Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä kavereita, jotka "iloitsee" siitä, kun olette vaikka lihoneet jne?

Vierailija
04.06.2021 |

Koska itsekin ovat pyöreämpiä.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ona äiti on sellanen.

Vierailija
2/60 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ona äiti on sellanen.

Jaa, mun äiti taas on itse lihava, mutta on heti tarrautumassa "läskeihini" jos olen lihonut edes 500 grammaa ja haukkuu lyttyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi monet naiset saa tyydytystä jos toisen ulkonäköön tulee jokin ns. heikennys.

Vierailija
4/60 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi monet naiset saa tyydytystä jos toisen ulkonäköön tulee jokin ns. heikennys.

Ja voi sitä piilonyrpeyden määrää, jos on jotenkin onnistunut parantelemaan itseään, vaikka vahingossa laihtumaan. Ja vahingoniloa, jos taas on jotenkin rupsahtanut takaisin.

Jos joku on aina ollut tiptop tai ikirupsis, niin niistä ei ole vaaraa, koska ovat omissa viitekehyksissään ja me omissa.

Vierailija
5/60 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njaa, yksi pullukka katsoi minua päästä varpaisiin nyrpeällä ilmeellä, kun muut huomasivat ja sanoivat, että olenpas laihtunut.

Vierailija
6/60 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen läski, niin muidenkin pitää olla.

Vierailija
7/60 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä on välillä vähän kummallinen tai sitten se on omassa päässäni.

Tilanteita joita olen matkan varrella ihmetellyt:

Kerroin että esikoisella on todella kova murrosikä menossa ja tuli kotiin hiukan huppelissa, seuraavan päivän aamuna soittaa 3 krt (kerroin että juttelemme aamulla asiasta) luulin että on jokin hätä ja vastasin niin hän on heti utelemassa että no no mitä se sanoi, paljonko tulee arestia.. tilanne harmitti minua tosi paljon ja en todellakaan kaivannut heti aamulla utelua.

Kerroin että odotan innolla ekaa lomaviikkoani että saan siivottua pihavaraston ja laitettua pihaa. Illalla tuli iltalehteen otsikko tyyliin koko ensi viikko sataa ja myrskyää, hän soittaa nauraen että luitkos iltalehteä tais mennä suunnitelmat päin mäntyä ja nauraa päälle.

Meillä oli miehen kanssa riitaa ja hän lähti kiukuspäissään mökille yöksi, juttelin ystäväni kanssa asiasta niin hän alkoi syöttää päähäni ajatuksia että olenko varma että mies lähti mökille, menikö yksin yms. Tuli vielä surullisempi olo.

Ainoa hyvä puoli oli että lähdin sitten ajamaan mökille ja mies oli siellä lämmittänyt saunan ja sovimme riitamme. Ystävä soitti vielä utelupuhelun illalla että onko miehestä mitään kuulunut ja kun sanoin että juu olen täällä mökillä ja sovimme riitamme, tuntui kun hän olisi pettynyt ja vastasi vaan että jaa, täytyy mennä ja luuri kiinni.

Vierailija
8/60 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat ärsyttäviä. Itsekin olen nainen ja lopen kyllästynyt selkäänpuukotuksiin, juoruiluun, tekopyhyyteen ja siiihen epävarmuuteen mikä puretaan toisiin naisiin. Jopa läheisiin.

Mun yksi "ystävä" sanoo aina että " Voitko lopettaa salillakäynnin, niin että perseesi lähtee". Tai että "älä laittaudu, niin minä näytän paremmalta". Raivostuttavaa. Kerran oltiin baarissa joskus 19-vuotiaina ja suuttui kun sain enemmän huomiota siellä. En edes kiinnostunut niistä miehistä ja annoin kaikille pakit, mutta minunhan syyni sekin oli.

Viihdyn nykyään miesten parissa. Tämä kuulostaa taas siltä että olen sellainen "miehet on kivempia kuin naiset"- tyyppi, mutt ainakin hyvät, fiksut miehet ovat paljon vakaampaa seuraa kuin ketkään naiset.

Vierailija
9/60 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Valitettavasti on sellaisia ystäviä. Lisäksi naiset osaavat esittää että ovat iloisia toisen onnistumisista ja onnesta, mutta oikeasti ovat kateellisia juoruilijoita.

Vihaan sitä kun on porukassa missä on vain naisia, ja juorukellot soivat jatkuvasti. Siksi en enää käy naisporukalla missään.

Vierailija
10/60 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuosien tiimellyksessä rintani muhkenivat yhtäkkiä yllättäen. Olin ollut pienikokoinen ja pienirintainen aina.

Minut oli kutsuttu juhliin ja laitoin aika kiireessä ylleni uuden paidan (ostettu a/b aikoina) ja tungin mollukkani vanhoihin juhlarintsikoihin.

En ikinä unohda daamien ilmeitä, kun tanssahtelin ja ihanat rintani hyppivät liian pienissä rintaliiveissä. En myöskään unohda aviomiesten tuijotusta ;)

Minä sain uudet rinnat ilman kirurgin veistä, miehet silmänruokaa ja juoruakat uutta ihmeteltävää ja juoruiltavaa. Win win.

Karavaani kulkee ja tissit pomppii...

Vierailija
11/60 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
12/60 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista on kateellisia erityisesti ulkonäköön liittyvissä asioissa.

Itsekin suosin miesystäviä, ihan frendimielessä. Naiset puukottavat ja kovaa.

En halua olla juorurinkien osa, olen mieluummin juoruilun kohde.

Vierailija
13/60 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ollut. Monella heistä on ollut omaan ulkonäköön liittyviä komplekseja.

Vierailija
14/60 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja voi sitä piilonyrpeyden määrää, jos on jotenkin onnistunut parantelemaan itseään, vaikka vahingossa laihtumaan. Ja vahingoniloa, jos taas on jotenkin rupsahtanut takaisin.

Jos joku on aina ollut tiptop tai ikirupsis, niin niistä ei ole vaaraa, koska ovat omissa viitekehyksissään ja me omissa.

Jos joku voi onnistua muutoksella hyppäämään lopullisesti toiseen viiteryhmään, niin sitten siitäkään ei ole uhkaksi. Ehkä hänellä oli alunperinkin oli jotain sellaisia sisäisiä ihmeominaisuuksia, joita muilla ei ole.

Vierailija
15/60 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaveri on tosi työkeskeinen ja neuvoo minua työasioissa pyytämättä koko ajan. Olen siis töissä mutta pätkätyöläisenä ja työtunnit vaihtelevat. Hän koko ajan tiukkaa asiasta ja ehdottelee mulle uusia töitä. Jos kerron hyvästä projektista, on kuin hän ei uskoisi että sellaista onkaan. Haluaa kuulla vain huonoja asioita.On liian tuppautuvainen ja saa jotain nautintoa siitä että minulla ei työasiat ole aina kunnossa.

Vierailija
16/60 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat ärsyttäviä. Itsekin olen nainen ja lopen kyllästynyt selkäänpuukotuksiin, juoruiluun, tekopyhyyteen ja siiihen epävarmuuteen mikä puretaan toisiin naisiin. Jopa läheisiin.

Mun yksi "ystävä" sanoo aina että " Voitko lopettaa salillakäynnin, niin että perseesi lähtee". Tai että "älä laittaudu, niin minä näytän paremmalta". Raivostuttavaa. Kerran oltiin baarissa joskus 19-vuotiaina ja suuttui kun sain enemmän huomiota siellä. En edes kiinnostunut niistä miehistä ja annoin kaikille pakit, mutta minunhan syyni sekin oli.

Viihdyn nykyään miesten parissa. Tämä kuulostaa taas siltä että olen sellainen "miehet on kivempia kuin naiset"- tyyppi, mutt ainakin hyvät, fiksut miehet ovat paljon vakaampaa seuraa kuin ketkään naiset.

Sama täällä. Viihdyn miesten seurassa. Naisystävistä on huonoja kokemuksia.

Vierailija
17/60 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin lomautetuksi hyväpalkkaisesta työpaikastani. Yksi avoimesti kateellinen kaveri osoitti avoimesti pettymystään kun ilmoitin sitten aikanaan lomautuksen päättymisestä ja töiden jatkumisesta.  "aijaa..no eikö kuitenkin kannattais kattoo jotain muuta, parempaa hommaa.."

Vierailija
18/60 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tosiaan ovat miehiä helpommin kateellisia.

Vierailija
19/60 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nauttivat 100%!!! laihan kaverin lihoamisesta.

Vierailija
20/60 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaikki! normaalista painosta lihosin korona aika 10kg, Lappasin sitä sun tätä suuhun suruni yksinäisyyten ja tietysti karkit suklaat.Ymärtämättä miksi vaateet kiristää.ympäristöni olet pyöristynyt näyttät hyvältä!Vahale se tulee vatsaan ja selkä rasvana sinne rintsikoiden alle .Kuin jegat vyötäröön.Ostin vaakaan paristot helmikuu 2021. Vaaka näytti 70kg.Lopetin mussutus karkki suklaa ruka rytmi.Nyt 1.6. vaaka 63 kg.Vain ruoka rytmin ansiosta .Aamiainen,lounas ,välipala,illalinen, ilta pala. Janoon veisi. Kävelyä ,hyötyliikuntaa.Ei koskaan hissiä.Ei suklaata,ei karkia,ei mitän makeaa.Kun makean koulusta pääsyt irti.Toistaiseksi ovat hiljaa.Seraava kun olen 58kg- 60kg. ritää kuten enenkin.( imisen paino kun vaihelee 2kg vuorokaus normalia)Aletaan sanomaan olet kurjan näköinen,naamasi roikuu.Pareman näköinen jos olisit pyöreämpi.Juuri naiset joilla ylipainoa.Syylistää henkilökohtaiset minua,kun muita ei kuulemassa .Esitävät muille iloista lepoisaa ihmistä pyöreänä.. Törkeää sanoa kenelle vaan:Esim.Syö suklaata saat läskiä.Neurotista sinun kävelysi jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä