En osaa enää iskeä miehiä!
Nuorempana onnistui aina ja olin paljon itsevarmempi.
N40
Kommentit (56)
Tämä taito on jo selkäytimessä. Harmi, että menee hukkaan, oisi kiva testailla.
Vierailija kirjoitti:
Olet liian vanha.
Liian vanha kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet liian vanha.
Kenelle?
Ap
Alle 60-vuotiaille.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ehkä lihonnut?
1950-luvulla parikymppisenä painoin n 60kg nyt ysukymppisenä painan n 40kg
AP
Vierailija kirjoitti:
Et ole koskaan osannut.
Nuorempana olit nuorempi.
Huvittavaa kun naiset kuvittelevat olevansa taitavia miesten iskemisessä.
Höpisistä,etkö ole kuullut vanhaa viisautta "mennessään baariin nainen valitsee miehen joka hänet iskee".
Vierailija kirjoitti:
Miehet on helppoja. Riittää yksi lause.
Oletko sinkku ja kiinnostaako seura?
Naiset on tyhmiä, ne luulee että tuo pitää paikkansa.
Mä olen antanut pakit aika monelle naiselle jotka on kännissä tulleet ehdottelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaksoistardit loistaa jälleen.
Miehiä iskevä nainen on rohkea.
Naisia iskevä mies on irstas ällöttävä sika.
Eihän siinä ole mitään pahaa ilmaista kiinnostus, vaan kaikki riippuu siitä, miten sen tekee. Esimerkiksi yhden miehen kanssa mentiin baariin juttelemaan, ja hän tosi söpösti piteli kädestä kiinni ja kysyi, saako suudella. Mutta ei käynyt heti asiaan, vaan juteltiin ensin kaikenlaista normaalia, missä selviää, onko kemiaa välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointsit sulle siitä että olet niitä rohkeita naisia jotka on uskaltaneet niitä aloitteita tehdä :)
Kaikki mun suhteet vaan on päättyneet siihen, että mies on tunnustanut olleensa kokoajan kiinnostunut jostain toisesta. Olen aina ollut joku varavaihtoehto..
Ap
Tästä voimme päätellä, kannattaako naisten tehdä aloitteita. Vastaus on ei. Ei moni mies torju, jos olet jotenkin mukiinmenevä, mutta jos hän olisi itse yhtä kiinnostunut, aloite tulisi hänen taholtaan.
Mutta silloin voi jäädä saamatta vastakaikua siltä ujommalta mieheltäkin joka oli oikeasti kiinnostunut mutta ujouttaan ei uskaltanut aloitetta tehdä tai ajatteli juuri noin että ei hän kumminkaan olisi kiinnostunut minusta oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Ap koska deittaillaan?
Millon sulle sopii? Ikä? Koko? Sukupuoli?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointsit sulle siitä että olet niitä rohkeita naisia jotka on uskaltaneet niitä aloitteita tehdä :)
Kaikki mun suhteet vaan on päättyneet siihen, että mies on tunnustanut olleensa kokoajan kiinnostunut jostain toisesta. Olen aina ollut joku varavaihtoehto..
Ap
Tästä voimme päätellä, kannattaako naisten tehdä aloitteita. Vastaus on ei. Ei moni mies torju, jos olet jotenkin mukiinmenevä, mutta jos hän olisi itse yhtä kiinnostunut, aloite tulisi hänen taholtaan.
Yhtä lailla miehille voi käydä suhteissa huonosti, kun mies on tehnyt aloitteen. Voimme päätellä, että kenenkään ei kannata tehdä aloitetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tästä syystä juuri ei kannata itse mennä iskemään yhtään miestä!
Sivusta
Tai yleisemmin: Mitään ei ikinä kannata tehdä eikä yrittää, koska voi olla, että se ei onnistu. Luuletko, että miehiä aina onnistaa, kun yritetään lähestyä naista?
Laittaa käden vaan nyrkkiin, ja sitten iskee siirtäen koko vartalon painon mukana.
Kenelle?
Ap