Onko Helsingissä joku tapaamispaikka ihmisille, jotka haluaisivat parisuhteeseen?
Nopealla aikataululla haluaisin löytää kumppanin. Pikadeittitapahtumiakaan en ole nähnyt järjestettävän missään.
Kommentit (71)
Baari, muuta ei tietääkseni ole, ellet iske kadulta, naisena onnistuu, miehenä ei.
Homoseksuaaleilla oli omat paikkansa siihen aikaan, kun homoseksualismi oli vielä rikos. Tietääkseni virallisia tai puolivirallisia parinetsimispaikkoja ei ole.
Nuoret tapaavat toisiaan esim. koffin puistossa, istuvat piknikillä siellä. Myös Hietaniemen ranta on missä nuoriso viihtyy. Kai siellä voi mennä juttelemaan toisille, ei kai he pahalla katso.
Julkiset liikennevälineet. Muista olla hienotunteinen.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret tapaavat toisiaan esim. koffin puistossa, istuvat piknikillä siellä. Myös Hietaniemen ranta on missä nuoriso viihtyy. Kai siellä voi mennä juttelemaan toisille, ei kai he pahalla katso.
Jos on reilusti yli 30 v niin koffin puistossa tai hietsussa sua pidetään seurankipeänä friikkinä tai narkkarina.
Vierailija kirjoitti:
Voiko noihin mennä yksinäisenä kolmekymppisenä sinkkuna hengailemaan yksikseen (esim. lueskelemaan kirjaa) vai onko se vain säälittävää?
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on reilusti yli 30 v niin koffin puistossa tai hietsussa sua pidetään seurankipeänä friikkinä tai narkkarina.
Ok eli ei. Muistan, että ei minua teininäkään tai parikymppisenä kovin helposti kukaan lähestynyt, jos jossain lueskelin kirjaa tai otin aurinkoa yksikseni. Uskoisin, että omalla kohdallani sinkkuuden syy on osittain erittäin niukka kaveripiiri, sillä oon ihan ok-tasoinen ulkoisesti, hoikka ja ystävällinen muuten. Ei ole oikein ketään, kenen kanssa mennä ns. ihmisten ilmoille.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kaisaniemen puistossa saa yllätysseksiä.
No en halua mitään alamaailman tyyppejä, vaan jonkun ihan normaalin, työssäkäyvän ja raittiin ihmisen.
T. Ap
Eti facebookin sinkkuryhmä ja ehdota tapaamista isommalle joukolle vaikka just kirjan kans!
Jännä juttu, mutta en ole ikinä eläissäni viettänyt ainoatakaan iltaa Hietsussa tai Koffin puistossa, vaikka olen Helsingin kantakaupungissa elellyt suurimman osan aikuisuudestani. En ole käynyt baareissa "haku päällä" -valmiudessa kuin ehkä kolmisen kertaa koko aikuiselämäni aikana.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Eti facebookin sinkkuryhmä ja ehdota tapaamista isommalle joukolle vaikka just kirjan kans!
Kerran läheiseni lisäsi minut sellaiseen jättikokoiseen sinkkuryhmään, mutta siellä oli todella simppelin oloista porukkaa, joten en kestänyt siellä noin 15 minuuttia pidempään. Ihmiset vaikuttivat aivan holtittomilta ja kirjoittivat yhdyssanavirheitä sekä jutut olivat todella primitiivisiä. Ei sellaista kestä katsella. Jos löytyisi joku asiallinen sinkkuryhmä, voisin harkita asiaa.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Stockan kellon alle vaan.
Mistä lähtien se on ollut sinkkujen tapaamispaikka? Paitsi että tuo olisi hyvä idea. Voisi olla joku merkattu neliö Helsingin keskustassa ja jos siihen menisi seisomaan, saisi sitä ihmistä pyytää treffeille. 🙂 Voisi olla vaikka joku kyltti vieressä tms., niin ei jäisi epäselväksi.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko noihin mennä yksinäisenä kolmekymppisenä sinkkuna hengailemaan yksikseen (esim. lueskelemaan kirjaa) vai onko se vain säälittävää?
T. Ap
Siis kolmekymppiset jotka tulevat yksin nuorisopaikkoihin on noiden hipsterikersojen mielestä säälittäviä .
Muistan kun menin n 30-40 vuotiaana Töölössä kerran yhteen pubiin, tarkoitus oli ottaa pari olutta bussia odotellessa, niin baarin toisessa laidassa istui iso seurue parikymppisiä, ja kun tuli lisää porukkaa samaan seurueeseen ovesta sisään, niin yksi punatukkaine tyttö tuli ja vei kaikki tuolit mun pöydästä. Mä sanoin että älä vie kaikkia, ja hän rupesi tenttaamaan että miksi. Mä sanoin että ei se sulle kuulu. Pitkin hampain hän suoostui jättämään yhden tuolin.
Heidän mielestään minun kuului istua yksin koska en olemukseni ja ikäni puolesta kuulunut baarin kantaporukkaan. Ja mä en edes ole mikään ruma ukkeli.
Miksi sun pitää löytää se kumppani nimenomaan nopealla aikataululla?
Hommaa vaan se leukaproteesi ensin.
Miksei Tinder tai muu deittisovellus käy?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sun pitää löytää se kumppani nimenomaan nopealla aikataululla?
Olen kyllästynyt olemaan sinkku. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaisaniemen puistossa saa yllätysseksiä.
No en halua mitään alamaailman tyyppejä, vaan jonkun ihan normaalin, työssäkäyvän ja raittiin ihmisen.
T. Ap
Ap on siis ra sisti?
Koronarajoitukset eivät ainakaan suosi speed-datingia, eikä kuppiloissakaan voi notkua. Tinder sinulle ei tietenkään sovi, eikä miehet lähesty liikennevaloissa.