Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

+++ENSIKOIDEN MAANANTAI 21.8+++

21.08.2006 |

Ei tainnut olla meillä vielä pinoa vaikka kello on jo yli yhdeksän, eli pääsinpä minä kerrankin aloittamaan :)

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täällä on mielialat jo parantuneet, ja uutta kiertoa jo mietitään. Eihän meillä tuota yritystä edes vielä ole paljoa takana, eli ei pitäisi olla mitään syytä masentua. Töissäkin pitäisi olla nyt jo rauhallisempaa ja ihana rentoutumisviikonloppu palautti voimat! Oli kyllä mahtavaa tosiaan vaan olla ja köllöttää ulkona kirjan kanssa ym. Tehtiin miehen kanssa ruokaa molempina päivinä ja muutenkin touhuttiin kaikkea kivaa pientä. Ja ennen kaikkea rentouduttiin! Aaah.

Kiitos Hoyt kun kerroit omia kokemuksia. Kai se tosiaan vie kauan ennen kuin kroppa palautuu normaaliksi. Ja mahakivut on nyt ainakin toistaiseksi hellittäneet, eli kai ne vaan jotain tätiä enteileviä sitten olivat. Toivon vaan että eivät tule tästä lähtien joka kierrossa, sen verran kivuliasta oli =/ Ja ärsyttävää tosiaan kun ei voi luottaa mihinkään oireisiin, jos joka kierto on erilainen! Toivottavasti sulla on krapula hellittänyt jo! ;)

Vilkutukset myös Kindnessille! Täällä ollaan tosiaan jo paremmalla mielellä, eikä luovuteta, ei!

Livelle pahoittelut negasta! Toivotaan että oli vaan liian aikaista! Aika ikäviä juttuja oli kavereillasi ollut, mutta älä nyt niistä välitä! Meitä on niin monenlaista ja monilla hyvin jyrkät mielipiteet, eivätkä kaikki valitettavasti osaa ajatella että loukkaavat niillä ehkä toisia. Enkä usko että kaverisi sinua luuserina pitäisivät jos nyt tulisit raskaaksi. Ehkä se pikemminkin saisi heidät ajattelemaan tuota asiaa vähän toiseltakin kantilta kuin nyt! Täälläkinhän on monta kertaa todettu, että lapsia ei tosiaankaan tilata juuri silloin kun itselle sopii, ja jos aina odottaa sitä täydellistä ajoitusta niin ehkä sitä ei koskaan tulekaan... Ja tuo juttu, että nainen ei saisi tienata enempää kuin mies on kyllä minusta ihan uskomaton ajatus! Ei uskoisi että joku vielä nykysuomessa päästää edes suustaan tuollaista!

ON: Ajattelin koittaa tässä kierrossa ekaa kertaa ovistestejä. Tietäisi sitten ainakin varmaksi sen oviksen ajankohdan, ja että ovuloiko yleensäkään. Eikös täällä ollut muitakin, jotka aikovat nyt harjoitella tuota tikuttelua? Ainakin Sara-Maria taisi olla ja joku muukin muistaakseni... Täytyy nyt vaan tilata ne valmiiksi kaappiin odottelemaan.

Tulkaahan nyt muutkin tänne palstailemaan! Viikonloppukin taisi olla aika hiljainen. Tai toivottavasti kaikki ovat joko testailemassa plussia tai hyödyntämässä ovista ;)

T: Meriheppa (kp3/31-38)

Vierailija
2/23 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on takana samantapainen viikonloppu kuin Merihepalla, eli paljon löhöilyä ja lukemista ja aurinkoa sekä syömistä. :-) Ja tietty myös pupuilua!

Mulla on vielä viikonlopun pinokin lukematta, taidan siirtyä niiden pariin ja kirjoittelen myöhemmin lisää jos töiltäni ehdin.

Mukavaa viikon alkua kaikille!

Brooke kp 19/33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Uusi viikko, mutta ei mitään uutta kerrottavaa -ainakaan vielä. Nyt menossa kp 30/28-32. Tänään lääkäriin, jännittää. Viikonloppu meni rauhallisissa merkeissä, hieman päänsärystä kärsien. Oireita voisi luetella, mutta tuntuu että niitä ajattelemalla vaan lietsoo itseään piinailemaan ja pettymys on taas sitäkin suurempi.

Jäitä yritetään pitää hatussa, ja ottaa vastaan se mikä on tullakseen...

Iloista viikkoa kaikille enskattarille! Toivotaan, että tällä viikolla pinoon eksyisi ihan oikea plussa :)

Kepardi

Vierailija
4/23 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin selvitty tosta muuallakin vaivanneesta krapulasta vihdoin. Oli kyllä ihan hirvee olo pitkästä aikaa, onneks ei oo enää mitään ihmeempiä pippaloita täs syksyllä, ainoostaan pikkuveljen synttärit. Hitto kun kaikkien kavereitten synttärit on just syksyllä ja vielä silleen että kaikilla eri viikonloppuina niin joutuu sit ottaa vähän useemmin, mut kunnialla onneks tostakin rupeamasta selvittiin. :)

Moollahan oli jänät paikat! Mäkin jännitän tääl teidän puolesta ja pidän peukut ja kaikki muutkin mahdolliset sormet pystyssä. :)

Negojakin oli tullu muutamalle, toivottavasti ne siitä muuttuu plussiks jos tätiä ei kuulu. Pahoittelut kumminkin tälle hetkelle, se jotenkin latistaa tunnelman kun ei tuu sitä toista viivaa vaikka siihen olis jo jotenkin varautunu.

Live: Tosi inhottavaa tollanen ku joutuu vierestä kuuntelee ku toiset jakaa mielipiteitään. Itekki ollu pari kertaa vastaavassa tilanteessa ku kaverit on puhunu ku kuullu et joku tuttu raskaana et " hiton tyhmä, pilaa elämäsä hankkimalla lapsia tässä vaiheessa" . Tosin osaks kyllä ymmärrän kun suurin osa meiän porukasta on 21, mut ei se silti itestää kovin kivalta tunnu :(. Ois silti kiva jos joku joskus ajattelis että ehkä joku on ihan tarkotuksellakin hankkimassa niitä lapsia ja on miettiny asiat halki ja todennu että on itellää sellanen elämäntilanne mihin se lapsi on tervetullu. Sehän riippuu ihan ihmisestä itestään onko valmis ottamaan vastaan sen mitä luoja on suonu. Mut uskon et tollanen " arvostelu" johtuu osaks siitä että ihmisii pelottaa oma tilanne, ja yritetään selittää miks ite ei hankita vielä niitä lapsia vaikka jonkun toisen mielestä siihen oliski kaikki edellytykset.

Toivottavasti tosta nyt sai jotain selvää.. :D

Rahastakin oli keskustelua. Meillä toi on varmaan ikunen kinastelun aihe. :P Mä en jotenkin pysty omaksumaan sitä että vaikka asutaan yhessä että meiän rahat ois yhteisii. Just viime perjantainaki olisin lähteny kattoo drag-show' ta jos ois ollu rahaa, harmi et menin sanoo sen äänee ettei mulla oo rahaa ni sain aika jäätävän katseen ja ukko totes että " no onko se nyt ennenkää ollu siitä kiinni ettei sulla ois rahaa?" . Toi kyllä johtuu varmaankin ihan siitä että oon hirveesti kautta rantain kuulla saanu kuulla juttuu että porukka epäilee että oon vaa rahan takia tässä suhteessa. Yritän olla välittämättä sellasesta ku ite tiietään että se ei oo niin, mutta ei se silti kivalta tunnu :(.

Tulihan vuodatettuu, toivottavasti ette nukahtanu kesken mun purkauksen. :P

Oma napa vielä lyhyesti: Täti tuli VIHDOINKIN!! Aamulla pomppasin sängystä ylös ku koira mikä ois nähny kissan ja juoksin vessaa. Ukko ihmetteli että mitä oikee tuulettelen. :) Nyt vaa äkkii tilaa ovistikkuja niin pääsee testailee et tapahtuuko tuolla navan alla mitään mitä pitäis. :)

Paljon +++-pölyjä ja kärsivällisyyttä kaikille! :)

Anitah kp 1/42

Vierailija
5/23 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on taas uus päivä ja uus viikko edessä. Meilläkin meni viikonloppu kohtalaisen rauhallisissa merkeissä, siivottiin ja lenkkeiltiin. Mukavaa välillä viettää viikonloppu niin ettei oo kiireitä ja krapulaa :)

Meriheppa: Juu, mulla olis kanssa tarkotus ottaa ovistestit käyttöön tässä kierrossa, tuolla ne kaapissa odottelee. Tilasin ne odottelemaan heti tuossa kierron alussa, sen päätöksen jälkeen että otan ne käyttöön.

Menee töissä ihan pasmat sekaisin eikä muista mitä pitää kommentoida. Yrittää nyt tässä sitten " salassa" palstailla.

Kivaa kun porukka käy morjenstamassa tuolta o-puolelta. Kova hinku meillä kaikille sinne on :)

Palailen illalla paremmalla ajalla :)

*vilkutuksia enskoille*

-Sara-Maria-

Vierailija
6/23 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjä pää... ei siis yhtikäs mitään mielessä, ei mitään. Pitäis ruveta verhoja ompeleen. Luen viikonlopun pinon tos myöhemmin ja kommenteeraan sit paremmin.

-Tyhjäpäinen enska apila

Vierailija
7/23 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun se plussatuuli rantautuisi nyt tänne meillekin, oli toukokuun tuhisijoissa plussaaja sekä joku muukin. Ottaisi teidät aiemmin testanneet jo sinne aallonharjalle mukaan ja surffaisitte plussan puolelle!

meriheppa: Kuulosti samalta kuin oma viikonloppumme, kyllä patterit latautui kun sai kerrankin olla kotona ja touhuta mitä jaksoi. Vaikka onhan se aina mukava nähdä kavereita ja käydä reissussa, mutta jos joka vkl on tiukkaa ohjelmaa niin kyllä alkaa jo " vanhaa" väsyttämään ;)

Live: Sinut näen jo siellä aallonharjalla sen surffilaudan päällä!! Kyllä varmasti ärsytti nuo kavereiden puheet. Onhan se vaan niin, ettei rahalla rakkautta saa eikä voi antaa. Ja mielestäni kuka vaan pariskunta haluaa oikeesti lapsen ja joilla on lapselle paikka sydämissään niin ei ole mitään syytä miksi sitä pitäisi kyseenalaistaa. Elämäntilanteet vaihtelee varmasti kaikilla, mutta tärkeintä on, että pystyy antamaan lapselle rakastavan kodin ja perheen! Ehkä nämä pariskunnat ei olekaan valmiita vielä lapsen saantiin, voivat pelätä (yhdyn anitahin sanaan) tai olla jopa kateellisia niille jotka pystyvät laittamaan perheen itsensä edelle. Tiedä häntä.. Oon kuullu myös samaa,ettei nainen saisi tienata enemmän kuin mies.. Häh! Yhteiseen hyväänhän ne menee.. Taas niitä " miehisten miesten" juttuja. Ugh, minä Tarzan, sinä Jane :) Toivottavasti kukaan ei nyt loukkaantunut tästä, joillakin elämäntilanteet vain voivat olla erilaiset eikä tarkoitukseni ollut pahoittaa kenenkään mieltä!!

anitah: ikävä kuulla että kuulet tuollaisia huhuja. Ovatko ne ystäviä vai tutuntutuntuttuja, jotka tuollaisia puhuvat? Mulla oli joskus sama tilanne yhden ystävän kohdalla, jota osa ystävistä kateuksissaan piikittelivät aina selän takana että on vaan rahasta miehensä kanssa. No ystäväni otti sitten yksi kerta härkää sarvista ja suoraan kysyi ystäviltään mistä kiikastaa.. Näin on varmasti paras tehdä jos nämä ovat ystäviäsi. Jos taas niitä tutuntutuntuttuja niin mielestäni turha sinun miettiä liikaa, näyttää vaan kuinka rakastatte miehenne kanssa toisianne puhukoot mitä puhuvat. Miten miehesi näihin huhuihin suhtautuu? Kyllä varmaan häntäkin vihastuttaa kuulla tuollaisia?!

Kepardiina: Onnea lekurille! Miten meni? Täälläkin kärsitty 3pv päänsärystä, vaikkei viiniäkään nautittu eikä muuten flunssaakaan :)

HYMYNAAMAT kaikikke enskoille ja pirteätä viikon alkua toivottelee patterinsa ladannut kindness!

Vierailija
8/23 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenia vaan kaikille - tänään tuli nukuttua pitkään ja hartaasti :) Olen jo toipunut viikonlopun kärkkäistä mielipiteistä. Kyllä me itse tiedämme parhaiten, koska meillä on vauvan aika. Juuri yksi tuttava sanoi, että lykkäsivät melkein kymmenen vuotta lasten hankintaa siksi, että odottivat sitä, että elämä olisi paikoillaan. Eihän se koskaan niin seesteiseksi muutu. Nyt katuvat sitä, etteivät aloittaneet aikaisemmin :) Me emme siis tee samaa virhettä!

Kidness: vai aallon harjalla ;)? ilmankos ellottaa...

Täti on tosiaan nyt eksynyt matkalla. Eli olen virallisesti myöhässä (siis omasta mielestäni. kierrosta kun ei taida olla tietoa). Koko viikonlopun oli sellainen olo, että täti iskee hetkenä minä hyvänsä, mutta nyt se olo on kadonnut. Pahus. Mun tuurilla se yllättää mut nyt sitten ihan täysin, silloin kun vähiten sitä odotan. Negaan en pettynyt lauantaina, vaan yritin ajattella " positiivisesti" , että se on sitten 4 raskausviikkoa vähemmän häissä ;) Löysin kyllä netistä ihania hääpukuja raskaana oleville morsiammille. Ahh, masu haaveissa :)

Kai mä painelen suihkuun ja aloitan aamuni lähtemällä kaupungille nautiskelemaan :) Ihania vapaapäiviä kun ei tarvitse tehdä mitään - ei edes mennä töihin. Hih. Hauskaa päivää enskoille!!

Vierailija
9/23 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä taas pitkästä aikaa. En ole taaskaan pitkään aikaan kirjotellut, kun en ole ehtinyt. Pinot oon aina pikasesti lukenut sillon, kun on ehtinyt.

Jotain galluppia oli tv:n katselusta eli mun tulee seurattua telkkaria jonkin verran. Sarjoja mitä seuraan suhteellisen säännöllisesti on Todistettavasti syyllinen ja C.S.I (kaikki eri versiot). Tykkään myös kattella 4D-dokumentteja, luontodokumentteja, selviytyjiä ja yms. Innolla odottelen myös Big Brotheria alkavaksi.

Sitten iso kasa plussasäteitä kaikille!

Pahoittelut tädin yllättämille!

