Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syke kausi 10

Vierailija
05.06.2021 |

Sykkeen 10. kauden ketju. Kausi alkoi eilen 4.6. Ruutu+:ssa.

Kommentit (1092)

Vierailija
1061/1092 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselen just sykkeen 3. kautta - voi luoja mitä näyttelijäntyötä extroilla / pienroolien tekijöillä ja osaltaan myös ihan päänäyttelijöillä..

Onkohan uusilla kausilla parempaa luvassa? Ei tätä voi katsoa..

”Aina rooliin ei valita PARASTA/HYVÄÄ näyttelijää, vaan sopivin” -ajattelumalli pätee monessa suomalaisessa roolituksessa. Tämän takia seuraan lähinnä ulkomaalaisia sarjoja ja elokuvia.

🙏

Vierailija
1062/1092 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt siellä on kuvattu kohtaus neuvolassa, joten epäilys siitä, että joku päähenkilöistä saa tulevien kausien aikana vauvan, vahvistuu vaan.

mistä näät että joku kohtaus on kuvattu neuvolassa🤭🤭

Tuotantoryhmään kuuluvan ig-tilillä kuva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/1092 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselen just sykkeen 3. kautta - voi luoja mitä näyttelijäntyötä extroilla / pienroolien tekijöillä ja osaltaan myös ihan päänäyttelijöillä..

Onkohan uusilla kausilla parempaa luvassa? Ei tätä voi katsoa..

”Aina rooliin ei valita PARASTA/HYVÄÄ näyttelijää, vaan sopivin” -ajattelumalli pätee monessa suomalaisessa roolituksessa. Tämän takia seuraan lähinnä ulkomaalaisia sarjoja ja elokuvia.

Noilla ekoilla kausilla erityisesti osa vierailevista näyttelijöistä ylinäyttelee niin paljon, että on tosi vaivaannuttavaa katsoa.

Vierailija
1064/1092 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on leffalle julkaistu uusi ensi-illan ajankohta. Kuukauden päästä eli 5.11. päästään katsomaan Hätätilaa.

Vierailija
1065/1092 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen katsonut nyt tätä kymmenettä kautta. Mä en jaksa Sonjan ja Jessen juupas-eipäs leikkiä. Aivan liian pitkitetty draamankaari.. Oon puolessavälissä kautta nyt ja noi kaks vois jo laittaa kuuta kiertäväll radalle.

Vierailija
1066/1092 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsaukkitaukki kirjoitti:

olen katsonut nyt tätä kymmenettä kautta. Mä en jaksa Sonjan ja Jessen juupas-eipäs leikkiä. Aivan liian pitkitetty draamankaari.. Oon puolessavälissä kautta nyt ja noi kaks vois jo laittaa kuuta kiertäväll radalle.

Jos oot päässyt puoliväliin niin kauan ei tarvii enää kärsiä :D kunnes taas todennäköisesti ens kaudella :P

Vierailija
1067/1092 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että. Tulossa aivan mahtavia juttuja. Ai mistä tiedän? Valitan, ei voi kertoa... tai no, joku tässä ketjussa osui osittain aika oikeaankin, tosin käänteet kyllä makeempia. Näkispä vaan pian uudet jaksot. 

Vierailija
1068/1092 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että. Tulossa aivan mahtavia juttuja. Ai mistä tiedän? Valitan, ei voi kertoa... tai no, joku tässä ketjussa osui osittain aika oikeaankin, tosin käänteet kyllä makeempia. Näkispä vaan pian uudet jaksot. 

Kuulostaa hyvälle! Kun nyt pian alkaisi niin päästäisiin näkemään kirjoitatko totta :D Tai tulisi edes tieto milloin seuraava kausi alkaa!

Vierailija
1069/1092 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vaan sano että max kuolee tai saa vauvan jannican kanssa, siihen loppuu ainakin mun sykkeen katselu

Vierailija
1070/1092 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä vaan sano että max kuolee tai saa vauvan jannican kanssa, siihen loppuu ainakin mun sykkeen katselu

En usko, että kuolee, mutta vauvaa veikkaan kyllä.

Vierailija
1071/1092 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään syke leffan ennanäytökseen menossa leffaa katsomaan. Tekijät kehuneet leffaa missä päähenkilöt ja muut ovat hyviä ja tarina. No se nähä sitte tänään. Olen vähän skeptinen onko rikusta tähänkään hyvää päärooliin. Juice kaikki meni pilalle ja ylipäätään tehnyt vakavaa komediaa. Jännä nähä pärjääkö draamassa. Eikä suomalaiset trillerit kovin hyviä ole olleet. Tässä on ehkä mahdolsuus.

