Kuukautiseni loppuivat kuin seinään koronarokotteen ottamisen jälkeen
Kommentit (147)
Sehän on viruksen kehittäjien tavoite, tehdään suurin osa ihmiskunnasta ns mahoiksi, eivät pysty lisääntymään. Maapallo ei kestä tätä ihmismäärää. En kyllä tiedä miksi 50v ei voisi jo lopettaa ajatusleikin lisääntymisestään. Jotenkin käsittämätöntä vouhotusta vastajien puolelta. Virus on osa ihmiskunnan vitsausta tästä eteenpäin, ei sitä enää mikään pysäytä, tehoste piikki otettava kahdesti vuodessa. Se on kanssamme aikojen loppuun aSTI.
Minulla kierukka ja vuoti 2 viikon välein. Nyt tasoittui vihdoin 4 viikkoon, rokotteen sain. Toivottavasti tokan rokotteen jälkeen loppuisikin kokonaan. Ihan turhat kierukan kanssa.
Mun lapsi oppi konttaamaan 6 vko isovanhempien ekan rokotuksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kuukautiskierto on lyhentynyt, mutta vuotoaika pidentynyt. Ekat kuukautiset rokotteen jälkeen alkoivat pari päivää liian aikaisin ja olivat myös pari päivää pidemmät kuin yleensä. Nyt kuukautiset alkoivat jo viikkoa liian aikaisin, toivottavasti ei tule kahden viikon menkat 😅 Normaalisti kierto ollut hyvin säännöllinen 29 päivää. Vuoto on myös ollut hyvin tummaa ja hyytynyttä.
Jatkan. Eilen oli mun elämäni pahin menkkapäivä. Verta tulee ihan kamalasti, kun yleensä mulla on aika niukat kuukautiset. Sellaista tummaa punaista, paljon hyytymiä. Oli ihan järkyttävät kivut, johon ei mikään Burana auttanut (yleensä riittää 1, nyt otin illalla 3 eikä mitään auttanut). Kouristava ja samalla pistävä kipu tuntui ylävatsassa asti. Aamulla en meinannut päästä sängystä ylös sen kivun takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kuukautiskierto on lyhentynyt, mutta vuotoaika pidentynyt. Ekat kuukautiset rokotteen jälkeen alkoivat pari päivää liian aikaisin ja olivat myös pari päivää pidemmät kuin yleensä. Nyt kuukautiset alkoivat jo viikkoa liian aikaisin, toivottavasti ei tule kahden viikon menkat 😅 Normaalisti kierto ollut hyvin säännöllinen 29 päivää. Vuoto on myös ollut hyvin tummaa ja hyytynyttä.
Jatkan. Eilen oli mun elämäni pahin menkkapäivä. Verta tulee ihan kamalasti, kun yleensä mulla on aika niukat kuukautiset. Sellaista tummaa punaista, paljon hyytymiä. Oli ihan järkyttävät kivut, johon ei mikään Burana auttanut (yleensä riittää 1, nyt otin illalla 3 eikä mitään auttanut). Kouristava ja samalla pistävä kipu tuntui ylävatsassa asti. Aamulla en meinannut päästä sängystä ylös sen kivun takia.
Kokeile jääkö jääkaappimagneetti alavatsaan kiinni. Jos jää, syy tod.näk. rokotteen. Jos ei jää, syy voi silti olla rokotteessa. Teethän ilmoituksen Valviraan.
Onneksi olkoon, olet raskaana. Saat koronavauvan!
Hei vaan trolli.
Ei vaan mulla loppuneet vaikka olen jo 49 ja 2 rokotusta saanut.
Vierailija kirjoitti:
Hei vaan trolli.
Oletko ylipainoinen?
COVID-19: More than 13,000 women report changes to periods after having vaccine but experts say fertility not affected
https://news.sky.com/story/covid-19-more-than-13-000-women-report-chang…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile jääkö jääkaappimagneetti alavatsaan kiinni. Jos jää, syy tod.näk. rokotteen. Jos ei jää, syy voi silti olla rokotteessa. Teethän ilmoituksen Valviraan.
Etkö tiedä, että tuo magneettijuttu oli huijaus?
Vierailija kirjoitti:
Hei vaan trolli.
Onpa tosi outoa, että ihmisten kehot on erilaisia ja reagoi eri tavalla. Luuletko myös, että kaikki saa veritulpan AstraZenecasta?
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö tiedä, että tuo magneettijuttu oli huijaus?
Täh? Ootko tosissasi?
Mä tein ton magneettitesti rokotuksen jälkeen ja luulin olevani kunnossa.
Mistä mä nyt sit kuitenkaan tiedän että kaikki on ok?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei vaan trolli.
Oletko ylipainoinen?
Mitäpä luulet, nykyisillä mittareilla 99% mun ikäisistä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei vaan trolli.
Onpa tosi outoa, että ihmisten kehot on erilaisia ja reagoi eri tavalla. Luuletko myös, että kaikki saa veritulpan AstraZenecasta?
Eri
En, mutta sinä varmasti luulet.
Ne laitto sulle vähän siittiöitä mukana kun pitää paikata lapsettomuutta.
Aikuisten oikeasti: tavallisen ihmisen on mahdotonta nettiotsikoita selaamalla tietää mikä on totta ja mikä ei. Vai voiko totuutensa valita?
Semmoista se on kun menee ottamaan kokeellisia tököttejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei vaan trolli.
Eri
Tiedän aika monta muutakin koronarokotettua naista, lähimpänä 18v tyttäreni, ei ole keiltään menkat loppuneet.
Että voisin melkein vannoa että alotus on rokotevastasen kristallihihhulin käsialaa. 🤡
Poika rupes yskimään 2kk siitä kun otin rokotteen. Kannattaakohan toista annosta ottaa vai saako toinenkin lapsista yskän?