Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritysjohtaja vaatii Suomeen seitsenpäiväistä työviikkoa.....heti!

Vierailija
04.06.2021 |

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000008027469.html

Jotenkin voimakas myötähäpeä ja suru tälläisen miespolon puolesta. Hän ei lainkaan itse näköjään ymmärrä olevansa työnarkomaani, ja näin ollen ei lainkaan tunnu käsittävän omaa tilaansa. Addiktioita on monelaisia, mutta niihin on onneksi ammattiapua saatavissa, kunhan itse tiedostaa oman addiktionsa. Tämä mies ei (ainakaan vielä) ole omaa addiktiotaan tunnistanut, eikä myöntänyt. Toivottavasti hän havahtuu riittävän ajoissa ennenkuin kroppa tai mieli pettää.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Mikan aivot eivät ole levänneet eivätkä uudistuneet viimeiseen 4 vuoteen.

Vierailija
62/65 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten lähen touhuun mukaan jos saan saman palkan mitä tämä äijä.Ei tarvis montaa vuotta tehdä kun vois jäädä jo omaehtoiselle eläkeelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli tätä kaveria kauhea surku. Tuhlaa ainutkertaisen elämänsä monikansallisen yrityksen juoksupoikana ja on vielä ylpeä siitä. Jos Mika kuolisi nyt niin oikeasti se ei siinä yrityksessä vaikuttaisi yhtään mihinkään, firma rekryäisi vaan uuden juoksupojan tilalle.

Olen itsekin yritysjohtoa, mutta aina pyrkinyt pitämään työn, perheen ja vapaa-ajan tasapainossa. Terveisiä kaikille täältä mökiltä, muistakaa levätä! Loppujen lopuksi se sama aurinko paistaa meille kaikille elämäntilanteesta riippumatta.

Vierailija
64/65 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helvata. Tuokin voisi miettiä että miten käyttää ainoan elämänsä.

Ennemmin noinkin kuin etyä makaa laiskana loisimassa ja vaatii lisää lisää!

Vierailija
65/65 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiko se jo potkut Huaweilta, vai siirrettiinkö se vaan vähin äänin kellarikerrokseen kobolttia louhimaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi