Parvekegrillaus, mitä mielipiteitä se herättää?
Asun itse kerrostalon ylimmässä 4. kerroksessa. Olen ollut siinä luulossa, että vain sähkögrilli on ok, mutta tänään totuus pamahti vasten kasvoja. Naapuri oli hankkinut kaasugrillin. Mielestäni se on turvallisuusriski kerrostalossa. Miten teillä muilla on käsitys asiasta?
Kommentit (21)
No tottahan kaasugrillin hankkija on tarkastanut asian isännöitsijältä.
Kyllä joka talossa, oli se sitten asunto-osakeyhtiö tai vuokratalo on järjestestyssääntönsä, joita tulee noudattaa.
Ja noissa grillijutuissa on vielä ne paloturvallisuus määräyksensäkin.
Meillä on onneksi kielletty kaikenlainen grillaaminen parvekkeella.
mistä asia on tarkastettu, että saa käyttää kaasua.
Ehdoton ei!
Grillatkoon olkkarissaan.
Yleensä vain hiiligrilli on kielletty.
Yleensä vain sähkögrilli on sallittu.
mulle tulee aina hillitön nälkä kun haistan toisten ihania kokkauksia
Vierailija kirjoitti:
Yleensä vain sähkögrilli on sallittu.
Niin, yleensä. Ap voi tarkistaa asian oman taloyhtiönsä järjestyssäännöistä ja jos siellä sallitaan kaasugrillit niin sitten asialle ei voi mitään.
Kun kaasuhella keittiössä ei ole turvallisuusriski niin tuskinpa on kaasugrilli parvekkeellakaan. Paremmat ruoatkin sillä saa kuin sähkögrillillä.
Aivan sama. Mulla sähkögrilli partsilla. Ei kiusaa pätkääkään että naapureilta tulee välillä ihanaa grillauksentuoksua kesäiltaisin 😋
Ymmärrän että en asu täällä yksin (kerrostalo)  enkä ota kamalasti stressiä muiden tekemisistä.
jos alkaa tuoksumaan tupakka niin pistän kyllä ikkunat kiinni, muuten ei kyllä HÄIRITSE oikein mikään.
Parvekkeella saa käyttää kaasu sekä sähkögrilliä. Taloyhtiö ei voi estää grillaamista.
Aioin juhannuksena grillata lihaa.
Kiva kiitos. Siis hyvästi yöunille.
Taloyhtiön järjestyssäännöissä sanotaan, että ruuanlaitto parvekkeella on kielletty.
Ei siis minkälaista grilliä sallita. 
Grillaan tosi usein parvekkeella ja muiden grillailut ei häiritse. Tässä taloyhtiössä saa grillata parvekkeella kunhan on sähkögrilli. Vain hiili ja kaasugrilli kielletty.
Ootteko tietoisia, että auringon paistaessa suoraan partsille lämpötila nousee jopa +50 asteeseen. Sitä kuumuutta ei kaasupullokaan enää kestä.....
Kyllä minun mielestäni pitää mennä turvallisuus edellä. Ei mitään grillausta kerrostalossa.