Inhoan näitä hellekelejä. Aiheuttavat useamman päivän päänsärkyjä.
Nyt taas särkyä ollut eilis-illasta asti. Pitkin päivää on särkenyt ja nyt vain taas pahentunut. Olen juonut vettä & mehua. Syönyt suolaista. Ei mitään apua.
Kommentit (27)
Mulle paras lämpötila on 18-20 astetta. On lämmin, puuhailen paljon pihalla, jaksaa paremmin.
Ja valoisuushan se on kuitenkin kesässä parasta.
oooooikeinn hyvä syy nauttia oooooikeinn kylymmää kalijaa oooooikeinn palijonn!!!
😁😁
Siperiassa on kesällä +30 C ja talvella -30 C (todellakin mannerilmasto) eli ei kyllä Siperiaan muutolla saa kuin kuumemmat kesät!
Missä sitä hellettä on? Nyt on juuri sopivan lämmin, kesäinen sää. 20-24 C (+aurinko) on paras sää, kyllä kesän pitää tuntua kesältä.
Vierailija kirjoitti:
Se on helle, ei hellekeli, sellaista ei ole olemassakaan. Keli on tien pinnassa. Että ärsyttää tuon keli-sanan käyttö väärässä merkityksessä samoin kuin helteen ylistys. Se on monelle (ja minulle) tuskaa, valosta tulee migreeni ja joka paikassa läkähtyy.
Ihan yhtä lailla se helle tulee, ylistettiin sitä tai ei. Vaikka oltaisiin kaikki naama nurinpäin ei se säätä viilentäisi.
Joten antaa niiden nauttia helteestä jotka haluavat. Kyllä se kylmä ja pimeä talvi taas tulee, ja jotkut kärsivät puolestaan siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista käyttää hellehattua tai huivia, ehkäisee päänsärkyä ja pahoinvointia.
Mulle päänsärky ja pahoinvointi auringosta vaikka en olisi ulkona minuuttiakaan, riittää että verhot on auki.
Tule mulle kellariremonttiin. Pitäis hyllyjä rakentaa yms. On vain pieni ikkuna maanrajassa.
Mikä järki, jos ympäri vuoden on kylmää?