Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt sukulaiseni luulevat, että olen lesbo, koska en ole seurustellut ikinä kenenkään kanssa

Vierailija
05.06.2021 |

Tänään sukujuhlissa koettua: "Maija meille on kyllä ihan ok, jos tykkäätkin tytöistä. Ei tarvii salailla". Olen siis 20-vuotias nainen, enkä ole koskaan seurustellut, koska ei yksinkertaisesti voisi vähempää kiinnostaa. Lesbo en kuitenkaan ole.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitä vaan, että on ihan mahdollista, että ihminen nyt vain ei halua seurustella. Vanhuksille ja jopa monelle keski-ikäiselle ja sitä nuoremmillekin tuntuu olevan kuitenkin kumma ajatus.

Vierailija
2/17 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman ihmeellistä, että kuvitellaan seurustelemattomuuden johtuvan homoseksuaalisuudesta. Kyllä lesbotkin seurustelevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tämän vapautumisen aikakauden yksi miinuspuoli. Ennen naimattomat saivat olla tuollaisilta spekulaatioilta rauhassa.

Vierailija
4/17 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman ihmeellistä, että kuvitellaan seurustelemattomuuden johtuvan homoseksuaalisuudesta. Kyllä lesbotkin seurustelevat.

Lesbot ne vasta onkin kovia seurustelijoita!

Eihän sitä muuten lesbo olisikaan vaan perusrunkkari.

Vierailija
5/17 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä eivät uskoneet, että minä en yksinkertaisesti seurustele ja ajattelivat, että syy siihen miksi sanon ettei minulla ole ketään olisi se, että en olisi hetero.

Vierailija
6/17 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä eivät uskoneet, että minä en yksinkertaisesti seurustele ja ajattelivat, että syy siihen miksi sanon ettei minulla ole ketään olisi se, että en olisi hetero.

Jaa-a, mutta - kuinka ulkonevat sisemmät häpyhuulesi ovat?

Vierailija
7/17 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos susta saa ap femme- tai butch-lesboviboja? Oletko poikkeavan naisellinen tai miehekäs naiseksi?

Toinen selitys voi olla, että sun vanhemmat on muulle suvulle kertoneet, että epäilevät sun olevan lesbo.

Vierailija
8/17 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia kokemuksia täällä. Aina kun joku kysyy että "no löytyykös sitä tyttöystävää jo?" niin aihe menee joko siihen että voivotellaan sinkkuuttani tai sitten siihen, että onhan homouskin nykään ok. En tiedä miten selittäisin että olen tosiaan ihan tyytyväinen tilanteeseeni, enkä kaipaa mitään kumppaneita ainakaan tällä hetkellä.

M21

Vierailija
9/17 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole mitään merkitystä mitä sukulaiset tai muut ajattelee. Ainakaan mulle ei ole merkitystä.

Vierailija
10/17 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos susta saa ap femme- tai butch-lesboviboja? Oletko poikkeavan naisellinen tai miehekäs naiseksi?

Toinen selitys voi olla, että sun vanhemmat on muulle suvulle kertoneet, että epäilevät sun olevan lesbo.

Joo no en usko. Luonnolliset keskipitkät sävytetyt hiukset, hillitty meikki ja muutenkin tosi tabinmaknen olemus omasta mielestäni. Eihän sitä voi toki ikinä tietää, mitä muut minusta ajattelevat.

Vierailija
11/17 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kärsiä samaa samanikäisenä. Ekan kerran aloin tapailla miestä, kun olin 23 ja se mies oli 50-vuotias. Häntä tapailin sitten seitsemän vuoden ajan kuitenkin 30-vuotiaaksi saakka. Ei kelvannut sekään sukulaisille, vaan tätini vieläkin vinoilee kiinnostuksestani "pappoihin".

Vierailija
12/17 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo no en usko. Luonnolliset keskipitkät sävytetyt hiukset, hillitty meikki ja muutenkin tosi tabinmaknen olemus omasta mielestäni. Eihän sitä voi toki ikinä tietää, mitä muut minusta ajattelevat.

*tavismainen

Vierailija
13/17 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama. Hyvin neutraali tyyli, pitkät keskiruskeat hiukset ja hillitty meikki oli minullakin.

T. Tuo 23-vuotiaana ekan kerran "seurustellut", vaikka siis oli monivuotinen tapailusuhde kyseessä

Vierailija
14/17 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä ole mitään merkitystä mitä sukulaiset tai muut ajattelee. Ainakaan mulle ei ole merkitystä.

No eihän niillä olekaan, mutta rasittavia kuitenkin nuo jatkuvat utelut, oletukset ja ihmettelyt asiasta joka ei edes kuulu heille. Eiköhän saa asiasta tietää jos tai kun kumppani ilmestyy. Sama koskee myöhemmin myös naimisiin menoa ja/tai lasten saantia, tuskin se jää keneltäkään huomaamatta.

Vierailija
15/17 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiset ei ainakaan myöntäneet epäilevänsä mua aikanaan vastaavassa skenaariossa lesboksi, mutta sen sijaan jotkut tyttöpuoliset kaverit heittäyty kovin flirtiks humalassa, suorastaan kävi päälle, ilmeisesti kiusotellakseen mua oletetusta lesboudesta. Hemmetti, että oli rasittavaa. Kun ei vaan kiinnosta, niin ei kiinnosta.

Vierailija
16/17 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kummallista, kuinka ihmiset ovat aina näiden kaikkein henkilökohtaisimpien asioiden suhteen niin moukkia. Parisuhdestatus/miksi ei ole puolisoa, seksuaalisen suuntautumisen uteleminen, lastenhankinnasta uteleminen. Osaavat monet udella myös palkasta ja hankintojen hinnoista ym. asioista mutta harvoin olen kuullut niin tökeröä kyselyä ja oletusten heittelyä kuin parisuhde- ja seksuaalisuusasioiden ollessa kyseessä.

Vierailija
17/17 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulunahan näitä saa taas kuulla, ihan kiva toki että hyväksyvät nykyään myös muut kuin heterot. Edistystä sekin.