Syke kausi 10
Sykkeen 10. kauden ketju. Kausi alkoi eilen 4.6. Ruutu+:ssa.
Kommentit (1092)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmi-Leenalla onkin jo kokemusta omasta takaa varatulle miehelle paksuksi pamahtamisesta. Voi siis hyvin soveltaa yksityiselämän tapahtumia hahmoonsa.
Älä jaksa taas aloittaa tätä samaa virttä, olet pahantahoinen ihminen.
Mitä samaa virttä? Melko vainoharhaista kuvitella, että jostain aiheesta keskustelee aina sama henkilö.
Oletko itse pettäjä, vai osaatko kertoa mitä pahantahtoista on faktojen toteamisessa? Irvokasta ylipäätään puhua yhtään mitään toisten ihmisten motiiveista, kun kohde itse toimi miten toimi ja oli osallisena rikkomassa parisuhdetta. Millaiseksi mahdat luokitella kyseisenlaisen toiminnan, jos pelkästään asiasta mainitseminen on pahantahtoisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmi-Leenalla onkin jo kokemusta omasta takaa varatulle miehelle paksuksi pamahtamisesta. Voi siis hyvin soveltaa yksityiselämän tapahtumia hahmoonsa.
Älä jaksa taas aloittaa tätä samaa virttä, olet pahantahoinen ihminen.
Mitä samaa virttä? Melko vainoharhaista kuvitella, että jostain aiheesta keskustelee aina sama henkilö.
Oletko itse pettäjä, vai osaatko kertoa mitä pahantahtoista on faktojen toteamisessa? Ylipäätään melko irvokasta puhua yhtään mitään toisten ihmisten motiiveista, kun kohde itse toimi miten toimi ja oli osallisena rikkomassa parisuhdetta. Miksi mahdat kutsua tuota, jos et pahantahtoisuudeksi?
Oletko sä nyt joku sisäpiiriläinen, joka tietää asiasta/ asia ylipäätään kuuluu sinulle? Mistä sä nää faktat oot poiminu?
Vierailija kirjoitti:
Miksei elokuvaa voinut julkaista kesällä, kun rajoituksia ei ollut?
No niinpä. Lähetä luusuaniemelle sähköpostia.
Olin katsomassa syke leffan red carpet Hyvinkään elokuvajuhlilla. Mutta en spoilaa leffan juonta.
En siedä Sykeä. Sitä voi katsoa kuin kork 2 min.
Vierailija kirjoitti:
Olin katsomassa syke leffan red carpet Hyvinkään elokuvajuhlilla. Mutta en spoilaa leffan juonta.
Kiva, jos et spoilaa, mutta kerro kuitenkin mitä tykkäsit.
Aika outoa et elokuva voidaan järjestää Luusuanieme elokuva juhlilla Hyvinkäällä, mut ei voida järjestää teattereis. Täysin outoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva, jos et spoilaa, mutta kerro kuitenkin mitä tykkäsit.
Oli jännittävä. Mutta loppu oli surkea. En tiedä arvosanaa vaikea antaa jokainen itse saa päättää.
Vierailija kirjoitti:
Kauheat Syke-vieroitusoireet! Muita? :D
Haluaa jo nähdä uusia käänteitä!
Täällä kans. Haluaa jo katsoa lisää. Esimerkiksi Leevin ja Santerin välit jäi ihan auki. No mut hyvää kannattaa odottaa
Vierailija kirjoitti:
Syke on melko ison budjetin elokuva eikä elokuvan tekeminen ole ilmaista. Ihmiset lomailee kesällä ja eivät käy niin paljon elokuvissa kuin esimerkiksi syksyllä. Hakevat selvästi mahdollisimman isoa katsojamäärää.
Vierailija kirjoitti:
Aika outoa et elokuva voidaan järjestää Luusuanieme elokuva juhlilla Hyvinkäällä, mut ei voida järjestää teattereis. Täysin outoa
Mitäs outoa siinä on? Tällä hetkellä ei oikeasti kannata laittaa leffoja levitykseen, ei näillä rajoituksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syke on melko ison budjetin elokuva eikä elokuvan tekeminen ole ilmaista. Ihmiset lomailee kesällä ja eivät käy niin paljon elokuvissa kuin esimerkiksi syksyllä. Hakevat selvästi mahdollisimman isoa katsojamäärää.
Tuo on totta. Tennispalatsin pääsisi nykyisillä rajoituksilla 25 henkeen ku kapasiteetti on 600. Eikös Kurvisen pitäny lieventää rajoituksia
Akseli Kouki jakanut tänään instastoryssa kuvan Janne Saarisen kanssa tekstillä ”vikaa päivää töis broidin kaa”
Kumpikohan lopettaa :’(
Vierailija kirjoitti:
Akseli Kouki jakanut tänään instastoryssa kuvan Janne Saarisen kanssa tekstillä ”vikaa päivää töis broidin kaa”
Kumpikohan lopettaa :’(
Veikkaan että Akseli lopettaa:(
Katsoin kauden vasta nyt.
Yleensä sentään joku juonenkäänne saatetaan kauden aikana loppuun.
Nyt kaikki jäi roikkumaan.
Koska tämä jatkuu?
Nyt siellä on kuvattu kohtaus neuvolassa, joten epäilys siitä, että joku päähenkilöistä saa tulevien kausien aikana vauvan, vahvistuu vaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt siellä on kuvattu kohtaus neuvolassa, joten epäilys siitä, että joku päähenkilöistä saa tulevien kausien aikana vauvan, vahvistuu vaan.
mistä näät että joku kohtaus on kuvattu neuvolassa🤭🤭
Katselen just sykkeen 3. kautta - voi luoja mitä näyttelijäntyötä extroilla / pienroolien tekijöillä ja osaltaan myös ihan päänäyttelijöillä..
Onkohan uusilla kausilla parempaa luvassa? Ei tätä voi katsoa..
”Aina rooliin ei valita PARASTA/HYVÄÄ näyttelijää, vaan sopivin” -ajattelumalli pätee monessa suomalaisessa roolituksessa. Tämän takia seuraan lähinnä ulkomaalaisia sarjoja ja elokuvia.
Oletko itse pettäjä, vai osaatko kertoa mitä pahantahtoista on faktojen toteamisessa? Ylipäätään melko irvokasta puhua yhtään mitään toisten ihmisten motiiveista, kun kohde itse toimi miten toimi ja oli osallisena rikkomassa parisuhdetta. Miksi mahdat kutsua tuota, jos et pahantahtoisuudeksi?