Kuukautiseni loppuivat kuin seinään koronarokotteen ottamisen jälkeen
Kommentit (147)
Oliko hyvännäköinen mieshoitaja piikittämässä?
No se rokote ei pysty sun kuukautisia lopettamaan. Olette te raukat säälittäviä. Ymmärrän jos savimajoissa ei ymmärretä lääketiedettä, mutta näköjään Suomessakin on kaltaisia.
Kyllä koronarokote voi vaikuttaa kuukautiskiertoon
Vierailija kirjoitti:
No se rokote ei pysty sun kuukautisia lopettamaan. Olette te raukat säälittäviä. Ymmärrän jos savimajoissa ei ymmärretä lääketiedettä, mutta näköjään Suomessakin on kaltaisia.
Säälittävä on syöttöporsas joka nassuttaa annetun.Pitäisi kyseenalaistaa mitä on.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä koronarokote voi vaikuttaa kuukautiskiertoon
Nyt linkkiä tutkimuksiin, kiitos. Jos ei linkkiä löydy, voimme päätellä teidät surkeiksi rölleiksi.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kasvoi häntä rokotteen ottamisen jälkeen...
Minulle kasvoi kaksi häntää. Eka alkoi kasvamaan viikko ensimmäisen rokotuksen jälkeen ja toinen tehosterokotuksen jälkeen kuukausi sitten. Tosi kiva, jos pitää ottaa vielä se kolmas paukku 6-12 kk sisällä... :(
https://www.google.com/amp/s/www.bbc.com/news/health-56901353.amp
"Covid vaccine: Period changes could be a short-term side effect"
Jospa siellä sairaalassa meni sekaisin keinohedelmöitys ja koronarokotus?
Lisäksi psyykkiset vaikutukset: menkat jäävät tod. helposti pois, jos stressailet rokotuksen sivuvaikutuksia.
Ikä?
Mun menkat loppuivat kuin seinään vuosi sitten keväällä, kun pandemia alkoi. Syy ei silti taida olla koronassa...
Ikä taitaa olla se, että loppuvat.
Ei koekaniini kirjoitti:
Ei ihmekkään kun semmosia kokeellisia rokotteita menee ottamaan joten onneksi en ole ite ottanut enkä ota, ja muutan vaiks maan alle tai mettään jos pakottavat :-O :-(...
Et taida ymmärtää miten rokotteet toimivat? Koronarokotteet eivät ole yhtään sen kokeellisempia kuin muutkaan rokotteet.
Sinua ei kukaan pakota ottamaan rokotetta. Tulet kuitenkin sairastumaan koronaan jossain vaiheessa: toivotan, että sairastat lievänä. Ja olet tartuttamatta muita.
Vierailija kirjoitti:
Ei koekaniini kirjoitti:
Ei ihmekkään kun semmosia kokeellisia rokotteita menee ottamaan joten onneksi en ole ite ottanut enkä ota, ja muutan vaiks maan alle tai mettään jos pakottavat :-O :-(...
Et taida ymmärtää miten rokotteet toimivat? Koronarokotteet eivät ole yhtään sen kokeellisempia kuin muutkaan rokotteet.
Sinua ei kukaan pakota ottamaan rokotetta. Tulet kuitenkin sairastumaan koronaan jossain vaiheessa: toivotan, että sairastat lievänä. Ja olet tartuttamatta muita.
Miten voi sitten olla mahdollista, että aivan uusinta uutta edustavaa RNA- rokotetta ei testattu laajasti sovitun ohjelman mukaisesti? Kerrasta maaliin? Hyvin epätodennäköistä, anteeksi nyt vain.
https://rokotetutkimus.fi/rokotetutkimuksen-vaiheet/
Jaa. Minulla alkoi kuukautiset 2 päivää koronarokotuksen jälkeen. Ja siitä seuraavana päivänä täytin 52v. Eli olisihan nuo jo joutaneet loppuakin kokonaan.
Toivottavasti toinen rokoteannos veisi menkat pois. Vaan taitaa olla turha toivo. Monilla sukuni naisilla on menkat tulleet vähintään kuusikymppiseksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Ei koekaniini kirjoitti:
Rokotteesta tiedetään siis vain, että sen on tarkoitus lievittää tai ehkäistä koronatartunnan lieviä muotoja. Terveysviranomaiset näyttävät silti kaikkialla lupaavan, että rokotteen ottamalla voi ehkäistä tartuntoja ja taudin vakavia muotoja, suojella itsensä lisäksi läheisiään ja ympäristöä ja jouduttaa rajoitusten purkua. Niin he lupaavat myös meillä. Niille lupauksille ei näytä olevan tieteellistä katetta.
Pfizerin koronarokote on, kuten tiedämme, edelleen kokeellinen. Se on saanut FDA:lta pikaisen hätätilahyväksynnän, koska sen tutkimukset ovat edelleen kesken. Siltä puuttuvat siis kunnolliset tehokkuus- ja turvallisuustiedot sekä vaadittavat vertaisarviot. Yhdysvaltain Ruoka- ja lääkevirasto FDA korostaa itse, että rokote ei ole vielä saanut lopullista hyväksyntää.
(Kopio /lääkäri)
Mulla taas oli normaalia kivuliaammat ja runsaammat menkat reilu viikko rokotuksen jälkeen (Pfizer). Ikä 42v.
Minulla alkoi 2 päivää molempien rokotuskertojen jälkeen kuukautiset vaikka olen jo 55-vuotias! Olen riskiryhmää, siksi olen saanut nyt jo molemmat rokotteet. Outo juttu kyllä...
Mä taas tulin raskaaksi koronarokotteen jälkeen
Yritetty 3 vuotta ja nyt saamme lapsen
En kutsuisi kyseistä toimenpidettä rokotteeksi, mutta toivottavasti teillä oli kiva ilta.