En osaa enää iskeä miehiä!
Nuorempana onnistui aina ja olin paljon itsevarmempi.
N40
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Kerros vähän mitoistasi?
Mistä mitoista?
Vierailija kirjoitti:
Pituus ja paino
En tiedä miten liittyy mun iskemistaitoihin, mutta 175/62.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituus ja paino
Hyvät on mitat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointsit sulle siitä että olet niitä rohkeita naisia jotka on uskaltaneet niitä aloitteita tehdä :)
Kaikki mun suhteet vaan on päättyneet siihen, että mies on tunnustanut olleensa kokoajan kiinnostunut jostain toisesta. Olen aina ollut joku varavaihtoehto..
Ap
Tästä syystä juuri ei kannata itse mennä iskemään yhtään miestä!
Sivusta
Onpa tosiaan mystistä, ettei keski-iässä flaksi käy niin kuin nuorena. Otatko kohteen valinnassa ikäsi ja olemuksesi muuttumisen huomioon?
Vierailija kirjoitti:
Onpa tosiaan mystistä, ettei keski-iässä flaksi käy niin kuin nuorena. Otatko kohteen valinnassa ikäsi ja olemuksesi muuttumisen huomioon?
En uskalla enää lähestyä ketään. Se on ongelma :D Luulin, että iän myötä rohkeus ja itsevarmuus kasvaisi vaan jatkuvasti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eihän AP valittanut, ettei häntä isketä enää yhtä paljon. Hänhän vain kaipasi neuvoja miehille juttelemisessa.
Vierailija kirjoitti:
Otan siis vähän liiankin hyvin huomioon oman ikäni..
Ap
Jätit kertomatta sairauksistasi, joista yksi on falskaava sulkijalihas, mikä tarkoittaa käytännössä sitä, että pierusi tulevat äänekkäästi silloin kun haluavat tulla ja uloste lorahtaa vaippaan, jota joudut pitämään 24/7. Te jätätte aina kertomatta olennaisia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän AP valittanut, ettei häntä isketä enää yhtä paljon. Hänhän vain kaipasi neuvoja miehille juttelemisessa.
Ei ap kertonut, että häntä olisi koskaan iskettykään. Itse kertoi "joutuneensa" tekemään aloitteita. Ja mikä onkaan ollut tulos...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointsit sulle siitä että olet niitä rohkeita naisia jotka on uskaltaneet niitä aloitteita tehdä :)
Kaikki mun suhteet vaan on päättyneet siihen, että mies on tunnustanut olleensa kokoajan kiinnostunut jostain toisesta. Olen aina ollut joku varavaihtoehto..
Ap
Aloitteen tekeminen voi kohdallasi selittää asiaa. Eli älä tee niin paljon, vaan antaudu iskettäväksi tänä kesänä. Harvakseltaan voit itse näyttää vihreää valoa.
No kai voit vieläkin juoda kännit ja mennä hopeakettujen luokse juttelemaan.
Et ole koskaan osannut.
Nuorempana olit nuorempi.
Huvittavaa kun naiset kuvittelevat olevansa taitavia miesten iskemisessä.
Kaunis katse vähän vanhempaan kaljuuntuvaan mieheen, niin kyllä onnistut! Tai sitten sama tekniikka kuin nuorena, känninen ukko baarista lähtee helposti mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Aloitteen tekeminen voi kohdallasi selittää asiaa. Eli älä tee niin paljon, vaan antaudu iskettäväksi tänä kesänä. Harvakseltaan voit itse näyttää vihreää valoa.
Ei voi muuta kuin nauraa :D Joitain naisia ei tulla koskaan iskemään vaikka kuinka antautuisi. Minä olen yksi niistä, olen ollut aina.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituus ja paino
Liittyy olennaisesti siten että naisen tapauksessa se on 90% ulkonäkö ja 10% iskemistaidot.
Kaksoistardit loistaa jälleen.
Miehiä iskevä nainen on rohkea.
Naisia iskevä mies on irstas ällöttävä sika.