KP pelastuslaitoksen päivitys.
"Uteliaat ihmiset aiheuttavat ongelmia kerääntyessään onnettomuuspaikoille. Näin myös eilen, kun suurta savupatsasta ihmettelemään tulleet haittasivat hälytysajoa ja säiliöautojen vedenkuljetusta.
Älä päädy pelastuslaitoksen kahvipöytäkeskusteluihin: "Siinä meinas yksikin auto päästä päästöttömämmille ajelumaille, kun yhtäkkiä veti u-käännöksen keulan edessä!"
Sakkoja plus röyhkeästi vain läpi. Saavat auton omistajat itse maksaa autonsa vahingot.
Kommentit (7)
Seinäjoella vähän aikaa sitten pelastusajoneuvot eivät päässet heti sammutustöihin ja ajamaaan palopaikalla, kun uteliaat tukkivat kadut :(
Lanssissa olen itse töissä. Ärsyttää kun olemme A luokan tehtävällä ja kävelijät kävelevät eteen suojatiellä. Kitisevät siitä kun heille on vihreä ja heitä pitää väistää. Ei taida toisten terveys paljoa kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Seinäjoella vähän aikaa sitten pelastusajoneuvot eivät päässet heti sammutustöihin ja ajamaaan palopaikalla, kun uteliaat tukkivat kadut :(
Paloautolla luulisi autojen siirtyvän hvvin. Heillä on siihen jopa oikeus, turha kitistä autojen omistajien jos tulee lommoja...
Paloautolla pitäisi saada mennä vain läpi. Jos on autot edessä niin voi voi. Omistajat voivat miettiä sitä korjaamolla kun maksavat itse laskut.
Siellä oli satoja ihmisiä katsomassa. Itse katselin savua ikkunasta. Asun aika lähellä.
Onneksi kaikissa hälytysajossa olevilla on kamerat. Jos esim hengen hädässä ollut ihminen menehtyy piittaamattoman autoilijan takia niin tämä kuski saa kyllä syytteen ainakin kuoleman tuottamuksesta.