Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hullu maailma?

Vierailija
03.06.2021 |

Aivan järkyttyneenä luin äsken Iltalehden numeron.
-Koulutytöt olivat laittaneet vettä opettajan vesipulloon, opettaja sairastui. Jos 12-vuotias ei tajua tekevänsä väärin, vika on kasvatuksessa, turha puolustella. Laitokseen/sijoitukseen kasvamaan ja oppimaan, kun kotona ei opeteta.
- Joku jalkapalloilija ruikuttaa rannalle jäämistään. Ilmeisesti jokin on vielä oppimatta henkisessä kasvussa kun pitää lehtijutussa ruikuttaa kamalaa kohtaloaan.
- vaaliehdokkaan kimppuun käytiin, "sietäisivät tuollaiset kuolla". Suomi joutuu kaaokseen, yhteiskunnassa ei ole mitään moraalisia sääntöjä. Miksi muualla maailmassa suurimmalla osalla kansaa on vielä järki päässä, tämä maa tuhoaa itse itsensä.
- Lääkäri tunnistaa muutamasta lauseestä kipulääkeriippuvaisen. Voi hellanlettas, miksi iltalehti menee julkaisemaan tämmöistä tietoa? Edistääkseen väärinkäyttöä ja riippuvuutta aiheuttavien lääkkeiden saantia?

Vielä joku huumerikollinen puolustelee toimiaan ym ym. Siis, mä olen surullinen, ei tätä maata tuhoa sen enempää persut kuin muuttajat, ei poliitikot tai lehtimiehet, sen tekee koko tämä kansa yksissä tuumin. Tilanne on mielestäni jo toivoton. Päätin tätä kirjoittaessani, etten enää äänestä, minä lähden maailmalle etsimään maata, jossa minulla on hyvä olla. Kiitos.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei hei, muista uusia passi ennen lähtöäsi.

Vierailija
2/5 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jääkiekon mm-kisat ei tuu Yleltä kun sieltä tulee pillupäiväkirjat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaus tuli liian nopeasti, ilman että 1970-luvun lapsille ehdittiin opettaa vastuuta. Nyt ne ovat teinien äitejä ja isiä, he ovat elättäneet, eivät kasvattaneet, lapset ilman mitään sääntöjä ja rajoituksia. Viiden vuoden päästä tämä kolmas menetetty sukupolvi alkaa enemmissä määrin lisääntymään.

Mikä olisi ratkaisu? Pitäisikö kaikki lapset erottaa vanhemmistaan laitoksella vai vasta 2-vuotiaina? Lapsi on mielestäni jo pilalla 2 vuoden ikäisenä, jos se ei ole oppinut sosiaalisen elämän perustoimintoja tuohon mennessä.

Vierailija
4/5 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä olisi ratkaisu? Pitäisikö kaikki lapset erottaa vanhemmistaan laitoksella vai vasta 2-vuotiaina? .

Aivan käsittämätöntä. Olet palaamassa tokamaailmojensotan ajatuksiin jalostuksesta ihmisten osalta. Oletko huomannut että ajattelet kuin persut, ainakin joistain asioista?

Vierailija
5/5 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kitise, muuta pois, jos siltä tuntuu. Suomi kehittyy ja menee yhä lujempaa vauhtia eteenpäin. Heikot sortuu ja kansa rikastuu. Mielestäni olet jämähtänyt viime vuosituhannelle etkä osaa uudistua, ottaa uutta perspektiiviä maailman kehittymiseen. Mutta älä huoli, kyllä me sinustakin huoli pidetään, jos et saa aikaiseksi lähteäkään, ole vain hiljaa ja ota pillerisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi