Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarviiko olla sähkömies, että osaa ottaa kattovalaisimet irti ja laittaa takaisin? ov

Vierailija
08.08.2008 |

Tuttu on sähkömies ja hän lupasi auttaa meitä muutossa ensi viikolla, mutta hän soitti äsken ja sanoi, ettei voikkaan tulla auttamaan, koska heillä onkin lauantaina hautajaiset. Ja hän olisi ollut sähkömies.

Oma mies on täysi tumpelo noissa asioissa eli hän ei noita osaa ottaa irti ja laittaa uuden asunnon kattoon.

Meillä on kaksi muutakin miestä, jotka ovat luvanneet tulla avuksi roudaamaan kamoja, mutta eivät hekään ole mitään sähkömiehiä, mutta koska he ovat olleet raksalla töissä, saattavat tietää noista jotain.

Eli kuinka helppoa tuo piuhojen yhdistäminen on? Vai kysynkö suosiolla yhtä tuttavamiestä, joka on sähkömies apuun?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on suht uusista valaisimista tai paremminkin asunnoista kyse on sielä kattorasiassa pistoke. Vanhemmissa sokeripala ja sekin on ihan helppoa. Vaikeinta on paikka missä täytyy olla niskat vinossa.

Vierailija
2/14 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helppo homma, vaikka olisi vanhanaikaiset sokeripalat. Tosissasiko kyselet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sokeripalat. Tai tästä vanhasta asunnosta en kyllä ole 100% varma. Mutta nämä kummatkin kämpät ovat 70-luvulta.

Vierailija
4/14 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helppo homma, vaikka olisi vanhanaikaiset sokeripalat. Tosissasiko kyselet?

Vierailija
5/14 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies osaa laittaa, vaikka se on yleensä käytännön asioissa ihan käsi.

Vierailija
6/14 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut, ettei joku saisi itse lamppuja kattoon. No, ehkä jotain naisia, mutta jokainen tumpelokin mies osaa kyllä irrotella sokeripalat ja muutkin.

Vierailija
7/14 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies osaa laittaa, vaikka se on yleensä käytännön asioissa ihan käsi.

Hyvä kun osaa edes palaneen lampun vaihtaa. *pyörittelee silmiään*

Vierailija
8/14 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. On se ihanaa, kun mies on kätevä käsistään. Ei kyllä koskaan ole peukalo keskellä kämmentä, homma kuin homma.

Vierailija
9/14 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut, ettei joku saisi itse lamppuja kattoon. No, ehkä jotain naisia, mutta jokainen tumpelokin mies osaa kyllä irrotella sokeripalat ja muutkin.

Vierailija
10/14 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. On se ihanaa, kun mies on kätevä käsistään. Ei kyllä koskaan ole peukalo keskellä kämmentä, homma kuin homma.

Nimim. Toisten remonttia ammattimiesten kanssa vierestä seurannut..

Vierailija
11/14 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa vanhoissa taloissa tosin olen joskus joutunut kysymään noista sokeripalaan kiinni tulevien johtojen väreistä, kun saattavat olla ihan mitä vaan. Uudemmissa (jos siis ei vielä ole sitä pistokesysteemiä) ovat tietyn värisiä, että tietää kumpi menee mihinkin reikään - kai?! :-D

Tämän verran löytyy siis lamppuja asentaneella humanistilla "asiantuntemusta" enkä koskaan ole saanut edes sulaketta poltettua, mikä kai pahin juttu, jonka tuossa voi aikaiseksi saada.

Vierailija
12/14 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, enpä ole koskaan tavannut miestä, joka ei osaisi lamppuja laittaa tai toisaalta naista, joka luulisi että hommaan tarvitaan ammattilainen...

Vierailija
13/14 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on saada se lampun kanta sinne kattoon asti kiinni ja se taas ei vaadi sähkömiestä vaan sorminäppäryyttä

14

Vierailija
14/14 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse hoidan homman ilmankin.

Kerran olen saanut tällin, kun oli kerrostaloasunnon olohuoneessa sähkömies asentanut kytkimen väärin päin.

t. N45