Päivän positiivinen tapahtuma -ketju
Kertokaa tänne vain positiivisia juttuja. Eli mitä kivaa teille on tänän tapahtunut, isompaa tai pienempää? Voi myös kertoa päivän hyvästä työstä, josta tuli hyvä mieli. Tai jos joku on tehnyt tai sanonut teille jotain ystävällistä.
Kommentit (11)
Tein päätöksen alkaa etsiä kivaa kotia. ❤️
Asperger-poikani rohkaistui lähtemään omin päin kaupungille. Yleensä liikkuu vain tutussa ympäristössä, sillä hänellä on aivan olematon suuntavaisto.
Treenikaveri moikkasi kadulla, kun tuli vastaan.
Näin sattumalta exän joka oli lihonut muodottomaksi aiemmista missin mitoistaan. Ei ollut siis aikoinaan mikään mukava ihminen minulle, siksi tuli hyvä mieli.
Kauhean ujo lapsen kaveri kertoi mulle oma-aloitteisesti, silmät säihkyen, että hän oli laittanut appelsiinin siemenen itämään multaan. Hän ei ole aiemmin uskaltanut puhua mulle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kauhean ujo lapsen kaveri kertoi mulle oma-aloitteisesti, silmät säihkyen, että hän oli laittanut appelsiinin siemenen itämään multaan. Hän ei ole aiemmin uskaltanut puhua mulle mitään.
Ihana! ❤️
Veljeni laittoi viestiä, että toinen lapsi tulossa. Toivottavasti veljenpoika saa pikkusisaruksen, kun jo pari raskautta on päättynyt huonosti. Tuntui kivalta, että minulle kerrottiin henkilökohtaisesti. Yleensä olen kuullut nämä uutiset äidiltämme.
Mä niin nautin tästä vihervassareiden ulinasta ja siitä että demareiden porstelut veronmaksajien piikkiin paljastuu mediassa.
Voi tätä ilon ja onnen päivää kohta kaatuu suomen paskin hallitus.
Ap aloittaa; töissä tuli hyvä mieli kun useampikin asiakas kiitteli hyvästä työstä ja toivotteli ihanaa päivän jatkoa.
Kotona teini kävi halailemassa.