tulet liian iholle tai vaikutat kovin innokkaalta eli alkaa herkästi pelottaa että rupeaako tyyppi stalkkaamaan ym.
Mutta tsemppiä ja toivottavasti löydät kaverin jonka kanssa taluttaa yhdessä koiria.
Kontulassa, Kantsussa tai Hertsikassa tosiaan naiset kiinnostuu heti jos miehellä on pitbullli, rotikka tai saksmanni.