Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Asun Helsingissä, onko Nasima paras jos haluan äänestää demaria vai olisiko joku toinen parempi?
05.06.2021 |
Neuvoja, kiitos...
Asun Larussa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
No eihän tässä toiset voi auttaa. Itse se on äänestyspäätös tehtävä.
Kyllä Annikin varmasti pätevä olis tai Eva. Mutta itse sen tiedät.