Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan näitä hellekelejä. Aiheuttavat useamman päivän päänsärkyjä.

Vierailija
04.06.2021 |

Nyt taas särkyä ollut eilis-illasta asti. Pitkin päivää on särkenyt ja nyt vain taas pahentunut. Olen juonut vettä & mehua. Syönyt suolaista. Ei mitään apua.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan kylmiä kesiä. Toivottavasti tästä tulee sellainen.

Mikä järki, jos ympäri vuoden on kylmää?

Vierailija
22/27 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle paras lämpötila on 18-20 astetta. On lämmin, puuhailen paljon pihalla, jaksaa paremmin.

Ja valoisuushan se on kuitenkin kesässä parasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oooooikeinn hyvä syy nauttia oooooikeinn kylymmää kalijaa oooooikeinn palijonn!!!

😁😁

Vierailija
24/27 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siperiassa on kesällä +30 C ja talvella -30 C (todellakin mannerilmasto) eli ei kyllä Siperiaan muutolla saa kuin kuumemmat kesät!

Vierailija
25/27 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sitä hellettä on? Nyt on juuri sopivan lämmin, kesäinen sää. 20-24 C (+aurinko) on paras sää, kyllä kesän pitää tuntua kesältä.

Vierailija
26/27 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on helle, ei hellekeli, sellaista ei ole olemassakaan. Keli on tien pinnassa. Että ärsyttää tuon keli-sanan käyttö väärässä merkityksessä samoin kuin helteen ylistys. Se on monelle (ja minulle) tuskaa, valosta tulee migreeni ja joka paikassa läkähtyy.

Ihan yhtä lailla se helle tulee, ylistettiin sitä tai ei. Vaikka oltaisiin kaikki naama nurinpäin ei se säätä viilentäisi.

Joten antaa niiden nauttia helteestä jotka haluavat. Kyllä se kylmä ja pimeä talvi taas tulee, ja jotkut kärsivät puolestaan siitä.

Vierailija
27/27 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista käyttää hellehattua tai huivia, ehkäisee päänsärkyä ja pahoinvointia.

Mulle päänsärky ja pahoinvointi auringosta vaikka en olisi ulkona minuuttiakaan, riittää että verhot on auki.

Tule mulle kellariremonttiin. Pitäis hyllyjä rakentaa yms. On vain pieni ikkuna maanrajassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän