En ole ikinä seurustellut
Syy siihen on lähinnä se, etten tapaa juuri koskaan kiinnostavia miehiä ja silloin harvoin kun tapaankin, niin ei minulle synny mitään halua seurustella (eikä yleensä miehellekään) eikä tapaaminen johda mihinkään sen syvempään tutustumiseen.
En myöskään keksi, mitä annettavaa minulla olisi miehelle parisuhdemielessä - ei mielestäni mitään.
Ihmettelen, miten niin moni ihminen löytää parisuhteen?
Aivan absurdi ajatus, että jotkut löytävät elämänsä aikana jopa useammankin sellaisen ihmisen, jonka kanssa haluavat sitoutua (edes väliaikaiseen) parisuhteeseen ja kokevat voivansa antaa toiselle jotain ja toisinpäin.
Kommentit (2)
Huvipuistohullu kirjoitti:
En minäkään. Yhden ihanan olen tavannut, muttei siitä mitään tulisi. Viestitellään silloin tällöin sentään.
Olen minäkin rakastunut kerran sillä tavalla isommin, mutta ei siitäkään mitään tullut eikä minulla edes olisi mitään annettavaa sille miehelle.
Enkä tietenkään osaa sanoa, olisinko minäkään tykännyt hänestä edes muutaman kuukauden jälkeen saati pidempään, kun ei tutustuttu sen syvemmin ollenkaan.
Ap
En minäkään. Yhden ihanan olen tavannut, muttei siitä mitään tulisi. Viestitellään silloin tällöin sentään.