ON: Täälä kans taitaa vaihtua viimestään huomenna kp63 ->kp1 vihdosta viimein. Nyt siis tuhruttelee jo ja vatsa alkaa oleen kipee ja huomiseen mennessä taitaa hanat aueta, sikäli mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa. Tän kierron ajattelin kokeilla ns. luomuna, kun edelliset neljä kiertoa söin Teroluteja lyhentään kiertoa ja ajattelin kokeilla yhden kierron ilman niitä, mutta ei alkanut menkkoja kuulumaan, joten jouduin taas syömään niitä ja nyt taitaa täti vihdon tulla. Kerrankin on ihan hyvät fiilikset tädin saapuessa, yleensä kun on tosi pahalla päällä sillon. Nyt sitten katseet kohti uutta kiertoa ja toivottavasti pian tärppäis. Jos ei tärppää, niin marraskuussa olis lääkärille aika ja kai sitä pitäs sillon kysellä hoidoista. Kuukauden päästä täälä on sitten vuosi täynnä yrityksen aloittamisesta ja valitettavasti kroppa ei toimi vieläkään niin kuin pitäs (taitaa johtua PCO:stani).

LOPUKSI ISOT VILKUTUKSET KAIKILLE!

Kathy, joka taitaa mennä nyt ottaan särkylääkettä tädin aiheuttamiin vatsakipuihin =)

Vierailija
10/23 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just heräilin tossa..on vapaapäivä...työvkoloppu ohi...vähän on puhti pois...mä olen semmosella alalla et aina noi vkoloput on kiireisempiä...ei paljon kerkiä palstailla ja töissä en uskalla jos joku vaikka näkee...:)

Livelle pahoittelut negasta ja kavereiden hölmöistä jutuista... tommoset jutut on aika tyypillisiä munkin kaveripiirissä...mun yks kaveri..entinen paras sellainen mut nyt ollaan vähän pidetty taukoa niin se on sitä mieltä että mä olen ensinnäkin liian nuori ja että se vauva ei mahdu meidän kaksioon, kun niillä on omakotitalo...Kun meillä ei ole vauvalle edes omaa huonetta...sanoin vaan et huhhuh ja huomenna lissää...:)Ja siitä että miehen pitää tienata enemmän niin mä tienaan meillä huomattavasti enemmän ja nyt eletään 2000-lukua ei se ole enää mikään ihme juttu..:)

Meriheppa:mäkin ajattelin tässä kierrossa ottaa ovistikut ekaa kertaa käyttöön...tuolla ne odottaa kaapissa:)

Kepardiinalle paljon plussapölytystä.....:):)

Anitah: toivottavasti ne jotka tollasia juttuja kertoo eivät ole läheisiä kavereita..Ne ovat varmaan kateellisia kun te ootte löytäny toisenne ja olette onnellisia...:)

Hauskaa viikonalkua kaikki ihanat enskakamut...

-muskotti-

Vierailija
11/23 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiset, jotka arvostelee toisten tekemisiä ja ratkaisuja. Mulla on ainakin siitä mukava kaveripiiri, että vaikka toiset meistä on tehneet lapsia jo 2-kymppisinä ja toiset vasta nyt yli 3-kymppisinä suunnittelemme niitä, ja jotkut ovat edelleen sinkkuja, niin ei kenenkään ratkaisua ole koskaan ihmetelty tai arvotsteltu. Ja toiset asuu omakotitalossa ja toiset kerrostalossa, ja elämäntilanteet kun vaihtelee niin jonakin päivänä tilanne voi olla vaikka toisin päin.

Ja eihän ne ratkaisut aina mene oman tahdon mukaan, joskus elämä vain kuljettaa. Itse tapasin lapsilleni sopivan isän vasta lähemmäs 3-kymppisenä, ja mielestäni nyt on minulle juuri sopiva aika hankkia lapsia. Jollekin muulle se voi ihan hyvin olla jo 10-15 vuotta nuorempana.

Mutta se hyvä puoli tässä vähän " kypsemmällä iällä" vauvakuumeilussa on, että on tosiaan se omakotitalo maalla, olisi parille lapselle omat huoneet, on kaksi autoa ja rahatkin riittää ihan mukavasti. Raha-asioista meillä ei ole viiden yhteisen vuoden aikana kertaakaan tullut kinaa (muista asioista kyllä toki on!)

Meillä ei ole yhteisiä rahoja eikä varmaan tule olemaankaan, vaan maksetaan yhteiset menot suunnilleen puoliksi ja lopulla kumpikin tekee ihan mitä haluaa. Minusta tämä on kiva systeemi, sillä en pitäisi siitä että joutuisin jotenkin kyselemään lupia tai selittelemään rahan käyttöäni. Ennätin ennen tätä parisuhdetta elellä sen verran monta vuotta itsekseni, että opin aika itsenäiseksi, ja minusta on mukava säilyttää tavallaan palanen sitä itsenäisyyttä, vaikka nyt asutaankin kimpassa. Meillä on tällä hetkellä aika samanlaiset tulot, minulla taitaa olla vähän isommatkin. Sitten asia pitäisi miettiä uudestaan, jos jompi kumpi jäisi työttömäksi tai kotiin lasten kanssa. Silloin tietysti työssä käyvä osapuoli joutuisi varmaan maksamaan enemmän. Mä yritän kuitenkin ainakin omasta puolestani vähän varautua sellaiseen tilanteeseen etukäteen, eli pistän vähän rahaa säästöön joka kuukausi, ja yritän hankkia itselleni kaikki mahdolliset haaveilemani asiat jo nyt, kun olen vielä töissä. Esim. ostin juuri vähän aikaa sitten auton josta olin aina haaveillut. Kun nyt voi toteuttaa mahdollisimman paljon hjaaveitaan, niin ehkä sitä sitten tulee toimeen vähän pienemmillä tuloilla muutaman vuoden ajan, jos tosiaan sitten joskus hoitelisin lapsia kotona.

