Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ostavat auton brändin perusteella?

Vierailija
05.06.2021 |

Tai sen mukaan miten se pelti on väännelty. Samalla lailla ne perille vie.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miehelle auton merkki on todella tärkeä j mikään muu ei kelpaa kuin Toyota. Mies on valistanut että modernein auto ja erittäin luotettava. Meillä on itselataava farmari-Corolla. Upea auto minunkin mielestäni.

loistava ja luotettava auto lyhyelle miehelle. normaalimittaiselle suomalaiselle miehelle japanilaiset autot ovat epämiellyttäviä mittasuhteiltaan.

Olen 185cm pitkä ja Toyota miellyttävä auto itselleni.

Joo toiminut myös minulla mutta minä olenkin vain 183cm.

Vierailija
22/55 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei kelpaa mikään muu kuin Toyota. Olen itsekin käynyt kokeilemassa Audia ja kyllä Toyota oli parempi kaikilla osa-aluilla. Hieno auto ja tämä uusi tehokas hybridi jättää valtaosan Audeista, Bemareista ja Mersuista kiihdytyksessä. Meillä siis tehoversio Corolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni kyse on työkalusta ja ne muutamat sopivat vaihtoehdot on kaikki turkasen kalliita, etenkin kun ovat dieseleitä eli ilman veron alennusta.

Vierailija
24/55 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoilijoilla on ongelmia.

Vierailija
25/55 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei osteta.

Älä yleistä.

Vierailija
26/55 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meluisuus, ajomukavuus ja suorituskyky ovat aika erilaisia Toyotassa vs BMV:ssä.

Vierailija
27/55 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meluisuus, ajomukavuus ja suorituskyky ovat aika erilaisia Toyotassa vs BMV:ssä.

Ja BMW:ssä vielä aivan omalla tasollaan. 🙂

Vierailija
28/55 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet ostavat auton tai moottoripyörän joka pitää kauheaa meteliä? Hiljainen kulkuneuvo on tyylikkäämpi.

Mitä paskaa puhut. Harrikan ääni on patentoitu.

Vierailija
29/55 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset ostavat laukun tai kengät brändin perusteella?

Koska naiset ovat tyhmiä.

on miehetkin tyhmiä, jos ne ostaa bemarin, tai ainakin täysin kusipäitä

Heh, keski-ikäinen ja pönäkkä, keskiluokkainen mies tänään patsasteli avo- Bemarinsa kanssa ylpeydestä soikeana.

Vierailija
30/55 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi supra on varmaan hyvä

Vierailija
31/55 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset ovat tyhmiä.

on miehetkin tyhmiä, jos ne ostaa bemarin, tai ainakin täysin kusipäitä

Heh, keski-ikäinen ja pönäkkä, keskiluokkainen mies tänään patsasteli avo- Bemarinsa kanssa ylpeydestä soikeana.

Kiva kuulla, silloihan se avoauto on tehnyt omistajansa onnelliseksi

Vierailija
32/55 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille ei kelpaa mikään muu kuin Toyota. Olen itsekin käynyt kokeilemassa Audia ja kyllä Toyota oli parempi kaikilla osa-aluilla. Hieno auto ja tämä uusi tehokas hybridi jättää valtaosan Audeista, Bemareista ja Mersuista kiihdytyksessä. Meillä siis tehoversio Corolla.

Uusi Toyota Corolla onkin tosi onnistunut auto. Olen itsekin ajanut sitä kerran ja olin kyllä yllättynyt kuinka hyvä se oli. Ja se ei edes ollut muistaakseni tehoversio.

Vierailija
33/55 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi Toyota Corolla onkin tosi onnistunut auto. Olen itsekin ajanut sitä kerran ja olin kyllä yllättynyt kuinka hyvä se oli. Ja se ei edes ollut muistaakseni tehoversio.

.

Mitä nyt testeissä jäänyt aina sinne heikoimpaan kastiin...

Vierailija
34/55 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kiinnittäneet huomioita miten bemareissa on aina tummennetut ikkunat. Ne kertovat omistajiensa heikosta itsetunnosta ja siitä että sisimmässään he oikeasti häpeävät ajaa BMW:llä. 

Vierailija
35/55 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan työkseni, tällä hetkellä töissä on henkilöautoina monia eri merkkejä, joita käytän huolloissa jne, jos ei muuta puuhaa ole. Eipä noissa uusissa autoissa nyt järin isoja eroja ole keskenään. Monelle se auto nyt vaan on joku imagokysymys. Itsehän ajan vanhalla japsilla, hyvin pelittää vielä. Minulle autot on vaan työkaluja. Pikkuautoissa luotan japseihin, isoissa ruotsalaisiin. Saksalaiset on uusina ok.

Vierailija
36/55 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla helvetinmoisilla autopätijöillä on aina Audi.

Vierailija
37/55 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan hyvin naiset voi kantaa tavaransa alepan muovikassissa 👍

Vierailija
38/55 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja minulle kelpaa vain bmw tai Audi.

Oikea merkki on tärkeää. Ja onhan bemari nyt vaan yksinkertaisesti paras auto ajettavuudeltaan ja tekniikalta

Ei naiset ymmärrä autoista 🤣

Vierailija
39/55 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja minulle kelpaa vain bmw tai Audi.

Oikea merkki on tärkeää. Ja onhan bemari nyt vaan yksinkertaisesti paras auto ajettavuudeltaan ja tekniikalta

Jos ajat Helsingistä Jyväskylään niin mitä hyötyä on ajaa bemarilla verrattuna Toyotaan?

Kyydissä eroa kuin yöllä ja päivällä. Premium merkkien autoissa ei juuri rengasmelu kuulu ja laadukkaan äänentoistolaitteet.

Vierailija
40/55 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan lähes uudella nelivetofarkku-Mersulla CDI220. Ainoa syy on se, että sitä ei tarvitse makuuttaa korjaamolla. Auto on laadun puolesta täydellinen ja kun painan kaasun pohjaan niin muut romukasat jää taakse. Autossa ei ole ollut kolmeen vuoteen mitään vikaa. Olen teettänyt vain määräaikaishuoltoja.

Olen samaa mieltä, että BMW on paras sarjavalmisteinen auto ja se on upea ajaa. Mutta aiemmissa bemareissani oli ongelmia vaikka ne oli melkein uusia. Ehkä vielä palaan bemarin rattiin, jos minulle vannotaan ettei niissä enää ole käyntihäiriöitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi