Kuukautiseni loppuivat kuin seinään koronarokotteen ottamisen jälkeen
Kommentit (147)
Koronarokotteen kehittäjä kertoi julkisesti että koronarokotteen piikkiproteiini menee verenkierron mukana munasarjoihin, aiheuttaen siellä kaikenlaista. Vaikutusta myös muihin elimiin.
Vierailija kirjoitti:
Koronarokotteen kehittäjä kertoi julkisesti että koronarokotteen piikkiproteiini menee verenkierron mukana munasarjoihin, aiheuttaen siellä kaikenlaista. Vaikutusta myös muihin elimiin.
Tämä sinun jatkuva valheellisen tiedon levittäminen on kiihotusta kansaa vastaan. Teen kohta poliisille ilmon jos et lopeta.
Vierailija kirjoitti:
Todistetusti monilla aiheuttanut surkastumista aivoissa.
Tulitko siis rokotuksesta raskaaksi? Aiheuttiko tämän rokotus vai kenties rokottaja?
Syö terolut kuuri ja sillä sipuli
Stressasit piikkiä niin paljon, että menkatkin jää nyt stressin takia tulematta.
Minulle tuli myös muutos rokotteen jälkeen. Eli menkat lyheni vain 2 päivään. -n48
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli myös muutos rokotteen jälkeen. Eli menkat lyheni vain 2 päivään. -n48
Sulla todnäk alkaa vaihdevuodet parin vuoden sisällä
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien ei tarvitse lisääntyä.
Just näin! tämähän tässä on koko hysterin taustalla. Saadaan populaa karsittua kun ensin luotiin kunnon pandemia mediaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei vaan trolli.
Ei vaan mulla loppuneet vaikka olen jo 49 ja 2 rokotusta saanut.
Onpa tosi outoa, että ihmisten kehot on erilaisia ja reagoi eri tavalla. Luuletko myös, että kaikki saa veritulpan AstraZenecasta?
Eri
Tiedän aika monta muutakin koronarokotettua naista, lähimpänä 18v tyttäreni, ei ole keiltään menkat loppuneet.
Että voisin melkein vannoa että alotus on rokotevastasen kristallihihhulin käsialaa. 🤡
Onpa hieno otanta, "aika monta naista". 🤡😂
Vierailija kirjoitti:
Tulitko siis rokotuksesta raskaaksi? Aiheuttiko tämän rokotus vai kenties rokottaja?
Joo, rokotus aiheutti. Ultrassa näkyy Terminaattori, ennuste kuitenkin hyvä. Varuiksi kuitenkin synnytys sektiolla.
Ei kannata uskoa koronasta mitään tältä palstalta !
En ole ap, enkä rokotevastainen, mutta mulla on myös muuttunut kuukautiset rokotteen ottamisen jälkeen, ja minusta on kiinnostavaa, että naiset eripuolilla maailmaa on raportoinut samanlaista. Kyllähän se huolestuttaa, joten tästä olisi mukava saada avointa tutkimustietoa.
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, enkä rokotevastainen, mutta mulla on myös muuttunut kuukautiset rokotteen ottamisen jälkeen, ja minusta on kiinnostavaa, että naiset eripuolilla maailmaa on raportoinut samanlaista. Kyllähän se huolestuttaa, joten tästä olisi mukava saada avointa tutkimustietoa.
Sinä olet yksi niistä jotka tutkimustietoa tuottaa. Kuulut testiryhmään.
Täällä 36v nainen jolta loppui myös menkat rokotteen jälkeen. Normaalisti ovat hyvinkin säännölliset ja nyt vaan jäi pois. Raskaana en voi olla. Enkä ole siis millään tavalla rokotusvastainen.
Oletteko muut tehneet ilmoitusta Fimean sivuilla? Mietin, että mistä oikeasti voin tietää, että tämä johtuu rokotteesta. On vähän eri asia, että rokotteen jälkeen käsi on kipeä ja tulee kuumetta kuin se, että kuukautiset on rokotteen jälkeen erilaiset. Mutta en kyllä keksi, mistä muustakaan tämä voisi johtua. Mikään muu ei ole muuttunut, ei ole stressiä tms. Ennen super säännölliset kuukautiset vaan on yhtäkkiä ihan sekaisin.
Tehkää ihmeessä ilmoitus. Ei sitä muuten huomioida tai tutkita.
Itsellä ei muuttunut 1. piikin jälkeen menkat, mutta uskon että niin voi käydä.
Mihin se rokote pantiin? Ja kuka sanoi panevansa sen? Olitko varmasti terveyskeskuksessa etkä jossain lähiökämpässä?
Jospa sua on tuikattu muullakin kuin rokotteella.
Miksi sitten tuhlataan rokotuksia yli 50-vuotiaisiin naisiin?