***Ensikoiden Tampereen treffit la 2.9.***
[color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color]
[color=ForestGreen]Nonniin, nyt se sitten lähestyy - meinaan hieno päivä, jolloin me enskat pääsemme juttelemaan ihan nokakkain! Päivähän oli siis lauantai 2.9. ja kaupunkina näin ekalle kertaa Tampere. Burden kanssa tuossa jutusteltiin, että paikka vois olla Piazza (heti rautatieaseman edessä) ja aika siinä puolenpäivän hujakoilla.
Pistähän nimeäsi listaan, jos aiot ilmestyä paikalle. Ja kutsu siis koskee niin odotavia kuin jo jakautuneitakin enskoja!
Eli mukaan tulee ainakin Amy! Näkymisiin![/color]
[color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color][color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color]
Kommentit (46)
hei, pitää vielä tarkastaa ohjelma illalla oltava Helsingissä ainakin.
pistän varmennusta myöhemmin, jos tulen tulen Helsingistä.
Heini rv 22
Voi harmi, en nyt sitten pääse lähtemään kun pitää sittenkin töihin viikonloppuna. Ei ees onnistunu vaihtaa työvuoroja :(
Kuulostaa hirmu hauskalta teidän suunnitelmat, tuutte sitten ehdottomasti kertomaan minkälaista oli!! Oon hengessä mukana :)
Viipero
(Ja jos joskus myöhemmin järjestetään uutta tapaamista koetan silloin tulla vaikka väkisin paikalle :)
Niinku tuolla enskojen pinossa jo ilmoitinki, niin jää nyt sit multaki väliin, kun sattuvat noi hautajaiset samalle päivälle. Harmittaa vietävästi. Oisin tosi kovasti halunnu tulla :(
Mut pitäkäähän te muut hauskaa!
-Larsku
onko kukaan laskenut että mikä on lopullinen saldo/tämän hetken saldo
Mä olen ainakin tulossa, poppiksen tuliaiset on kyllä edelleen kaupassa, vielä kyllä ehtii.
siirrettiin mun synttäreiden juhlinta perjantai-illasta lauantai-illalle ihan vaan teidän takia :D
kauheeta kun meinaa myöhästyä töistä kun aloin jo pohtiin että mitä mä laitan päälle lauantaina:) mies sanois " naiset, naiset, naiset" . mut ehkä mä jotain keksin.
ja juu, tämä edesauttaa ehtimistä töihin että tulin tämänkin ajatuksen teidän kanssa jakamaan:) mut nostelenpa pinoa samalla.
pian nähdään!
tikru ja simppis
... se meidän lukumäärä kun Larskun laskee pois. Toisaalta 11 jos Heini tulee? (olihan se heini? masu aiheuttaa muistipätkiä :-S)
ja noin kello 12.15 sopii mainiosti. Hih, hauska nähdä teitä!!!
Odotan jo innolla!!
Terkuin Ladie
PS. Ihanaa kun Akselikin tulee. Se voi sitten vähän tömisyttää meidän masuja ja lähettää terveisiä ulkomaailmasta. ;-)
Minäkin voisin tulla kyllä tapaamiseen, jos vielä porukkaan mahtuu? Ikinä en kyl tapaamisissa ole käynyt, mutta olis ihan kiva tulla, jos vaan en sairaalassa synnyttämässä ole sillähetkellä. Nyt on meinaan menossa rv.37+4.
Ja treellä tässä asutaan muutenkin.. :)
[color=#0000CD]Laitaako kaikki nyt pyhävaatteet päälle?! HÄH?! Ja juhlameikitkin tietty?! Goddamn mulla alkaa pukkaa herpestä ihan just! Saimi Nousiaisen mukaan meidän pitää näyttä miehekkäiltä kun se vaan tepastelee korkkareissa..ÄÄÄÄÄÄÄÄ. ( http://www.iltalehti.fi/viihde/200608305058597_vi.shtml )
Nonih..poppari rauhottuu ny...=)
mullekkin pukkaa ihan hirveetä stressinäppyä........samanlaista joka eina tulee kun on jotain tärkeää......juu ei
Mulla on idea, laitetaan kaikki jätesäkit päälle, tunnistetaan toisemme ja samalla katoaa paniikki siitä mitä mä laitan päälle.
Päähän voi laittaa vaikka Kerava-pipon jos ei muuta keksi, tai jos on huono tukkapäivä ( mulla se on jokapäivä )
hei siskot IHUNAA mähdä teitä, tuskin maltan odottaa.
ps. poppiksen tuliaiset on edelleen kaupassa.....
AA ja hilvatun jumppamaisteri jonka mä kohta tainnutan nyrkillä kun se ei oo hetkekään paikallaan
Ei oo oikeesti totta, että viitsii vielä ison mahan kanssa pitää tommosta ininää jossain h****tin Iltiksessä!! Ihan kun raskaana olevienkin pitäis tepsutella kymmenen sentin koroissa tai muuten on naiseus mennyttä. Voi saakeli, mä olen oikea korkkarifriikki muuten mut tää raskaus on tuonut sen verran järkeä päähän, että en jalkojani piikkareilla ja niiden remmeillä pilaa jos muutenkin turvottaa! Läpsyjäkin on nättejä ja naisellisia.
Mut joo, ei oteta stressiä siitä pukeutumisesta! Naiset on yleensä just tommosia saiminousiaisia toisilleen. Jokainen tulkoon semmoisena kun katsoo la-päivään kello 12 masun kanssa sopivaksi! Mä tulen junalla, enkä taatusti aio tälläytyä mihinkään kaikista ahtaimpaan toppiin.
Mun mies osallistuu muuten huomenna Kuopiossa lavarunouden eli Poetry Slamin SM-finaaliin, pitäkää peukkuja!! :-)
Terkuin Ladienne
me enskat ollaat ensimmäistä nyytiämme odottavia " naisia"
Sitten voinpi uskaltaakin tapaamiseen :) Ajattelin jo, että käsitin asian väärin ja olisin ollut ulkopuolinen :P Siispä huomisiin :)
kivaa kun saadaan lisää porukkaa treffeille !
Ladie: mitä ihmettä et laita napapaitaa päälle, tottakai sä laita, ja oikeen kireet farkut niin että napit vaan soi, jos mahtuvat edes kiinni.
Hei oikein kivaa viikonloppua kaikille, nähdään huomenissa
Hauskaa päivää kaikille jotka pääsee mukaan, itse joudun jättäytymään tällä erää pois. Mukavia juttuhetkiä ja makoiksia ruokailuja. Ihania lastenvaatekauppoja siellä taitaa olla myös, mm. Prinssi ja prinsessa ja Nanouk...
t. Heini ja pikkumöyrijä rv 23
Mää saavun paikalle ellei tapahdu mitään erikoista ennemmin.
Pidetäänpäs ylhäällä, jos vielä joku muukin innostuisi mukaan! =)