Olen 164cm/64kg. Vanhempien ihmisten mielestä olen hoikka ja taas nuorempien mielestä läski!
Kommentit (53)
Olet normaalipainoinen eli hoikka. Eikö tämä tieto riitä? Ei syytä lihoa tai laihtua.
nuoret on ilkeitä.
tän palstan "miesten" mielestä olet varmasti myös läski
Vierailija kirjoitti:
Olet normaalipainoinen eli hoikka. Eikö tämä tieto riitä? Ei syytä lihoa tai laihtua.
Ei normaalipainoinen ole synonyymi hoikalla. Normaalipainon alapäässä (bmi) toki on hoikka.
???
Mitä väliä.
Kuinka sinä voit?
Missä Kunnossa olet? Ota liikuntatesti.
Miten syöt ja miten nukut.
No et sä hokka ole mutta ihan normi suomalainen nainen. Nykyään hoikaksi kehutaan kun on alle 100 kiloa joten normaali tänä päivänä on yli 70 kiloa ja lihavat tavoittelevat 60 kiloa...
Lahakset painaa enemmän kuin rasva. Olet niin hoikka että en todellakaan sinun iässäsi miettisi painoa, mutta on ehkä hyvä tiedostaa että sama pano eri kehon koostumuksella voi vaikuttaa aika paljonkin omaan hyvinvointiin ja siihen ulkonäköön.
Jos liikut ja syöt sopivan monipuolisesti, etkä liikaa nauti herkkuina karkkia, limuja sipsiä ja roskaruokaa, voit olla ihan hyvillä mielin jos taas näissä elämäntavoissa on korjattavaa, mieti mielummin terveyttä kuin laihduttamista.
Olet normaalipainoinen, et hoikka etkä lihava. Tai näin oletan pelkästään noiden mittojen perusteella.
Minulla oli samat mitat nuorempana kuin sinulla. Olet ihan normaali ja normaalipainoinen. Älä vaan missään nimessä ala laihduttaa. Syö terveellisesti ja liiku, muista että lihakset painavat.
Nainen50
Mistä te tiedätte minkä ikäinen ap on?
Et noilla mitoilla voi millään olla hoikka, kun olet kuitenkin lähempänä normaalipainon ylärajaa. Mutta normaalipainoinen juu, joten tuskin kovin läskiltäkään näytät.
Kysy niiden nuorempien ja vanhempiesi väliseltä ikäryhmältä. Jospa ne sit sanois, että olet suht koht normaali.
Vierailija kirjoitti:
nuoret on ilkeitä.
tän palstan "miesten" mielestä olet varmasti myös läski
"Miesten" mielestä varmaankin mutta me miehet taasen emme voi sanoa juuta eikä jaata että onko ap läski näkemättä häntä. Minäkin olen varmasti "naisten" mielestä läski mies kun olen 185cm/90kg, vaikka se onkin minulle ihan työterveydessä laskettu normaalipaino.
Minulla sama kokemus. Olen 160/58 enkä ole ikinä ollut näin iso. Olen alkanut taas treenaamaan ja yritän pudottaa muutaman kilon. Vanhemmat ihmiset ihmettelevät jatkuvasti miksi ja nuoremmat ymmärtävät miksi.
Katso peiliin, sieltä se totuus näkyy eikä vaa’asta.
Vierailija kirjoitti:
Paljon on vyötärönympärys? Lihasmassan määrä?
Painoindeksisi on 24.2. Et ole lihava etkä laiha vaan täysin normaalipainoinen.
164cm ja 57kg tai sen alle on hoikka
Laihduta 5kg, niin näytät paljon paremmalta.
AP. olet juuri sopiva tavataanko.T:M42
Noilla mitoilla et kyllä ole hoikka, melkein ylipainon puolella. Itse painan 68kg ja olen 185cm pitkä ja olen hoikka.
Nuoret naiset ovat kyllä aika ylipainoisia nykyään. Miksiköhän? Huonot ruokatottumukset ja liikunnan vähyys ehkä syynä.
Paljon on vyötärönympärys? Lihasmassan määrä?