Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KP pelastuslaitoksen päivitys.

Vierailija
03.06.2021 |

"Uteliaat ihmiset aiheuttavat ongelmia kerääntyessään onnettomuuspaikoille. Näin myös eilen, kun suurta savupatsasta ihmettelemään tulleet haittasivat hälytysajoa ja säiliöautojen vedenkuljetusta.

Älä päädy pelastuslaitoksen kahvipöytäkeskusteluihin: "Siinä meinas yksikin auto päästä päästöttömämmille ajelumaille, kun yhtäkkiä veti u-käännöksen keulan edessä!"

Sakkoja plus röyhkeästi vain läpi. Saavat auton omistajat itse maksaa autonsa vahingot.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kaikissa hälytysajossa olevilla on kamerat. Jos esim hengen hädässä ollut ihminen menehtyy piittaamattoman autoilijan takia niin tämä kuski saa kyllä syytteen ainakin kuoleman tuottamuksesta.

Vierailija
2/7 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinäjoella vähän aikaa sitten pelastusajoneuvot eivät päässet heti sammutustöihin ja ajamaaan palopaikalla, kun uteliaat tukkivat kadut :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lanssissa olen itse töissä. Ärsyttää kun olemme A luokan tehtävällä ja kävelijät kävelevät eteen suojatiellä. Kitisevät siitä kun heille on vihreä ja heitä pitää väistää. Ei taida toisten terveys paljoa kiinnostaa.

Vierailija
4/7 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seinäjoella vähän aikaa sitten pelastusajoneuvot eivät päässet heti sammutustöihin ja ajamaaan palopaikalla, kun uteliaat tukkivat kadut :(

Paloautolla luulisi autojen siirtyvän hvvin. Heillä on siihen jopa oikeus, turha kitistä autojen omistajien jos tulee lommoja...

Vierailija
5/7 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paloautolla pitäisi saada mennä vain läpi. Jos on autot edessä niin voi voi. Omistajat voivat miettiä sitä korjaamolla kun maksavat itse laskut.

Vierailija
6/7 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä oli satoja ihmisiä katsomassa. Itse katselin savua ikkunasta. Asun aika lähellä.

Vierailija
7/7 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi