Otetaanko maljat sille, että pääsin lopullisesti eroon väkivaltaisesta miehestä!
Alku oli aivan ihanaa ja kuplivaa juhlantuntua.
Rakastin niitä aikoja, matkoja, kehuja, hyvää seksiä ja huomiota.
Typeränä lankesin ansaan ja matkasta tulikin pitkä ja kivikkoinen.
Tuhansien eri halventavien sanojen, usean lyömisen ja hiuksista vetämisen, kuristamisen ja manipuloinnin sekä kylmä-kuumaleikkien jälkeen olen päässyt hänestä lopulta kokonaan eroon.
Voiko ihminen enää helpottuneempi olla?
Huh, selvisin siitä ja itken onnen kyyneleitä, etten joudu häntä enää koskaan tapaamaan.
Tämä kaikki tapahtui siis parissa vuodessa ja vaikeaa on ollut syyllisyyden ja häpeän kanssa. Oli aivan kamalaa aikaa. Enää häpeän vain sitä, että koskaan häneen tutustuin, en varsinaisesti itseäni.
Siskot, kuunnelkaa vaistoanne! Jos jokin on liian hyvää ollakseen totta se sitä yleensä on sekä lisäksi jos intuitio pieninkään äänin varoittelee, niin kuunnelkaa itseänne hyvät ihmiset, jotain tärkeää kerrottavaa vaistoillamme on. Minä opin sen kantapään kautta.
Nyt maljat kattoa kohti ja eteenpäin vapaana nuorena naisena, kiitos!
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Otetaan! Koska itsekkin pääsin. Ei tosin fyysisesti satuttanut, mutta henkisesti kyllä. Onneksi tajusin jutun juonen, ennenkuin kerittiin muuttaa yhteen.
Hienoa, fiksu nainen!
Itse muutin yhteen ja päädyin turvakotiin, masennukseen ja lääkkeiden syömiseen. Siinä meni elämä pilalle hetkeksi ja aivan turhaan. Palasin hänen luokseen monta kertaa.
Siitäkin nousin ja vihdoista viimein uskallan sanoa ääneen olevani irti tästä ihmisestä enkä koe häntä kohtaan muuta kuin epätodellista tunnetta hänestä ihmisenä ja harvinaisen ylimielinen ihminen. Täysi luuseri omasta mielestäni..
Eiköhän kilauteta!
-ap
Kilauteta = kilistellä! *
On tämä suomenkieli joskus hankalaa :D kiitos vastanneille.
-ap
Kilistys täältäkin! Itsehän olin tuollaisen kanssa melkein kaksikymmentä vuotta. Onnittelut teille että olette olleet fiksumpia.
Ei muuta kuin kippistä! Itsekin olen samanmoisen jättänyt. Tästä ei ole kuin suunta ylöspäin sinullakin!
Saammeko huomenna lukea lööpeistä tästä lopullisesta erosta?
Miten hauska sattuma! Istun pubissa lasi edessäni odottamassa ruokaani. Nostan maljan sun uuden elämäsi kunniaksi 🥂
Oletko varma, että pääsit hänestä lopullisesti? Millä perusteella?
Kilistys kysymyksistä huolimatta. Onnea tulevaan elämääsi.
Kippis 🥂 itse olin kahdeksan vuotta väkivaltaisen ja narsistisen sekopään kanssa, aina hakkaamisen jälkeen selitti kuinka itse aiheutin sen ja muutenkin puhui mustan valkoiseksi. Elämä on ihanaa kun ei tarvi selitellä tekemisiään eikä piilotella mustelmia.
Vierailija kirjoitti:
Kippis 🥂 itse olin kahdeksan vuotta väkivaltaisen ja narsistisen sekopään kanssa, aina hakkaamisen jälkeen selitti kuinka itse aiheutin sen ja muutenkin puhui mustan valkoiseksi. Elämä on ihanaa kun ei tarvi selitellä tekemisiään eikä piilotella mustelmia.
Juu, tuttua. Väkivalta oli aina syyni - joko olin ärsyttävä tai liiottelin tai sitä ei edes tapahtunut.
Onnea, että pääsit pois. Raskasta aikaa. Paljon onnea tulevaan sinullekin!
-ap
Vierailija kirjoitti:
Miten hauska sattuma! Istun pubissa lasi edessäni odottamassa ruokaani. Nostan maljan sun uuden elämäsi kunniaksi 🥂
Haha, no voi kiitos!
Nautihan ruoasta! Saaneen kysyä, mitä tilasit? :)
-ap
Onneksi olkoon! Itselläni oli "vain" henkistä väkivaltaa ja sen verran tolkun ihminen että lapsille olisi suurempi trauma jos erotettaisiin toisesta vanhemmastaan. Ole onnellinen ettette ehtinyt saada lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, no voi kiitos!
Nautihan ruoasta! Saaneen kysyä, mitä tilasit? :)
-ap
Tilasin kanasalaatin. Juuri lopetin syömisen. Hyvää oli. Toivotan sulle kaikkea ihanaa elämääsi 😀🌹🌞
Vierailija kirjoitti:
Olipa tosi tylsä juttu.
Niinhän se teistä pieksäjistä on.
Onnea. Juhannuksena olet jo löytänyt uuden väkivaltaisen miehen.
Otetaan! Koska itsekkin pääsin. Ei tosin fyysisesti satuttanut, mutta henkisesti kyllä. Onneksi tajusin jutun juonen, ennenkuin kerittiin muuttaa yhteen.