Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

** CLOMISTIT ** vk 34!

21.08.2006 |

Uutta pinoa uuteen viikkoon!

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaukset Haave07!! Minä vielä sinnittelen, mutta olosta päätellen en kovin pitkään.

Paras uutinen kuitenkin, että " pojat" ovat kunnossa=-):

määrä 75 milj., (väh. 40 milj. pitäis olla), liikkuvuus 59% (väh.50%),

rakennevikaisia 9% (10%), vasta-aineet normaalit, pesu ok, valkosoluja hiukan tavallista enemmän, mutta ei kuulema haittaa.

Tiistaina sitten hoitosuunnitelmaa tekemään!

Vierailija
42/58 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla alkoi siis aamu kuin Haaveella. Jätin nyt heti luget pois ja nyt siis odotellaan niitä menkkoja. Toivottavasti ei kovin pitkälle mene... Hannalle voisin tämän perusteella neuvoa, että jos/kun alat lugeja käyttää niin tuki ne kaikki suoraan alapäähän. Mulla siis se pieni ero, että kun aamuisen palluran ennen nielaisin ja nyt laitoin suoraan alapäähän, aiheutti menkkojen siirtymisen oikein kunnolla. Nielaistuna siirsi menkkoja vain pari päivää, jolloin luteaaliksi tuli 10 päivää.

Senniina: Kiva kuulla, että simpat kunnossa. Saas nähdä päästäänkö piinailemaan ekaa inssiä samaan aikaan :-) Onnea kuitenkin vielä tämän kierron piinailulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meikalaisen ' hurjat' kp 22 kehissa mukana!

Ja oireita on vaikka muille jakaa (huokaisee) ja taidan painua hiukan taka-alalle toistaiseksi; kovin yritan olla testaamatta tuonne 1.9 asti!

Vierailija
44/58 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haave ja sätky: halaukset molemmille! Tosi ikävää, ettei plussia näy eikä kuulu vielä. Mutta ehkä seuraavassa kierrossa onkin plussabuumi...eiks se niin oo että hyvät ja huonot asiat tuppaavat " kasaantumaan" ? ;)

Senniinalle vielä bdbd! Ja onnea hyvistä simppatuloksista!!!

Inssistä...onko niin että Sätky ja Senniina (jos siis nyt ei tärppää) ovat menossa inssiin seuraavassa kierrossa? Sittenhän meitä onkin kolme, sillä mullekin on sellainen suunnitteilla. Tiedättekö jo aiotaanko tehdä clomeilla vai muilla? Ja sorry jos olette jo aikasemmin kertoneet...muistini on niiin lyhyt! Mulla ois menkat alkamassa varmaankin ens ti/ke, joten olen muutaman päivän teistä jäljessä.

Piinavaa piinaa...vielä 4 päivää, ja sitten niiden menkkojen pitäis alkaa. Kiitos vaan tsemppauksesta! Olenkin pari päivää tässä reissussa, niin aika menee nopeammin, ja en tule ostaneeksi mitään testejä. Ajattelin testata vasta keskiviikkona/torstaina, jos vaan pystyn odottamaan :).

t. Meri

Vierailija
45/58 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meri05: Kiitoksia peukutuksista! Vielä olen pelissä mukana, mutta juilii niin pirusti..Meillä on tosiaan aika polille tiistaina. En tiedä, ehdottavatko inssiä, mutta epäilen niin. Ekalla kerralla nimittäin ehdotettiin inssiä heti ensimmäiseksi hoidoksi, mutta halusimme kokeilla clomeilla ensin ja se tehosi silloin.

Voi siis olla, että meillä kokeillaan inssiä clomeilla, koska reagoin niihin niin hyvin siihen ovuloimisvaiheeseen asti. Mullakin vielä ensi viikolle piinailtavaa, kun kierto voi olla 36 tai enemmänkin. Pitäydyn testaamattomuuspäätöksessäni edelleen, ei tee tiukkaa, kun tiedän ettei syytä ole=(

Tervetuloa Levinia piinisporukkaan!

Vierailija
46/58 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan siis varmuudella menossa inssiin ensi kierrossa (jos ei nyt käy sitten jotain ettei sitä voida tehdä, munikset ei kasva tms.). Muniksia kasvattamaan käytetään Menopuria, irroitetaan Pregnylillä ja sitten vielä Lugeja loppukierto.

Toivottavasti joudun sinne nyt kuitenkin yksin (= teillä muilla kävisi tässä kierrossa tuuri ;-)

Tsemppiä piinistelijöille! Mulla on outo olo, kun piinis on ohi, mutta menkkoja ei vielä näy. Kummallinen välitila :-)

Vierailija
47/58 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron huomenna et mitä gyne sanos :o).

Onnea matkaan piinailijat!!! +++++ kaikille!

Vierailija
48/58 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että plussatuulet eivät nyt osu tähän pinoon. Tyhmä tuuli! Yhtä tyhmä kuin ärsyttävä TÄTI, joka pysyköön poissa kaikilta, jotka eivät häntä luokseen tahdo.

Toisin sanoen (((halit))) [b]haaveelle[/b] ja [b]Sätkylle[/b] ja vielä [b]Hannallekin[/b], jonka ikävä tätipiru yhytti.

Senniina: hienoa, että olet vielä piinailijana, toivotaan että juiliminen on niitä kuuluisia kohdun kasvukipuja :) Jaksamista. Onnittelut myös ukollesi: niin sitä pitää ;)

Meri05: koitahan sinäkin jaksaa ikävä loppupiina, kovasti toivon että inssiä ei tedän kohdallakaan tarvita!

Levinia: kp23 siis, kyllä se siitä :) Piinailuintoa myös sulle!

SaaraMatias: miten sujuu, milloin ajattelit testailla? Plussapeukutukset täältä!

ON: petipeuhausajat meneillään edelleen, tänä aamuna lämpö laskenut 0,25 astetta joten ovis odotettavissa piakkoin. Antaa uutta puhtia pupuiluun, hih. Huomenna tosin suunnataan mun vanhempien luokse viikonlopuksi joten taitaa rakkaalta ukkelilta mennä halut... pitäis kuitenkin vielä lauantaian varmuudeksi sekstailla. Ehkäpä neuvokkaana vaimona saan homman hoitumaan ;)

Vierailija
49/58 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi vielä " pelissä" mukana. Tämä on nyt sitä vaihetta, kun jokainen vessakäynti on helvettiä. Onko pöksyt punasena vai ei...Menkkaoireita on, mutta ei kovin paljoa pahimpiin pms:iin verrattuna. Tutut aamuyön heräämiset, vatsan polttelut, itkuisuus ym. jylläävät.

Tiistain polikäynti kuitenkin lähenee ja sitä ootan ku kuuta nousevaa. Jospa pian päästäisiin " tositoimiin" !

Vierailija
50/58 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vielä piinailujoukoissa mukana. Kp:t tänään 31. Testata meinasin vasta viikon päästä jos/KUN aihetta on... piinaillaan nyt sitten oikein kunnolla!!! Muille piinailijoille tsemppiä!

Sätkylle ja haave07:lle lohdutushali negasta!

Senniina: hyvä että simpat kunnossa.

K.i.r.s.t.i: pupuiluiloa :D !!!

Hauskaa viikonloppua kaikille!

SaaraMatias

Vierailija
51/58 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupasin tulla kertoilemaan miten kävi ultrassa.

Näyttää siltä että clomi+metformiini yhdistelmä toimii :o)

Vasemmalla munasarjassa oli eilen kaksi suurempaa folliikkelia toinen 20mm ja toinen 14mm. Mistä tulikin mieleeni että mikä on liian iso? Voiko munasolu olla ylikypsä ennen ovista?

Gynen kehotuksesta aloitin tikuttelun eilen, mutta vielä ei ollut lh kohonnut.

Huomenna on nuoremman pojan synttäri kutsut. 14 lasta ja minä - wish me luck :o) !

Zemppiä piinailijoille!

Vierailija
52/58 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irmeli! Kuulostaa hyvältä. 20mm kuulostaa siltä, että irtoaa pian. Luulen, että ne voivat kasvaa liian isoiksikin ennen irtoamista. Muistelen ainakin lukeneeni joskus sellaista lapsettomuuspuolelta. Nyt vaan vilttejä pöllyttelemään;-) Peukut pystyssä myös kekkereiden suhteen, kuulostaa mukavlta urakalta=)

Vierailija
53/58 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille! Palataan maanantaina!

Vierailija
54/58 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveelle sa sätkylle pahoittelut negasta, toivottavasti meillä kaikilla olisi seuraavassa kierrossa parempi onni, näyttää siltä että sitä tarvittaisi joka puolella.

Minä ihan odotin et kun pääsen koneelle töiden jälkeen niin täällä olisi monta plussauutista odottamassa, mutta voi harmi.

Kiva kuulla senniinan hyvät uutiset, helpotti varmaan tietää että simpat ovat kunnossa. Teillä olikin tulos aikalailla samanlainen kuin minun miehellä.

Kaikille piinailijoille oikein paljon plussa onnea!

Tänään alkoi sitten jo ihan kunnon vuoto ja päätin että tänään et sitten vasta se kp1 joten sunnuntaina otan ekan clomin. Vasta neljäntenä päivänä siis alkoi kunnon vuoto. Eilen oli kyllä vähän sellaista veristä vuotoa yhdessä välillä mutta loppui sitten melkein kokonaan samoin oli tiistaina kun jotain alkoi näkyä. Mutta jos monelle on neuvottu että eka kp on se kunnon vuoto niin eiköhän se tämä ole, tähän asti olis kuitenkin melkein pärjännyt jopa ilma sidettä.

Ostin lisää ovistestejäkin kun kävin ruokaostoksilla töiden jälkee, kassalla olin kun huomasin korissa testejä joita myyvät pois -30% kun poituu valikoimasta. En kyllä koskaan aikaisemmin ole huomannut näitä testejä siinä kaupassa vain raskaustestejä. Kuitenkin ferstesteille jäi hinnaksi vain pikkuisen yli 11e. Normaali hintakin muuten oli halvempi mitä muualla.

Eipä sen kummempia nyt vain odottelen et sais ruveta tikuttamaan.

Ai niin joo...

Mulla oli tänään se soittoaika lääkärille, mutta ei suostunut antamaan minulle lugeja tai jotain, hoki vain et yritetän nyt näillä vielä jonkin aikaa, eikä kyllä oikein sanonut syystä tuohon lyhyeen luteaaliin. Oli vielä joku ulkomaalainen niin en ymmärtänyt puheesta puoliakaan kun puhui vähän huonoa suomea. Vaikea sitten puhelimessa jutella kun ei ymmärrä. Katseli mun tietoja ja sanoi et s-prog eli keltarauhasarvo ok joten ei kait siitä johdu lyhyt luteaali. Onko se sit ainoa keltarauhaskoe vai onko niitä muita.

Maanantaina soitan kyllä uudestaan sinne sairaalalle ja tahdon soittoajan omalle lääkärilleni, pakko saada vielä tähän kiertoon luget tai jotain. Tuntuu et ihan turha edes syödä clomeja jos luteaali liian lyhyt kun ei mahdollisuuksia sit sen takia ehkä ole.

Se lääkäri sanoi et 9-10pv luteaali on aika normaali, häh.... tiesiköhän se mistään mitään.

Vierailija
55/58 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoissa lähti siis Hannan kanssa tämä kierto. Eikä ole muuten naismuistiin ollut näin kamalia menkkasärkyjä kuin tällä kertaa :-P Pahin tuntuu onneksi olevan jo takanapäin.

Aika outo lääkäri sulla Hanna. Toivottavasti saat sen oman lääkärisi kiinni ja hän on suostuvaisempi lugeihin. Mulle on gyne vielä sanonut ettei niistä ainakaan haittaakaan ole (multa ei kyllä ole progesteroniarvoa ikinä mitattukaan). Ja hoitojen aikanahan niitä saa vielä paljon suurempia annoksia, eli ei ylimääräinen keltarauhashormoni ainakaan raskautumista estä. Ihmeellistä ettei niitä voi edes kokeilla.

Hauskaa viikonloppua kaikille! Ja piinailijoille +++säteitä!

Vierailija
56/58 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikki clomistit!

Olen sivusta seuraillut keskusteluanne viikkotolkulla, kun itsellä on vähän samat ongelmat. Mulla on nyt eka Clomifen+Terolut- kierto menossa (clomit syöty ja hikoiltu ja terot kp16 etiäpäin).

Omalta gyneltä osasin kysellä lääkkeitä, kun on ollu tota yritystä jonniin aikaa hallituksen kanssa, enkä kai niin kovin nuorikaan ole ja tällä osastolla tätä sopivaa tietoa on ollu saatavilla :)

Vierailija
57/58 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sätkylle pahoittelut tädin tulosta!

Minulla ei ole vielä menkat alkaneet kp 32/27-28. Tein tänä aamuna uuden raskaustestin ja sain siihen himmeääkin himmeämmän haamun. Raskaustesti oli fertest (kirjoitetaankohan noin). Mammaksi raskaustesti ei näyttänyt viime viikolla raskautta ja niiden ovulaatiotestien mukaan minulla ei edes ole ollut ovulaatiota..... Nyt sitten odottelen mitä tulevaisuus tuo tullessaan, joten palaan piinailijoihin. Maanantaina seuraava testi, jos on enää tarvetta.

Tervetuloa kihara74 joukkoon. Onko toiveissa ensimmäinen lapsi?

Vierailija
58/58 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti palata lukemaan, että muistan mihin kaikkeen piti kommentoida.

Senniina: hienoa, että simpat ovat kunnossa.

Hanna: harmi, ettet saanut lugeja.

Irmeli: olipa mukavat ultra uutiset. Toivottavasti tästä kierrosta tärppää.

En enää muista kuka aikoi järjestää viikonloppuna lastenkestit. Onnea! Tule ensi viikolla kertomaan miten meni.

Toivottavasti en unohtanut ketään.

Aurinkoista viikonloppua. :)