Vierailija
1072/1092 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään syke leffan ennanäytökseen menossa leffaa katsomaan. Tekijät kehuneet leffaa missä päähenkilöt ja muut ovat hyviä ja tarina. No se nähä sitte tänään. Olen vähän skeptinen onko rikusta tähänkään hyvää päärooliin. Juice kaikki meni pilalle ja ylipäätään tehnyt vakavaa komediaa. Jännä nähä pärjääkö draamassa. Eikä suomalaiset trillerit kovin hyviä ole olleet. Tässä on ehkä mahdolsuus.

Mitä mieltä olette kaikki jotka ovat käyneet elokuvan jo katsomasssa?

Vierailija
1073/1092 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ton leffan paras kohtaus oli Marjut juuttu hissiin jumiin. .

Vierailija
1074/1092 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut itse elokuva. Ei se mikään piinava trilleri ollu. Mut sanotaanko et syke sarja on parempi ku itse elokuva

Vierailija
1075/1092 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

6. Tammikuuta alkaa 11. Kausi Ruutu+. Hussin Janniki näky olevan mukana. Mielenkiintoiselta vaikuttaa trailerin perusteella. Ihan mahtavaa kun pääsee uutta kautta katsomaan.

Vierailija
1076/1092 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielipiteitä 11 kauden trailerista? mitä odotatte? mitä turhaa?

Vierailija
1077/1092 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

turkoositurkoosi kirjoitti:

mielipiteitä 11 kauden trailerista? mitä odotatte? mitä turhaa?

Tapahtumarikkaalta vaikuttaa ainakin,ä. Toki kaudessa myös enemmän jaksoja mitä pitkään aikaan ollut.

Vierailija
1078/1092 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein uuden keskustelun Sykkeen 11.kaudesta. Sinne voi tulla keskustelemaan

https://www.vauva.fi/keskustelu/4386629/syke-kausi-11?changed=1637148919

Vierailija
1079/1092 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa kierrätetään putouksen ja Uudenpäivän näyttelijöitä, Fanni Suomi on unohdettu.

Luin jostain Fanni Suomen haastattelun jossa ilmoitti ettei halua näyttelemisestä ammattia ja opiskelee yliopistossa jotain muuta tällä hetkellä. Hän oli yksi parhaista hahmoista uudessa päivässä.

Vierailija
1080/1092 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin vasta nyt 10.kauden. Konsultti on kyllä harvinaisenkin kamala ihminen ja huomaa, että ei o,e oikeissa töissä ollut ja todellisuudestakin on vieraantunut. Kyllähän nyt jokainen, paitsi nyt sairaalan johto ja nuo kuvottavat konsultit tajuavat, että lisää rahaa ja henkilökuntaa tuo sairaala olisi tarvinnut, eikä mitään kallista konsulttisontaa. Kumma kun tuollaiseen riittää rahaa, mutta ei siihen kaikkein tärkeimpään. Jotenkin koko ajan kuitenkin odotti konsultin paljastumista ylilääkärin toiseksi salatuksi lapseksi. Tämä korostui bussionnettomuuden yhteydessä. Näin ei kuitenkaan sitten tapahtunut ja se oli pettymys.

Järkyttävää oli myös huomata, miten muuntautumiskyvytön näyttelijä Kai Vaine onkaan. Toki miehen rooli oli kamala, mutta hyvin samanlainen kuin Uudessa päivässäkin ja siis samalla tavalla näytteli. Tyyliltäänkin hahmot olivat hyvin samanlaisia. Jannicakin tosin on kammottava. Ihmetyttää, miksi ylipäätään on hakeutunut tällaiselle alalle kun helppo luksuselämä lähinnä kiinnostaa.

Tuo Leevin ja Santeri kuvio on niin nähty suomalaisissakin sarjoissa jo vuosia sitten. Vähän ajasta jäljessä tässä kohdin ollaan. Jos tuollainen kuvio olisi haluttu, olisi sen pitänyt olla jo tämän sarjan aikaisemmilla kausilla. Toisaalta jossakin muissakin kohdin sarja vaikuttaa olevan vähän aikaansa jäljessä, aivan kun ei sijouttuisikaan 2020-luvulle nykyaikaan, vaan ehkä jonnekin aikaan 10 vuotta sitten. Ilmeisesti sarjan on kuitenkin tarkoitus sijoittua ihan nykyaikaan.

Toisaalta ärsyttää suuresti sarjaan tungettu propaganda ja tämä lintuinfluenssakäänne aikana, jolloin oikeakin kulkutauti jyllää pahana. Ehkä sitten ei ollut rohkeutta käsitellä oikeaa asiaa. Jos tällainen käänne piti sarjaan laittaa niin olisi sitten käsitelty vaan sitä oikeaa. Ihan samat kuviot silläkin olisi saatu aikaan. Toisaalta taas sarjassa oli käynnissä liian monta tarinaa ja henkilöä ja kuviot jäivätkin kesken, eikä moneenkaan keskitytty kunnolla.

Ketju on lukittu.