Olen 164cm/64kg. Vanhempien ihmisten mielestä olen hoikka ja taas nuorempien mielestä läski!
Kommentit (53)
Vanhempien ihmisten elämänkokemus tuo perspektiiviä näkemyksiin yleensä.
Aika fläsä. 10 kiloa pois ja olisit hyvä.
Elämä on liian lyhyt sen miettimiseen onko muiden mielestä sopivan kokoinen. Fakta on se että kaikkia et voi kuitenkaan miellyttää, joten miksi edes miettisi. Olet terveyden kannalta sopivissa mitoissa, nauti siitä.
Vierailija kirjoitti:
Aika fläsä. 10 kiloa pois ja olisit hyvä.
Hyvä mihin? Jonkun tuntemattoman jonnen mielikuvaksi kun se vetää käteen? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
On kyllä ylipainoa.
No ei ole. Sinun mielipiteesi ei ole mikään terveystieteellinen fakta.
Toki kun monet pojat/miehet itse painaa sen 45 kg (tai näyttää siltä) niin tuntuuhan se siltä että tyttö/nainen ei saisi painaa mitään. Mutta vika on kyllä siinä että itse ovat niin hentoisia, ei siinä että heistä naisen normaalipaino on paljon. Lohdutukseksi voin sanoa että omakin mieheni näytti nuorena siltä, mutta hartiat alkoi levenemään siinä 25 jälkeen ja tuli enemmän miehekkyyttä siihen olemukseen. Kyllä se siitä.
Mitä väliä sillä mitä muut sanoo tai ajattelee?
Vierailija kirjoitti:
Toki kun monet pojat/miehet itse painaa sen 45 kg (tai näyttää siltä) niin tuntuuhan se siltä että tyttö/nainen ei saisi painaa mitään. Mutta vika on kyllä siinä että itse ovat niin hentoisia, ei siinä että heistä naisen normaalipaino on paljon. Lohdutukseksi voin sanoa että omakin mieheni näytti nuorena siltä, mutta hartiat alkoi levenemään siinä 25 jälkeen ja tuli enemmän miehekkyyttä siihen olemukseen. Kyllä se siitä.
Jos on jalkapalloa harrastava nuori, pitkä ja laiha esim 185/70 nuori mies. Kun siihen ottaa viereen hiukan ylipainoisen 160/68 nuoren naisen, antaa ehkä vaikutelman ulospäin, että jotain pallopeliä harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on jalkapalloa harrastava nuori, pitkä ja laiha esim 185/70 nuori mies. Kun siihen ottaa viereen hiukan ylipainoisen 160/68 nuoren naisen, antaa ehkä vaikutelman ulospäin, että jotain pallopeliä harrastaa.
Kannattaa hoitaa itsetunto kuntoon niin ei tarvitse miettiä mitään vaikutelmia ja voi ottaa sen jonka kanssa on kivaa.
Saman mittaiset mutta lihaksikkaat urheilijanaiset painaa 10kg vähemmän.
Olen samanpituinen ja painoin vuosia 64-66kg, liikun mutta olin kyllä hieman tuhti, pyöreä mitä sitä nyt haluaa käyttää. Nykyään painan 57-58kg ja olen paljon paremman näköinen, sopusuhtainen ja vaatteet istuu kauniisti.