Sinkut: Miten käytätte vapaa-aikaanne?
Miten te muut aikuiset sinkut vietätte aikaanne? Olen sinkku, lapseton nainen. Viihdyn ihan hyvin yksinkin, mutta välillä on kurjaa tehdä kaikki asiat itsekseen. Välillä tunnen itseni kummalliseksi luuseriksi, kun istun yksin kahvilla tai rannalla, muiden ollessa porukoissa. Välillä myös tuntuu miten yksin oleminen luo ihmiseen jonkin näkymättömän leiman. Ei halutakaan lähestyä. Onko muilla tästä kokemuksia?
Kommentit (27)
Luen kirjoja, selaan nettiä (kirjoitan tällä palstalla sekä etsin tietoa eri asioista), opiskelen omin päin, käyn kävelyllä (asun ihanan reitin lähellä), välillä käyn kirjastossa.
Joskus käyn kävelyllä kaverin kanssa, joskus harvoin kahvilla tai syömässä. Tätä ei valitettavasti usein tapahdu.
Voi kun olisikin joskus tylsää... Teen liikaa töitä, vähäinen vapaa-aika kuluu kuin siivillä koti- ja pihatöissä, joogatessa ja urheillessa. En todellakaan tiedä missä välissä ehtisin vielä seurustelemaan!
Töiden jälkeen pelaan padelia, käyn ryhmäliikuntatunneilla, joogassa, uimassa tai muuten palaudun työviikosta.
Ei ole luontevaa lähestyä vieraita, hullunahan sitä pidetään. Tai ahdisteluna/häirintänä.
Mutta joo, välillä tuntuu tosi ahdistavalta mennä minnekään kun tuntuu että muilla on seuraa ja itse on säälittävä luuseri. Välillä en sitten välitä ja ajattelen, että se on vaan mun vääristynyt tulkinta.
Aika kuluu lueskellessa ja telkkaria katsellessa ja ulkona kävellessä.
Sinkku ja myös yksinäinen. Ei ole yhtään ystävää. En harrasta mitää irtosuhteita. Baareissa en käy, koska jään yksin siellä(kin).
Olen kotona yksin kaikki päivät. Harrastan liikuntaa monipuolisesti joka päivä. Katselen tv:tä ja surffailen netissä. Kodin pidän tosi siistinä, vaikka kukaan ei käy kylässä.
Semmoista tosi tylsää elämää, mutta en halua olla tekemisissä ihmisten kanssa. En vaan luota kehenkään.
M36
Olen lähinnä vain kotona. Välillä käyn kaupassa ja vanhemmillani, lenkillä. Siinä se minun sinkkuelämäni.
66v