Millaista huomiota saatte miehiltä? Usein esim naiset jotka laihtuneet
paljon kertovat, että saavat nyt paljon enemmän huomiota miehiltä. Mietin millaista se huomio on käytännössä?
Kommentit (27)
Olen aina ollut hoikka, enkä ole ikinä ”saanut” miehiltä huomiota. Ja hyvä niin, haluan olla rauhassa.
Hmm mun ulkonäkö vaihtelee muutenki ku painon vuoks, en muista tarkalleen kaikkea mitä hoikkana, olin niin pieni ja huomaamaton 😁cmutta miehet piti suuri osa ulkonäöstä. Nyt lihavampana kesäsin usein isketään kaduilla, kehutaan vartaloa ja kasvoja ym ja pyydetään treffeille, lihavampana ehk enemmän ulkomaalaset miehet ja pyöreänä vähän kaikki mut emt onko sit hoikempana jotenki ns yleisesti hyväksytympi, että nähdään ihan normaalina pyytää treffeille ku taas pyöreänä musta ne ehdotukset tulee enempi tuntemattomilta, mut osasyy on tietty se ettei mul oo mitään kaveripiiriä tms.
Saan huomiota yli 60 vuotiailta ja narkkareilta. Se on semmosta häiritsevää,kysellään ikää jne. Oon hoikka tiimalasivartalo ja perusnätit kasvot. Tyylini on aika sporttinen.
N25
Ikä taitaa vaikuttaa enemmänkin kuin paino. Vielä 10 vuotta sitten minua pysäytettiin kadulla ja pyydettiin treffeille, miespuoliset kollegat tulivat juttelemaan, baarissa lähestyttiin. Nyt, 46-vuotiaana olen edelleen hoikka ja nättikroppainen, mutta ikä toki alkaa näkyä ja tuntuu, että minusta on tullut ihan näkymätön.
Kysyttiin, millaista huomiota saatte miehiltä, ja vastauksissa puhutaan lihavuudesta ja laihtumisesta.
Olen kääntänyt päitä aina, en pidä sellaista erityisenä huomiona. Mutta mua lähestytään kyllä treffipyyntöjen merkeissä säännöllisesti. Sekä harrastuksen että työn parissa, joskus ihan vaan vaikka autoa tankatessani. Olen ulkoisesti näyttävä, en kovin suomalaisen näköinen. Ikääkin on jo, mutta ei se ole tähän vaikuttanut. Oikeastaan rohkeammin minua nykyään lähestytään kuin ollessani nuorempi.
Lihavana on mukavaa, kun olen ihmisille näkymätön. Olen laihtunut ja minua huolettaa, että alan saada huomiota miehiltä. Aiemmin laihdutusyritykset ovat menneet pieleen nimenomaan tuon vuoksi.