Vierailija
12/23 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpä on syntyjä syviä pohdittu tänään!;)

Hyvä niin, että juttua riittää ja kiva kun on ihmisiä erilaisissa elämäntilanteissa, aina voi oppia jotakin uutta!

Minä sain eilen kuulla, että minusta on tulossa täti! Lupasin kyllä olla kertomatta kenellekään¿ ja täällä jo huudan anonyyminä asian nettiavaruuteen;) Reilua!;) Hauskaa, että saadaan pikkuväkeä sukuun!

Mooli:bdbdbd, siellä pikkuinen rakentaa pesää!

Vilkutuksia kaikille!

Mies lähti eilen aamulla takaisin Ranskanmaalle töihin ja isänsä kävi illalla kylässä tuomassa sankollisen mustikoita minulle! Ihana yllätys, kun täällä meillä ei kuivan kesän vuoksi ole ollut mitä poimia. Talvi pelastettu!

Vähän on apea olo. Ei mitään vakavampaa probleemaa mutta tämä vauvahanke vähän hämmentää¿ En ollut tullut aiemmin ajatelleeksi, että tämä työn aloitus uudessa pikkufirmassa lisää huisisti vauvastressiä.. Jos ainoana ulkopuolelta palkattuna työntekijänä päräyttää plussan ruutuun heti kärkeen, ja raskaus osoittautuukin tosi hankalaksi ja joutuu olemaan saikulla paljon, niin on siinä sitten luuserifiilistä vaikka muille jakaa¿

Ihan kun mua jännittäisi tämä edessä aukeava tulevaisuus¿?! Mistähän sen luottamuksen taas kaivelisi esiin?:S

Kaikenlaista sitä mieleen juolahtaa, kun raivaa tilaa työhuoneeseen uutta työtä varten ja arkistoi menneen elämän työsopimuksia, palkkakuitteja ja muuta sälää¿

Jostain syystä olen ajatellut koko ajan, että raskaus on onnellista ja tehokasta aikaa josta vaan nautitaan. Nyt mietin, että entäs jos se vie voimat kaikelta muulta!

Uraa ja Rimakauhua,

nellamaija

ps: missäs anskuliini, leenu ja mary ovat?

Vierailija
13/23 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin saa täällä onnitella tädistä! Eli Anitahille paljon onnea eukon vierailusta, mutta muista ettet totuta sitä liian hyvään kestitykseen, ettei se vaan ala viihtymään siellä! Ja Kathyllakin täti taisi olla tällä kertaa ihan toivottu vieras. Oikein paljon tsemppiä nyt uuteen kiertoon teille kummallekin!

Mites Kepardin lääkäri on mennyt? Tulehan kertomaan kuulumiset heti kun ehdit.

Live: Toivottavasti se täti olis nyt jättänyt sut kokonaan välistä! bdbd

Löytyihän niitä ovistikuttelun harjoittelijoita muitakin! Tässä juuri pähkäilen, että mitä merkkiä tilaisin. Hämää vähän nuo testien herkkyydet¿ Onkohan sillä suuremmin väliä, mikä herkkyys on? Tai voiko liian herkästä olla jotain haittaa? Kun luulisi että mitä herkempi, sen varmemmin ovis löytyy, mutta voiko sitten saada ikään kuin vääriä plussia aikaiseksi?

Nellamaijalle onnittelut uudesta pienestä sukulaisesta! Ei me kerrota kellekään että oot kertonut meille¿ ;) Eikä sitä raskautumisen ja työn yhteen sovittamista varmaan kauheasti kannata stressata, kun eihän sitä kuitenkaan tiedä miten kauan joutuu yrittämään ennen kuin tärppää. Ja onhan ne varmasti osanneet vähän varautuakin siihen että nuori nainen saattaa lähteä myös äitiyslomalle¿

Tämä on tänään yksin kotimiehenä kun mies joutui työreissulle. Taidan mennä köllöttämään telkkarin ääreen ja katella dvd-arkistoista jonkun kivan leffan. Evästä on jo haettu kaupasta, eli kunnon ihana epäterveellinen ilta tiedossa!

T: Meriheppa

Vierailija
14/23 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettipimennossa meni vk.loppu.oli ihana päästä pois kaupungista. Ole yrittänyt käydä lueskelemassa pinoja, mutta jotenkin tuntuu että ei ole ehtinyt tehdä yhtään mitään.

