rakas 80v mummoni osti minulle lahjakortin dresmannille
Kommentit (22)
Mummosi yrittää vihjailla, että olet aika roteva. Pitäisi laihduttaa.
Voi, miten toisaalta surullinen ja toisaalta hauska aloitus.
Treffit nyt sitten. Maksat miehen vaatteet, ja hän maksaa sinulle vaikka aterian. Siitä se alkaa. Kyllä mummot tietävät.
Ostat isälle joululahjan tai poikaystävälle.
Oikeasti ihan onnekas moka mummolta, miesten vaatteissa kun on monesti paljon paremmat materiaalit kuin naisten eikä esim jostain neuleesta edes erota onko miesten vai naisten kun ottaa vain pienempää kokoa
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti ihan onnekas moka mummolta, miesten vaatteissa kun on monesti paljon paremmat materiaalit kuin naisten eikä esim jostain neuleesta edes erota onko miesten vai naisten kun ottaa vain pienempää kokoa
Sitten kun vaan olisi kokoja, ei ihan naisten xs:ää löydy miesten vaatteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun vaan olisi kokoja, ei ihan naisten xs:ää löydy miesten vaatteista.
Miesten s-koosta saat kivoja oversize vaatteita :)
Voi mummoa, ei ehkä ole tiennyt että vain miesten kauppa.
Ajatus tärkein.
Jos sinulla on veli tai isä niin vaihda lahjakortti rahaan heidän kanssa.
Tämä lahja on myös ihana siksi että se jää mieleen ikuisesti, sinulls on ihana mummo.
Ihmeen pihalla on mummosi jo 80 vuotiaana. Toisilla äly pelaa tuossa iässä hemmetin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin pienempää kokoa? Moni nainen tarvitsee isoja kokoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin pienempää kokoa? Moni nainen tarvitsee isoja kokoja.
Vaikka nainen tarvisi xl kokoa niin xl on miesten koossa isompi kuin naisten xl
Onhan tuo hieman erikoinen lahja, jos saaja pukeutuu selvästi naisten vaatteisiin. Mutta ostaisin itse joko miespuoleisille läheisille lahjaksi jotain tai itselleni pari laadukasta neuletta, vaikka kotivaatteeksi jos muuten ovat liian isoja. Itse olen naisten M-kokoa ja omistan muutamia miesten S-koon neuleita, ei varmasti kukaan tunnista miestenvaatteeksi ellei ole itsellä juuri samaa paitaa. Perus t-paidat miesten puolelta käyvät myös vaikkapa yöpaidaksi, jos muuten ei halua pitää.
Olisipa Dressmannista myös naisten versio. Laadukkaista materiaaleista tyylikkäitä housuja, jakkuja, mekkoja, neuleita ja puseroita. Olen itse sen verran kapeaharteinen, että pienetkin miesten paidat näyttävät hölmöille, kun on suunniteltu leveämmille hartioille. Mutta toki Dressmannistakin varmaan oversize-tyylisiä paitoja löytyisi rennompaan käyttöön, jos itse tuollaisen lahjan saisin. :) Ja aina voi antaa eteenpäin, varmasti isä/veli/poikaystävä/kaveri ilahtuisi kovin.
Mummo ajatteli hyvää. Ajatus tärkein.
Sähän voit ostaa nyt isällesi jonkun kivan isänpäivälahjan ja veljelle joululahjan ja vaikka synttärilahjankin. Eli selvää säästöä!
Myyt sen vähän halvemmalla eteenpäin ja käytät rahat muuhun.
Voi mummoa, ihana ajatus kuitenkin <3
Mutta kannattaa oikeasti harkita ostoksia. Miesten vaatteet ovat tosiaan parempaa laatua. Ja esim isohko t-paita on mukava kesällä. Suosittelen myös miesten boxereita. Naisten pseudobokserit on perseestä, mutta miesten versiot tosi mukavat.
Mummo vihjailee, että sun olis aika hankkia mies.
miksi