Pelkääkö kukaan muu täällä oman / miehen työpaikan puolesta NokiaNET-Siemens -yhdistymisen vuoksi?
Kommentit (9)
Vierailija:
Mutta olen päättänyt olla murehtimatta etukäteen - eikä todellakaan kannata kehittää hysteriaa lehtien spekulaatiojutuista (osassa ei ole ollut päätä ei häntää..)!
Ja muistakaa et NSN:llä on muuallakin työntekijöitä kuin Suomessa ja Saksassa eli esim. Jenkeissä ja Aasiassa eli ei irtisanomiset tule joko Suomi t. Saksa akselilla.
kuin on annettu ymmärtää..... minä en ainakaan pelkää työpaikkani puolesta Siemensiläiset saavat pelätä. Ja suomessa CN ja BBS yksikössä olevat
Oma työpaikka valtiolla oli lekan alla viime talvena. Sain onneksi paikkani pitää. Mies työskentelee Networksilla, eikä kyllä tällaista jännitystä taas olisi kaivattu.
BBS nyt on ollut jo vuosia alamäessä, viimeksihän juuri sieltä irtisanottiin melkein kaikki. Miksi siis CN? Onko se Siemensillä vahvempi alue?
täällä - tämäkin jo ei-julkista tietoa joka tiedotettu ainoastaan firman sisällä.
Mutta olen päättänyt olla murehtimatta etukäteen - eikä todellakaan kannata kehittää hysteriaa lehtien spekulaatiojutuista (osassa ei ole ollut päätä ei häntää..)!