No ainakin uusi työpaikka varmsitui. =)

Koitan tässä toisinaan kirjoitella kuulumisia, mutta olen kyllä taustalla stemppaamassa kaikkia, mutta huomaisn itse että kovasto rupesin stressaamaan enemmän kun lueskelin jokapäivä usemapaankin kertaan muitten kuulumisia ja muitten plussien jälkeen tädin tulo oli normaaliakin suurempi pettymys. Tässä kierrossa olis tarkoitus tikutella ja selvittää ovuloinko ollenkaan, huomena tai ylihuomena olisi tarkoitus aloittaa kun en kierron pituudesta varma ole, mutta jossain 30hujakoilla se kaiketi on.

Emka- kp 13/n30

Vierailija
15/23 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

LiVe, sullahan on kova piinailu päällä. Milloin meinaat testata uudestaan?

Mites kepardilla meni lääkärissä? ¿ kyselit tätä meidän hommaa, lääkärissä ollaan käyty jo useaan otteeseen. Mulla homma meni näin. Ensin paikalliseen tk:hon, jossa lääkäri ultrasi alakautta munasarjat. Sanoi, että eihän hän gynegologi ole, mutta näyttäisi pco-tyyppisiltä munasarjoilta. Sitten verikokeita ja niidenkin tulokset kertoivat mm. etten ovuloi. Tästä sitten lähete keskussairaalaan, jossa olen käynyt nyt pari kertaa. Ensimmäisellä kerralla lääkäri kartoitti taustaa, kauanko yritetty jne. Mulla on tarkat muistiinpanot mun kierroista, joten niistä se oli kiitollinen. Sitten se ultras taas ja sanoi ettei se ole pco, mutta jostain syystä ne munasolut nyt ei lähde liikkeelle.

Sitten vielä ennenkuin aloitin clomifen kuurin niin mulle tehtiin se munanjohtimien aukiolotutkimus. Niihin suihkutettiin jotain ainetta ja sitten varjoaine näytti meneekö se putkista läpi. Läpi meni eli ne ovat auki. Nyt sitten on menossa 4 kierto clomifenejä ¿ sen verran niistä on ollu apua, että ovistikkuun saan nyt viivat, mutta muuta ei sitten olekaan.

Perjantaina mulla on lääkäri ja katsotaan nyt jatketaanko clomifenit vielä kierron pari vai joko vaihdetaan piikkeihin tms.....Täytyy nyt kysellä sitten jatkosta enemmänkin.

Killa ¿ joo, tuun kertoon sitten kuulumiset perjantaina. Alkaa tässä usko loppua ja töissäkin on ihan p** meininki, joten kyllä se nyt takkuaa tämän enskan elämä....Juu, ehdottomasti sitten testaat kun moolikin =) Ja otatte molemmat lussan!!!

Mikäs Keijun tilanne on?

Anteeksi omanapaisuus ja kiitokset kaikille tsempityksestä.

Plussatuulia++++++++++++++++++

t. Afternoon

Vierailija
16/23 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kyllä viikonloppuna lukemassa viikonloppuhöpinät, mutta en saanut itsestäni niin paljoa irti, että olisin kirjoittanut. Tiedä sitten, mistä tämä väsymys johtuu. Jotenkin olo on ihan totaalisen sippi. Vois vaan nukkua, ja nukkua, ja nukkua...

Yritän nyt kuitenkin laittaa muutaman rivin, etten ihan unohdu.

[color=CD5555]Meriheppa[/color]: Tsemppiä uuteen kiertoon. Kyllä se täti masentaa, vaikkei sitä yritystä takana kauaa olisikaan. Itse taisin saada ensimmäisen " itkuraivarin" ja masiskotauksen kolmen kuukauden jälkeen. Nyt sitä ei enää aina edes jaksa... Nyt se vaan veetuttaa äänettömästi. Ovistikut ovat kyllä hyvä keksintö, mikäli eivät aiheuta tikuttajalle stressiä. Malttia siis niidenkin kanssa!

[color=CD5555]Brookelle[/color] vilkutuksia!

[color=CD5555]Kepardiina[/color]: Mitenkäs se lääkäri? Näkikö se jo jotain mukavaa yllätystä? Kp:t kun ovat jo aika pitkällä...

[color=CD5555]Anitah[/color]: Joskus näinkin päin, onnittelut tädistä! Jatkatte sitten yhdessä merihepan kanssa uuteen kierrokseen, uusin konstein.

[color=CD5555]Sara-Maria[/color]: Vilkutuksia sinnekin suunnalle!

[color=CD5555]Apilallekin[/color] tervehdys! Joko on verhot valmiina?

[color=CD5555]Kindness[/color]: Puhaltelen täältä plussatuulia surffilautasi alle!

[color=CD5555]LiVe[/color]: Pitäsikin ihan mielenkiinnosta selailla noita äitiyshääpukuja. Omat häät on toki tanssittu jo 6 vuotta sitten, mutta voishan niistä aina vinkkiä ottaa. Jos niitä raskausajan juhlapukuja vielä joskus vaikka tarvis. Onko sulla joku tietty nettiosoite, joista pukuja löysit?

[color=CD5555]Kathy[/color]: Toivottavasti se täti sitten tulee, jos muusta ei ole tällä kerralla toivoa. Tsemppiä kaikkeen tulevaan!

[color=CD5555]muskotti[/color]: Hyvää vapaapäivää! Taitaa olla tosin vähän myöhäinen toivotus... Mukavaa viikon alkua!

[color=CD5555]Nellamaija[/color]: Onnea uudelle tädille! On se kuitenkin vaan ihanaa, kun vauvoja syntyy lähipiiriin. Vaikka kyllä se henk.koht. välillä koville ottaa kuulla niitä iloisia plussauutisia. Kateus nostaa päätänsä, ikävää sinänsä. Ymmärrän ihan hyvin tuon työasioiden pohtimisen. Eihän sitä itselleen mitään voi. Onhan se toki pakko joskus huomioida muitakin, myös työnantajaa, mutta rajansa kai kaikella. Kyllä näissä asiossa pitäsi laittaa itsensä aina etusijalle. Itselläni se on myös vielä harjoittelun asteella. Nyt jo kauhulla ajattelen, että miten ikinä osaisin kertoa vauvauutisesta työnantajalle ilman anteeksi pyytelevää -asennetta. Mutta kuten joku jo viisaana sanoikin, eiköhän se työnantaja ole kaikkeen varautunut.

[color=CD5555]emka[/color]: Onnea työpaikan johdosta! Ja tikutusonnea tietysti.

Ja sitten vielä [color=CD5555]ON[/color]: Tänään on kp14. Ovista olen testaillut viime viikosta enkä ole oikein selvää vastausta saanut. Perjantaina taisin mainitakin tuosta viallisesta testistä, ei tullut minkäänlaista viivaa. Tein sitten illemmalla vielä toisen testin samaisesta pakkauksesta, ja yllätys yllätys, sama juttu. Taisi olla siis joku sekundapakkaus. No, viikonloppuna oli toki aikaa pupuilla, joten toivotaan, että pupuilu olisi osunut oikeaan aikaan. En vaan oikein jaksa miettiä tai murehtia koko o-asiaa. Olkoon jos on ja se siitä. Kuten tuossa aikaisemmin kirjoitinkin, olen niin totaalisen väsynyt. Päikkärit olen nukkunut joka päivä ja silti unta riittää illaksikin. Ties mikä uni-kärpänen on päässyt puraisemaan. Meilläkin on kolmen viikon päästä vuosijuhlat, silloin tulee vuosi kuluneeksi viimeisen pillerin nielaisusta. Jotenkin sitä vaan toivoi ja ennen kaikkea kuvitteli, ettei sitä päivää koskaan tulisi.

Mukavaa viikon jatkoa kaikille! Lueskelen viestinne varmasti joka päivä, mutta kirjoittelen taas, kun haukoituksilta kerkiän.

-desejo (Meinasin allekirjoittaa viestin oikealla nimelläni, HUI KAUHISTUS! :) Nyt on ehkä oikea aika heittää pitkäkseen sohvalle ja laittaa simmut kiinni, edes pieneksi hetkeksi.)

Vierailija
17/23 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oma napa varoitus, mutta uskon että tästä voi olla apua/lohtua monelle muullekin:

Tänään siis olin ekaa kertaa lääkärillä tämän asian tiimoilta, ja täytyy sanoa, että ihan turhaan jännitin. Tämä kerta oli enemmänkin taustatietojen kartoistusta, mitään varsinaisia toimenpiteita ei tehty. Käynti kesti tunnin ajan, ja juttelimme taustoistamme, yhdessä olosta, seksielämästä, tuntemuksista yms hyvin sympaattisesssa ja luottamuksellisessa ilmapiirissä. Sain lähetteen sekä itselleni että miehelle, minulle papa-kokeeseen ja miehelle spermatutkimuksiin. Lisäksi poissuljetaan klamydian mahdollisuus. Minulla oli myös mukana tarkka kirjanpito pillereiden jälkeisistä kierroista, ja niiden epäsäännöllisyyttä sitten yhdessä ihmeteltiin ;)

Mitään raskaustestiä ei nyt tehty, vaan todettiin että jos menkkoja ei ala kuulumaan niin testaan sitten itse kotona loppuviikolla.

Tuli NIIN hyvä mieli käynnistä, kuin kivi olisi pudonnut sydämeltä. Joku kuunteli, oli kiinnostunut ja ennen kaikkea halusi auttaa. Hän loi myös kovasti uskoa ja kehotti olemaan stressaamatta ja ottamaan rennosti.

Jos nämä asiat pitemmän yrittämisen tai epäsäännölisen kierron vuoksi vaivaavat mieltä, niin suosittelen lämpimästi sen ekan askeleen ottamista. Minulle sanottiin myös, että monia jo eka käynti " rentouttaa" niin pajon, että mitään tutkimuksia ei tarvitakaan kun huomataankin olevan raskaana.

Tämän kierron osalta jännitän sinne to-pe akselille, jos mitään ei ole sitä ennen tapahtunut... Sitten vasta testaan.

Näissä mietteissä, Kepardi

PS. Ovulaatiotestauksia moni oli aloittamassa... En tiedä onko vika minussa vai tikuissa, mutta Mammaksin testeillä en ole kertaakaan ovista bongannut. Toivotaan parempaa oviksen metsästystä kaikille testaajille!

