Lue keskustelun säännöt.
Saksa tasoittaa ihan just
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jestas, jännäks meni 😲
Suomi saa huomenna hopeaa.
Ei tasoittanut mutta ihmeen huonolla pelillä meni suomi finaaliin. Kolmas erä yhtä paniikkia.
Vierailija kirjoitti:
Ei tasoittanut mutta ihmeen huonolla pelillä meni suomi finaaliin. Kolmas erä yhtä paniikkia.
Samaa mieltä....jos noin pelataan Kanadaa vastaan niin tulee aikamoinen nöyryytys.USA-Kanada peli oli kuin eri sarjan peliä...
Pessimisti ei pety. Mäkin luulin että Suomi häviää. Lapseni sanoi, että voittaa 2-1
Eipä