Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sara Sieppi 30 vuotta tänään! Paljon onnea Saralle!

Vierailija
03.06.2021 |

Sara on upea, kaunis, menestyvä nainen! Mitä parhaimmat syntymäpäiväonnittelut Saralle!

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudessani naapurin mummo sanoi (-70 luvulla), että ensin neiti haluaa saada prinssin, sitten pitäjän rikkaimman, sitten edes pitäjän komeimman, sit kunnon ammatissa olevan miehen, sitten työmiehen,

ja lopulta VAAN MIEHEN ❗🥳

Näin se taitaa vielä osittain mennä nykyäänkin 🤑

Vierailija
42/63 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan 2000-luvun missi tehnyt lapsia?

Olisko niin, että on liian kovat vaatimukset kumppanille? Tavallisempi mies ei kelpaa.

Johan oot vitsikkäästi kirjoittanut !

Tuon KELPAA sanan voi jättää kokonaan pois 😂😂

Se vaikutelma on hänestä saatu, että ei näytä olevan vaatimuksia ...

VOI OLLA, että kukapa mies hänet ottaisi ?

Aika moni mies varmasti. Mutta epäilen hänen etsivän miljonääriä tai hiukan jännempää miestä.

Vuhuuuu 😂😂😂... Mikä vitsi ! vai ihan miljonääriä .

On nääs olemassa semmoinenkin vaihtoehto että EI SAA ns.kunnon tavallista (kaan) miestä 🤭

Jos on niin ulkonäkökeskeinen, kuin antaa vaikutelman, se on kyllä ärsyttävää. Jatkuvasti kuvaamassa itseään. Julkisuus ja mediapersoonana eläminen on.

Vaikea uskoa, että Sara oikeasti tyytyisi johonkin ihan perusjamppaan, joka ajaa tavallisella autolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsuudessani naapurin mummo sanoi (-70 luvulla), että ensin neiti haluaa saada prinssin, sitten pitäjän rikkaimman, sitten edes pitäjän komeimman, sit kunnon ammatissa olevan miehen, sitten työmiehen,

Ehkä on jotain vikaa, jos jo lapsuudessa on harhaisia prinsessa- ja prinssiunelmia. Monesti ihastus löytyy ihan naapurista.

Vierailija
44/63 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saralla on rasittava tyyli nauraa. Samanlainen ruma honotus mitä Martinallakin.

Vierailija
45/63 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein voisi toivottaa: Onnea Sara 40 vee.

Vierailija
46/63 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohoh, luulin nuoremmaksi. Kaunis nainen :) en aina tajua kaikkia juttujaan, mutta kaunis kyllä on mielestäni

Ihan tavallisen näköinen nainen, kun on isketty vahva meikki naamaan. Näyttää ihan ikäiseltään tai vähän vanhemmalta. Saa sen vaikutelman että elää jotain teinielämää, juhlasta juhlaan ja lomasta lomaan.

Miten hänestä saa vaan jotenkin hörhö vaikutelman ??? Keski-ikäinen kouluttamaton nainen.

No en tiedä, missä universumissa sä elät, jos kolmikymppiset on keski-ikäisiä. Mä olen 48 v ja keski-ikäinen. Ja tosissasko meinaat, että saat saman määrän seuraajia, kun lataat instan täyteen kuvia pyykkipäivästä, ruokaostoksilla käymisestä makaronijauhelihamössön mättämisestä sohvalla Simpsoneita katsellen. 

Mun silmiin Sara on kaunis ja näyttää ikäiseltään, ei vanhemmalta. Tykkään myös, että hällä on nätti kroppa samoin kuin kaverillaan Kuljulla.

Saran koulutuksesta en tiedä muuta kuin maskeeraja taisi olla, mutta tässä vaiheessahan sillä ei ole mitään merkitystä. Tahkoaa nyt rahaa niin pitkään ulkonäöllään saa. On kuitenkin tajunnut laittaa varallisuuttaan kiinni jo asuntoon ja opiskella voi sitten myöhemmin. Älä siis huoli, Sarakin ehtii opiskella vielä vaikka mitä, jos kokee itse, että koulutus on joku menestyksen mittari elämässä.

Ai ulkonäöllään...? Pilvin pimein näitä mediaan roikkumaan jääneitä ex-missejä, joilla ei ole mitään muuta keinoa hankkia rahaa, kuin itse tykittää itseään lehtiin. Aika onnetonta. Totuutta on vaikeaa myöntää. Onhan se sekin saavutus, kun yli 10 sitte päässyt MISSIKSI, ja vielä roikkuu mediassa.

