Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sara Sieppi 30 vuotta tänään! Paljon onnea Saralle!

Vierailija
03.06.2021 |

Sara on upea, kaunis, menestyvä nainen! Mitä parhaimmat syntymäpäiväonnittelut Saralle!

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara on sellainen tyhmä missi. Jää mieleen lähinnä lätkäjätkien perässä juoksemisesta. Ei ole tehnyt mitään sellaista, mistä syntyisi älykäs vaikutelma.

Vierailija
62/63 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tissit, ei miestä, ei lapsia, ja juhlissa aina pelkkiä naisia,  siinä kai ne tärkeimmät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohoh, luulin nuoremmaksi. Kaunis nainen :) en aina tajua kaikkia juttujaan, mutta kaunis kyllä on mielestäni

Ihan tavallisen näköinen nainen, kun on isketty vahva meikki naamaan. Näyttää ihan ikäiseltään tai vähän vanhemmalta. Saa sen vaikutelman että elää jotain teinielämää, juhlasta juhlaan ja lomasta lomaan.

Miten hänestä saa vaan jotenkin hörhö vaikutelman ??? Keski-ikäinen kouluttamaton nainen.

No en tiedä, missä universumissa sä elät, jos kolmikymppiset on keski-ikäisiä. Mä olen 48 v ja keski-ikäinen. Ja tosissasko meinaat, että saat saman määrän seuraajia, kun lataat instan täyteen kuvia pyykkipäivästä, ruokaostoksilla käymisestä makaronijauhelihamössön mättämisestä sohvalla Simpsoneita katsellen. 

Mun silmiin Sara on kaunis ja näyttää ikäiseltään, ei vanhemmalta. Tykkään myös, että hällä on nätti kroppa samoin kuin kaverillaan Kuljulla.

Saran koulutuksesta en tiedä muuta kuin maskeeraja taisi olla, mutta tässä vaiheessahan sillä ei ole mitään merkitystä. Tahkoaa nyt rahaa niin pitkään ulkonäöllään saa. On kuitenkin tajunnut laittaa varallisuuttaan kiinni jo asuntoon ja opiskella voi sitten myöhemmin. Älä siis huoli, Sarakin ehtii opiskella vielä vaikka mitä, jos kokee itse, että koulutus on joku menestyksen mittari elämässä.

Ai ulkonäöllään...? Pilvin pimein näitä mediaan roikkumaan jääneitä ex-missejä, joilla ei ole mitään muuta keinoa hankkia rahaa, kuin itse tykittää itseään lehtiin. Aika onnetonta. Totuutta on vaikeaa myöntää. Onhan se sekin saavutus, kun yli 10 sitte päässyt MISSIKSI, ja vielä roikkuu mediassa.

No ulkonäölläänhän Sara nyt elantonsa tienaa. Vai onko sen insta täynnä jotain maksullisia sijoitusneuvoja tai filosofisia pohdintoja? Ja jos tosiaan seuraisit esim. Saran elämää, huomaisit kyllä, että iltapäivälehtien jutut on otoksia hänen instastaan eli ei tarvitse tyrkyttää itseään lehtiin. Some on monelle nykyään elinkeino, tykkäätpä sinä siitä tai et. 

Mua hiukan kummastuttaa miksi Sieppi herättää niin paljon negatiivisia tunteita naisissa. Ei hän ole minusta yhtään sen tyrkympi kuin muutkaan saman tyyppiset hahmot. En muista myöskään koskaan lukeneeni häneltä mitään ylimielisiä kommentteja tai erityisen kärkkäitä mielipiteitä. Esim. Martinan ja Sofia B:n aiheuttamat ärtymys reaktiot ymmärrän, mutta en Saran. Minun mielestäni hän vaikuttaa ihan harmittomalta tapaukselta ja kohtalaisen kivaltakin ihmiseltä.

Mua ei ärsytä Sieppi millään tavalla. Nätti tyttö ja hyvin on tuotteistanut itsensä ilman mauttomuuksiin menevää paljastelua. Go Sara!

Noh. Ainakin pahoittaa mielensä herkästi. Näyttää olevan joku Sara-kamppanja menossa.

Ainoastaan yksi mielipide sallitaan, niinkö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän