Jos deittimies kertoo hieman virnistellen exänsä olleen jopa 17 vuotta sinua nuorempi, olisitko valmis jatkamaan tapailua?
Kommentit (31)
Jos mies 20 v. Niin miettisi että mikähän se poliisin numero olikaan.
"Kertoo virnistellen"
En tapailisi noin lapsellista miestä. Se 17 vuotta nuorempi on kehityksen tasolla liian vanha tälle miehelle.
Mikä on provosi tavoite? Sama, kuin muiden ketjujenijat.
No jaa, puolensa ja puolensa. Itse tapailen 15 vuotta itseäni vanhempaa miestä, ja selkeästi hänelle ikäni on jonkinasteinen ongelma ja yrittää pyristellä ajatuksestaan irti, ettenkö MINÄ voisi olla vakavissani ikäerosta huolimatta.
Se, että hänellä olisi jo ikäerosta vastaava kokemus aiemmin, olisi tässä tapauksessa minulle lähinnä helpotus.
Porukat jaksaa keskustella niin kuin tällä olisi ikinä ollut yhtäkään naista. Sitä se näillä yrittää "kostaa".
Vierailija kirjoitti:
No jaa, puolensa ja puolensa. Itse tapailen 15 vuotta itseäni vanhempaa miestä, ja selkeästi hänelle ikäni on jonkinasteinen ongelma ja yrittää pyristellä ajatuksestaan irti, ettenkö MINÄ voisi olla vakavissani ikäerosta huolimatta.
Se, että hänellä olisi jo ikäerosta vastaava kokemus aiemmin, olisi tässä tapauksessa minulle lähinnä helpotus.
32 vuoden ikäero ei ehkä ihan vastaa 15 vuoden ikäeroa.
Jos aikuinen mies puhuu noin, niin kertoo, että mies on lapsellinen. Kuka aikuinen kehuskelee noin? Ei kukaan.
Itse en välitä lapsellisesta miehistä, niillä on huono itsetunto, eivät esim kestä mitään kritiikkiä, vaan loukkaantuvat suunnattomasti ja mököttävöt viikon.Parisuhteessa käyttäytyvät myös kuin olisivat lapsia, lapsiperheessä on kuin yksi lapsi muiden joukossa.
Kokemusta on. Ei jatkoon
Virnistelevä ukko on aina turn off.
Vierailija kirjoitti:
Jos aikuinen mies puhuu noin, niin kertoo, että mies on lapsellinen. Kuka aikuinen kehuskelee noin? Ei kukaan.
Itse en välitä lapsellisesta miehistä, niillä on huono itsetunto, eivät esim kestä mitään kritiikkiä, vaan loukkaantuvat suunnattomasti ja mököttävöt viikon.Parisuhteessa käyttäytyvät myös kuin olisivat lapsia, lapsiperheessä on kuin yksi lapsi muiden joukossa.
Kokemusta on. Ei jatkoon
Onko jotain kehuskeltavaa jos tapaillut nuorempaa naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että hänellä olisi jo ikäerosta vastaava kokemus aiemmin, olisi tässä tapauksessa minulle lähinnä helpotus.32 vuoden ikäero ei ehkä ihan vastaa 15 vuoden ikäeroa.
Mikä ihmeen 32 vuoden ikäero?
Eri
En jatkaisi tapailua. Meillä kaikilla on oma menneisyytemme, mutta minusta nyt vaan on tyylitöntä puhua niistä existä treffeillä. Tulee sellainen tunne, että aijaa minä olen nyt sitten joku 47. tapaus. Haluan tuntea olevani erityinen.