No ulkonäölläänhän Sara nyt elantonsa tienaa. Vai onko sen insta täynnä jotain maksullisia sijoitusneuvoja tai filosofisia pohdintoja? Ja jos tosiaan seuraisit esim. Saran elämää, huomaisit kyllä, että iltapäivälehtien jutut on otoksia hänen instastaan eli ei tarvitse tyrkyttää itseään lehtiin. Some on monelle nykyään elinkeino, tykkäätpä sinä siitä tai et. 

Mua hiukan kummastuttaa miksi Sieppi herättää niin paljon negatiivisia tunteita naisissa. Ei hän ole minusta yhtään sen tyrkympi kuin muutkaan saman tyyppiset hahmot. En muista myöskään koskaan lukeneeni häneltä mitään ylimielisiä kommentteja tai erityisen kärkkäitä mielipiteitä. Esim. Martinan ja Sofia B:n aiheuttamat ärtymys reaktiot ymmärrän, mutta en Saran. Minun mielestäni hän vaikuttaa ihan harmittomalta tapaukselta ja kohtalaisen kivaltakin ihmiseltä.

Mua ei ärsytä Sieppi millään tavalla. Nätti tyttö ja hyvin on tuotteistanut itsensä ilman mauttomuuksiin menevää paljastelua. Go Sara!

Vierailija
47/63 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä on jotain vikaa, jos jo lapsuudessa on harhaisia prinsessa- ja prinssiunelmia. Monesti ihastus löytyy ihan naapurista.

OIKEIN ❗JA jotkut naiset jäävät SEINÄRUUSUIKSI ihan loppuiäkseen kaikilta miehiltä ... Jo satavuottta sitten tiedettiin että kaikki naiset eivät saa valita miehiään.. jotkut jäävät sitten ikisunkuiksi.

Vierailija
48/63 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara Sieppi 30 vuotta.Paljon onnea vaan....

Vierailija
49/63 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vilkasemassa instassaan juhlahumua. Hampaat irvessä juhlittiin, eli siis huudettiin hirveästi ja kitattiin viinaa. Nelikymppiseltä naiselta jotenkin tyhjän tuntuista, mutta kukin tyylillään. Ei ihme että kesti juopoksi tunnustautunutta Roopea niin kauan, kyllä näyttää alko olevan Saran elämän perusta myös.

Jossakin mainitsi, että äitinsä oli laittanut viestiä, kun Sara oli heillä vierailtuaan palannut kotiin, viesti oli, että jätä puhelin kotiin kun tulet seuraavan kerran käymään. Rasittavaa varmasti kun aikuinen tyttö tulee itseään kuvaamaan pitkäksi viikonlopuksi.

Vierailija
50/63 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin vilkasemassa instassaan juhlahumua. Hampaat irvessä juhlittiin, eli siis huudettiin hirveästi ja kitattiin viinaa. Nelikymppiseltä naiselta jotenkin tyhjän tuntuista, mutta kukin tyylillään. Ei ihme että kesti juopoksi tunnustautunutta Roopea niin kauan, kyllä näyttää alko olevan Saran elämän perusta myös.

Jossakin mainitsi, että äitinsä oli laittanut viestiä, kun Sara oli heillä vierailtuaan palannut kotiin, viesti oli, että jätä puhelin kotiin kun tulet seuraavan kerran käymään. Rasittavaa varmasti kun aikuinen tyttö tulee itseään kuvaamaan pitkäksi viikonlopuksi.

Antee’si tarkistin nämä olikin kolmikymppiset, viinaksi se noin on Saran turvottanut?

Vierailija
51/63 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

( . )( . ) 👍

Vierailija
52/63 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohoh, luulin nuoremmaksi. Kaunis nainen :) en aina tajua kaikkia juttujaan, mutta kaunis kyllä on mielestäni

Ihan tavallisen näköinen nainen, kun on isketty vahva meikki naamaan. Näyttää ihan ikäiseltään tai vähän vanhemmalta. Saa sen vaikutelman että elää jotain teinielämää, juhlasta juhlaan ja lomasta lomaan.

Miten hänestä saa vaan jotenkin hörhö vaikutelman ??? Keski-ikäinen kouluttamaton nainen.

Keski-ikä alkaa 40v. Elinajanodote on n. 80v naisilla.

Vierailija
53/63 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en tiedä, missä universumissa sä elät, jos kolmikymppiset on keski-ikäisiä. Mä olen 48 v ja keski-ikäinen. Ja tosissasko meinaat, että saat saman määrän seuraajia, kun lataat instan täyteen kuvia pyykkipäivästä, ruokaostoksilla käymisestä makaronijauhelihamössön mättämisestä sohvalla Simpsoneita katsellen. 

Mun silmiin Sara on kaunis ja näyttää ikäiseltään, ei vanhemmalta. Tykkään myös, että hällä on nätti kroppa samoin kuin kaverillaan Kuljulla.

Saran koulutuksesta en tiedä muuta kuin maskeeraja taisi olla, mutta tässä vaiheessahan sillä ei ole mitään merkitystä. Tahkoaa nyt rahaa niin pitkään ulkonäöllään saa. On kuitenkin tajunnut laittaa varallisuuttaan kiinni jo asuntoon ja opiskella voi sitten myöhemmin. Älä siis huoli, Sarakin ehtii opiskella vielä vaikka mitä, jos kokee itse, että koulutus on joku menestyksen mittari elämässä.

Ai ulkonäöllään...? Pilvin pimein näitä mediaan roikkumaan jääneitä ex-missejä, joilla ei ole mitään muuta keinoa hankkia rahaa, kuin itse tykittää itseään lehtiin. Aika onnetonta. Totuutta on vaikeaa myöntää. Onhan se sekin saavutus, kun yli 10 sitte päässyt MISSIKSI, ja vielä roikkuu mediassa.

No ulkonäölläänhän Sara nyt elantonsa tienaa. Vai onko sen insta täynnä jotain maksullisia sijoitusneuvoja tai filosofisia pohdintoja? Ja jos tosiaan seuraisit esim. Saran elämää, huomaisit kyllä, että iltapäivälehtien jutut on otoksia hänen instastaan eli ei tarvitse tyrkyttää itseään lehtiin. Some on monelle nykyään elinkeino, tykkäätpä sinä siitä tai et. 

Mua hiukan kummastuttaa miksi Sieppi herättää niin paljon negatiivisia tunteita naisissa. Ei hän ole minusta yhtään sen tyrkympi kuin muutkaan saman tyyppiset hahmot. En muista myöskään koskaan lukeneeni häneltä mitään ylimielisiä kommentteja tai erityisen kärkkäitä mielipiteitä. Esim. Martinan ja Sofia B:n aiheuttamat ärtymys reaktiot ymmärrän, mutta en Saran. Minun mielestäni hän vaikuttaa ihan harmittomalta tapaukselta ja kohtalaisen kivaltakin ihmiseltä.

Mua ei ärsytä Sieppi millään tavalla. Nätti tyttö ja hyvin on tuotteistanut itsensä ilman mauttomuuksiin menevää paljastelua. Go Sara!

Noh. Ainakin pahoittaa mielensä herkästi. Näyttää olevan joku Sara-kamppanja menossa.

Vierailija
54/63 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pirita Hagman?

Vierailija
56/63 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pirita Hagman?

Piritta.

Typerä nimi joka tapauksessa olipa yksi tai kaksi t-kirjainta.

Vierailija
57/63 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs se naimaton 30v nainen on?

Eikös se ole naimaton 30v nainen. Mitä muuta sen pitäisi olla?

Vierailija
58/63 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Sara!

Vierailija
59/63 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nämä Sarat & kumpp. ovat aivan toinen toistensa klooneja. Kun katselin eilen illalla instassa sitä juhlamenoa, ei heitä voinut toinen toistaan erottaa : kaikilla liki samanlaiset hiuspidennykset, tekokynnet , valkaistut hampaat ja överirusketus, merkkilaukku olkapäällä ja kännykkä kädessä. Missä kaikki persoonallisuus?

Vierailija
60/63 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta nämä Sarat & kumpp. ovat aivan toinen toistensa klooneja. Kun katselin eilen illalla instassa sitä juhlamenoa, ei heitä voinut toinen toistaan erottaa : kaikilla liki samanlaiset hiuspidennykset, tekokynnet , valkaistut hampaat ja överirusketus, merkkilaukku olkapäällä ja kännykkä kädessä. Missä kaikki persoonallisuus?

Tämäpä. Juhlivat kuin 18 v tytöt, ilman miehiä ilman perheitä jne. Aina?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi