Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan saikuttajamammat ovat katkeria, kun pilasin heidän kesälomasuunnitelmat

Vierailija
03.06.2021 |

Olen ollut viisi vuotta työpaikalla perheellisten äitien sylkykuppi. Välillä olen joutunut olee yksin töissä, koska äidin kullannupulla on räkä. Räkää on saattanut jatkua kaksikin viikkoa. Sanomattakin on selvää, että lomat olen pitänyt ihan miten sattuu, kesälomankin usein pätkissä, koska heillä pitää ehdottomasti olla mieluiten kesä-elokuu lomalla, jos ei muuten niin saikuttamalla. Nyt huhtikuussa ilmoitin pomolle, että minä otan lopputilin. Ilmeisesti entinen pomo ei ole saanut hommattua lisää henkilökuntaa, olen saanut jo kolme viestä kuinka itsekeskeinen p a s k a olen, kun pilasin heidän perheensä lomat. Yksi jopa uhkaili, kuulemma tietää missä asun ja lätty lätisee.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin just.

Vierailija
2/3 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten heräsit, ja muistit, ettei sulla ikinä ole vakituista työpaikkaa ollutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä tuossa on, kuulostaa normisuomalaiselta baskaselta työyhteisöltä. Haaskat ja haaskanmetsästäjät kieroileva keskenään. Jatkakaa samaan malliin, en ihmettele, vaikka tehokkuus Suomessa on umpisurkea. Töitä ei jakseta tehdä, mutta vidduilla jaksatte.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan