Miten aktiivinen nainen voi olla?
Tavattiin erään miehen kanssa. Sovittiin jatkosta, että tavataan vielä joskus. Sen jälkeen mies ei ole ottanut yhteyttä kovinkaan usein, vaan minä olen kysellyt lähinnä kuulumisia. Nyt mietin, vieläkö voin olla yhteydessä, vaan odotanko miehen olevan aktiivinen. Pelkään, että tämä oli nyt tässä ja mies ei tee enää aloitetta :(
Kommentit (9)
Näin kai se on... eikö ihmiset sitten osaa olla rehellisiä. Hän tosin itse ehdotti toista tapaamista...
Eihän tuo voi mitenkään edetä, jos sinä "kyselet lähinnä kuulumisia". Seuraavan kerran kun soitat, niin ehdota tapaamista. Sano, että haluat. Sillähän tämä ongelma selviää suuntaan tai toiseen!
Mies on siis ottanut usean kerran yhteyttä ja sinä kyselet kuulumisia. Kyllä miehen mielenkiinto toillaisesta epäselvästä viestinnästä vähenee. Vai tarkoititko, että silloin kun itse soitat, niin kysytkö kuulumisia? Älä ole noin epäselvä.
Niin, jospa vielä kerran otan yhteyttä. Pyydän sanomaan rehellisesti, jos ei kiinnosta. On tämä deittailu vaikeaa keski-ikäisenä juuri eronneena :)
Vierailija kirjoitti:
Mies on siis ottanut usean kerran yhteyttä ja sinä kyselet kuulumisia. Kyllä miehen mielenkiinto toillaisesta epäselvästä viestinnästä vähenee. Vai tarkoititko, että silloin kun itse soitat, niin kysytkö kuulumisia? Älä ole noin epäselvä.
Ei vaan minä olen ollut lähinnä se aktiivinen kuulumisten kyselijä sen jälkeen kun me tavattiin...
Minäkin olin kerran yhden naisen luona. Hän pyysi makuuhuoneeseen ja tuli sitten alasti viereeni. Sitä olen jäänyt miettimään, että mahtoiko se olla jonkinlainen aloite?
Poikuus 48
Kyllä mies ottaisi takuuvarmasti yhteyttä, jos olisi tosissaan halukas tapaamaan ap:n uudelleen.
Niin miehet aina tekevät.
Miestä ei yksinkertaisesti kiinnosta pitää yllä jatkuvaa yhteydenpitoa. Se hänelle käy, jos joskus vaikka sattumalta tapaatte.
Tai jos joskus kummatkin ovat täysin yksinäisiä, eikä sillä hetkellä ole muuta seuraa, niin sillon tuolle miehelle tapaaminen sopii.
Miksi naiset aina kynsin hampain takertuvat johonkin sellaiseen mieheen, joka ei heistä juurikaan piittaa?
Otapa nyt selvää, täältäkin tulee kahdenlaisia ohjeita...
Et selvästikkään ymmärrä vihjettä. Mies ei halua enää tavata, kunhan lämpimikseen niin sanoi.