Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voisiko perustaaa parturiliikkeeen hesan ydinkeskustaaan?
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ulistaan nyt siitä tonnin parturiin pitää päästä katumaasturilla drive-in.
Kyllä voit, lähimmästä vokista työntekijät, niin säästät vielä palkkakuluissa ja saat tukea.
voit.
ei muuta kuin etsimään tilat, kalustat tilan, hankit tarvikkeeet, palkkaat työntekijät jne.
Ei ole kiellettyä.
Alue: Aihe vapaa
Niiin etttei tarvitisi kuitenkaaan itse olla leikkaamassa niitä hiuksia sielllä.