Vierailija
18/23 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdinpäs vielä tänään piipahtamaan tännekin :),

Kiva kuulla, että kepardiinin lääkärissä käynti sujui niin hyvin! Tsemppiä kovasti - toivottavasti hyvä tulee :)

desejo: löysin niitä morsiuspukuja oikeastaan www.naimisiin.info keskustelufooromin kautta. sieltä pukeutumis-osasto ja aika alas pudonnut ketju morsiuspuvuista raskaana oleville morsiammille. löytyi kyllä upeita iltapukujakin sitä kautta.

täti vieläkin reissuillaan ja erikoinen ellotus olo. yritän kuitenkin ajatella, että kyse on vaan tädin esioireista. testailen loppuviikosta jollei siihen mennessä tätiä kuulu - tosin varmaan hätäilen ja testailen jo keskiviikkona. apua! noh, eiköhän täti poista sen ongelman pian.

kauniita unia enskoille!!

LiVe

Vierailija
19/23 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helkutti ku säikähdin tota hifin mainosta tuossa vieressä ku pärähti soimaan...huh 8)

Live: Lohtuhali negasta ja hölmöistä kavereista. Toivottavasti on jo parempi mieli <3

Meriheppa: Ite en oo " uskaltanut" koskaan tikutella ovista. Pelkään vaan niin suuresti etten ovuloi...jotenkin on jo tottunut/turtunut r-testi negoihin ja hyvin on kuitenkin viel muistissa ensimmäisen negan iso pettymys..haluan kai säästää itseni vaan siltä...

Kepardi: Ihana lääkäri sinulla, lähetäppäs se sama tohtori tännekin päin :) Tuossa kesällä kun kävin siel yksityisellä gynellä puhumassa kun en raskaudu niin mun lääkäri " viittas vaan kintaalla" ja jotenkin jäi semmonen kuva et on mun syytä et stressaan vaan niin hirveesti tätä raskautumista, vaikken enää ota minkäänlaisia paineita tästä niin hel***ti en siltikään raskaudu...meinas vaan tylysti et ottaa yhteyttä ens kesänä jos ei siihen mennessä mitään kuulunut...että näin täällä päin :(

Dese: moiiii :) Oot varmaan jo kerennyt untenmaille ;) sillonhan sitä pitää nukkua kun väsyttää. Niinku mä oon aina sanonut et maailmassa parhaimpia asioita on nukkuminen ja syöminen :)

Brooke, Anitah, Sara-maria, Nellamaija, Kindness, Kathy, Muskotti, Emka hUIsKutuShEIskuTUs toivottavasti muistin ainakin suurimman osan :)

Jutustelua oli telkkarin katselusta, tämä oottaa kuin joulua uuden BB:n alkamista :) ja muuten vaan koukussa: o.c, täydelliset naiset, salkkarit, ja unelmakämppään sillon ku näkyi viel... :) et melkeen joka illalle jotain telkusta, näin kesä aikaan vaan on jäänyt aika vähille telkun kattelu..noh onneks tulee syksy ja talvi ja uudet jaksot ;D

Uutta Galluppia: Tykkäättekös syksystä? Tämä syksyhöppänä jo fiilistellyt muutamana iltana sisällä kynttilöiden kans, oih ihanaa :) Ulos pitäis viritellä lyhtyjä..satais vaan vettä niin uskaltais paremmin ulkonakin nuohata noitten kynttilöiden kans. Ihanaa ku alkaa tulla sellasia kuuhastelu iltoja..tuulee kovaa ja on pimeää ja paljo kynttilöitä lyhdyissä...ihanaaaa :)

Nyt saunan lämmitykseen! Ai niin, en saanukkaan sitä verhokangasta mitä halusin ostaa, tilasivat ja tulee loppu viikosta..niimpä sain inspiksen ja siivosin kaikki kaapit koko talosta, huomenna oottaa ikkunoiden pesu ja muuten siivouksen lopettelu :) mikähän virtapiikki muhun on iskeny..hmm harvinaista! ;)

Muttah, huomiseen, moiks!

Vierailija
20/23 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvistä kommenteista ja onnitteluista! Heti tuli parempi mieli, kun joku kommentoi järjen äänellä mietteitäni. Yksin mietiskellessä menee ajatukset helposti solmuun. Turha on tosiaan edeltä käsin ressata liikaa!

Voimia Deselle että jaksat ja piristyt!

Ja ovisbongareille plussatuulia

Aftikselle iso Moi! Tsemppiä lääkärireissuun sinullekin!

Apila:ihana galluppi! Olen löytänyt kohtalotoverin! Mäkin olen syksyihminen! Ihanaa kun tulee pimeää ja tunnelmaa ja saa nauttia sateesta ja kiiltävästä asfaltista ja kuulaista pakkaspäivistä. Ja sisällä voi kääriytyä villapaitaan ja villasukkiin, lämpimään!

Hienoa että Kindness sait mukavan ja asiantuntevan vastaanoton lääkärissä ja asiat alkavat edetä!

Nyt Moikka tältä päivältä!

nellamaija