Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihduttamisesta tietävät. Mitä teen väärin?

Vierailija
21.08.2006 |

Olen nyt ollut dietillä,huomenna alkaa 3. viikko.

Tänään sitten oli vaakapäivä. En nyt alussa punnitse kuin kahden viikon välein.

Lasken kaloreita ja olen peruskulutuksesta vähentänyt 500 kcal ja näin ollen kaloritarpeeni päivässä on 1903kcal.

Tänään sitten punnitus toi tuloksen,että olen laihtunut kahdessa viikossa vajaa YHDEN kilon!

Minulla on yhdet sellaiset " mittari" housut ja ne ovat olleet aina kireät mutta nyt ne kiristää enenmmän mahan kohdalta,joten sen mukaan en ole laihtunut YHTÄÄN,päinvastoin!

Missä vika?

Käyn 6 päivänä viikossa reippaalla tunnin lenkillä (Ei siis mikään sellanen hikilenkki vaan ihan tavallista,reipasta kävelyä tunnin ajan) ja kolmesti viikossa jumppaan kotona puoli tuntia.

Voisiko syy olla siinä,että melkein joka päivä kalorit ovat jääneet siihen 1400-1600? En yksin kertaisesti JAKSA syödä enempää.

Syön aamulla kaurapuuron ja juon ison kupin kahvia tai sitten syön kaksi viipaletta ruisleipää,jossa päällä kevyt margariiniä sipaus, leike,kurkkua ja salattia.

Päiväruokana on vaihtelevasti kanaa,kalaa,lihaa,perunaa,riisiä,makaronia.

Milloin keittoa,milloin kastiketta yms.

Iltapalaksi sitten otan leivän,teen ja 2dl jukurttia.

Tämä määrä on minulle riittänyt,ei ole yhtään ollut nälkä.

Auttakaa. Ei tätä tälläistä diettiä kenenkään hermot kestä,kun paino tippuu " yhden kusasun" verran viikossa

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin tunnen paljon enemmän ihmisiä, jotka ovat pudottaneet painoaan muilla keinoin kuin painonvartijoissa ja joilla paino ON PYSYNYT POISSA.

Pv on höpöö, ehkä tarkoituksella rakennettu sellaiseksi, että saadaan rahat pois laihduttajilta, IKUISILTA LAIHDUTTAJILTA.

Mutta sellainen ei kai ole ainakaan AP, joten unohda painonvartijat.

Vierailija
22/29 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

He kuvittelevat voivansa palata takaisin entisiin elämäntapoihinsa, kun kilot kerran ovat poissa. Ainoa pysyvä tapa laihtua on tehdä sellainen elämäntapamuutos, että sen kanssa pystyy elämään lopun ikänsä.

" Ja painonvartijoiden ohjeilla useimmat saa painon putoamaan jonkin verran, mutta MIKSI NOILLA HELVETIN KALLIILLA OHJEILLA EI PAINO PYSY KURISSA PIDEMPÄÄN KUIN UUDEN KURSSIN ALKUUN?...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse ainakin tunnen paljon enemmän ihmisiä, jotka ovat pudottaneet painoaan muilla keinoin kuin painonvartijoissa ja joilla paino ON PYSYNYT POISSA.

Pv on höpöö, ehkä tarkoituksella rakennettu sellaiseksi, että saadaan rahat pois laihduttajilta, IKUISILTA LAIHDUTTAJILTA.

Mutta sellainen ei kai ole ainakaan AP, joten unohda painonvartijat.

Vierailija
24/29 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintähän sun olisi opetella syömään sellaisia ruokia mistä itse tykkäät sen verran, että painosi normalisoituu ja pysyy siinä. Jos nyt laihdutat silleen, että vedät vaan jotain pakastevihanneksia ja tonnikalaa, voit olla varma, että joudut taistelemaan painosi kanssa vielä monta kertaa.

Vierailija
25/29 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ruokamäärät vedetään liian minimiin, ja opetetaan syömään kaiken maailman kumijuustoja ja kalorittomia mehukeittoja, jotka loppujen lopuksi vain sekoittavat elimistöä...

Vierailija
26/29 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitää opetetella syömää KEVYEMMIN.

Ja edelleen käymme ulkona syömässä,mutta harvemmin.

ap

Vierailija:

Tärkeintähän sun olisi opetella syömään sellaisia ruokia mistä itse tykkäät sen verran, että painosi normalisoituu ja pysyy siinä. Jos nyt laihdutat silleen, että vedät vaan jotain pakastevihanneksia ja tonnikalaa, voit olla varma, että joudut taistelemaan painosi kanssa vielä monta kertaa.

Vierailija
27/29 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei nimittäin liho, mikäli ei syö enemmän kuin kuluttaa. Jos siis jatkaa syömistä siihen tapaan, kuin ennen laihduttamista, lihoo takuulla takaisin. Jos taas nostaa kalorimääränsä kilojensa ja kulutuksensa vaatimalle perustasolle, pysyy samassa painossa. Söi sitten mehukeittoja tai lihaa.

" Vai voisiko olla niin, että sitä painonvartijoiden " elämäntapaa" on todella vaikea noudattaa...

Vierailija
28/29 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin pv:ssä joskus laihduttanut -13 kg ja sittemmin sain +30 kg.

Nyt olen jokusen aikaa karpannut ja todennut tämän todellakin verrattomaksi verrattuna pv:hin.

Nyt -6,5 kg/6 vko

Vierailija
29/29 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todennut Montignacin minulle parhaaksi tavaksi laihduttaa. Periaatteessa on kyse karppauksesta, mutta täysjyväviljan ja hedelmien kanssa ei tarvitse olla niin tiukka =)

Nim. eilenkin grillasimme (katkarapuja ja tuoretta ananasta ja iso annos herkullista salaattia)