Lue keskustelun säännöt.
rakas 80v mummoni osti minulle lahjakortin dresmannille
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti ihan onnekas moka mummolta, miesten vaatteissa kun on monesti paljon paremmat materiaalit kuin naisten eikä esim jostain neuleesta edes erota onko miesten vai naisten kun ottaa vain pienempää kokoa
Mutta tuo oli Dressmannille! Katsokaas tarkkaan niiden TV- mainoksia: malleilla on aina kädet taskussa, koska muuten näkyy, että ne puvuntakin eivät istu edes mallimittaisilla hyvin!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä olin kerran Dressmannilla opiskelevan tyttäreni kanssa etsimässä paitoja, kun ollaan huomattu että miesten osastolta löytyy paljon kivempia paitoja kuin naisten puolelta. Tytär on naisten kokoa XS ja vaikea oli löytää sopivia. Mutta siellä oli aivan ihana miesmyyjä, joka oli about tyttäreni kokoinen (tytärkin vain 162cm pitkä) ja kun tuskailtiin hänelle miten ei löydy kokoja ja hihojen lyhennys tulee kalliiksi, hän neuvoi meidät jonnekin toiseen kauppaan, jonka nimeä en kylläkään muista. Mutta oli siellä Dressmannillakin kivoja paitoja ja löydettiinköhän me siltä kuitenkin yksi kiva, rento pikkutakki?
Teepaidat kannattaa ratsata myös! Miesten teepaidat on niiin paljon kivempia kuin mitä naisille myydään. Naisten teepaidat näyttää aina ihan tyhmiltä, ne kivat paidat löytyy miesten puolelta. Ja miehille myytävät paidat on vähän paksumpaa kangastakin, kun naisille myydään niitä ohkasia liruja.
Seuraavan kerran kun menette vaateostoksille, niin menkää huvikseen katsomaan mitä kaikkea kivaa miehille myydään! Sieltä saattaa tarttua mukaan vaikka mitä.