Huoh! Mies pitää taas mykkäkoulua.
Inhoan tuota. Elämä on niin lyhyt, että minusta turha tuhlata aikaa mököttämiseen. Kohtalotovereita?
Kommentit (25)
Mä pidin eksän kanssa mykkäkoulua siksi, ettei sen kanssa pystynyt keskustelemaan avoimesti mistään asioista eikä hän ottanut vastuuta tekemisistään. Ristiriitatilanteissa hänen oli pakko päästä ns niskan päälle, kääntää kaikki minun viaksi. Koen, että itse kykenen itsereflektioon, mutta jos toinen ei pysty ja puhuminen on turhaa eikä siitä seuraa mitään muutosta, niin ei jaksa yrittää.
Älä ainakaan mene siihen mukaan niin, että kävelet hiljaa ja varot miestä, vaan tee kaikki normaalisti ja näytä ettei sen lapsellisuus vaikuta suhun mitenkään, elä niinkuin asuisit yksin. Mun isäpuoli piti noita mykkäkouluja ilman mitään syytä, ja harmittaa kun mentiin siihen mukaan, nykyään en kiinnittäisi mitään huomiota lapsimieheen, vaan eläisin niinkuin kerrankin olisin yksin kotona. Siinäpähän murjottaisi.
Ao jatkaa: mies suuttui, kun lähdin kävelylle ilmoittamatta ja viivyin liian pitkään. Saa kyllä aina tosi pahan mielen mykkäkoulusta, vaikka koetan olla välittämättä.
Mun exä mökötti päiväkausia ja keräsi raivoa sisäänsä, sitten sai infernaalisen raivokohtauksen, huusi ja raivosi, mutta koskaan meilläkään ei riitojen perimmäisiä syitä selvitetty. Kunhan vaan huusi, että minä ja lapseni ollaan pilattu hänen elämänsä. No, eipä kovin hohdokkaalta elämänsä vaikuta, vaikkei meitä enää tarvikaan katsella. Mutta meidän elämän laatu parani 100 % samantien, kun ovi perässään meni kiinni.