Kuulin bussissa urheilullisen naisen pahoittelevan kaverilleen, että hänen säärensä eivät juuri nyt ole esittelykunnossa. Mistäköhän oli kyse?
Kommentit (45)
Mun tyttö: kaatui fudispelissä ja jalat naarmuilla.
Herttaista, kun naiset aina ajattelevat, mitä miehet heistä ajattelevat.
M43
Vierailija kirjoitti:
Herttaista, kun naiset aina ajattelevat, mitä miehet heistä ajattelevat.
M43
Häh? Itse en esittele kyllä naisillekaan ajamattomia sääriäni. En kellekään.
Mustelma todennäköisesti urheilusta?
Halusi takaisin kommenttia kavereiltaan tyylin: "Sullahan on aivan täydellisen kauniit jalat tmv."
Teoriassa on mahdollista, että kyseinen henkilö ilmestyy tänne paljastamaan totuuden, mutta pidän sitä kyllä aika epätodennäköisenä.
Joko mustelmilla ja naarmuilla koska urheilu, tai sitten ei ollut jaksanut ajella. Itse en kyllä koskaan sanoisi noin toiselle, koska sitten toiselle tulee velvollisuus sanoa "Sinun sääresihän ovat paljon kauniimmat kun minun, olen niin paljon sinua rumempi" jne. Jos et halua olla sääret paljaana, laitat semmoiset vaatteet mistä ne ei näy.
Miksi olen samaa sukupuolta tämmöisten ihmisten kanssa?
Harrastan polkujuoksua ja futista ja kyllä ovat sääret välillä naarmuilla ja mustelmilla.
Sama teini-ikäisillä tyttärilläni.
Välillä jää myös ajelematta säärikarvat, mutta yritän näin kesällä tsempata.
Tänään aion pukeutua mekkoon mustelmista ja naarmuista huolimatta, kun kerrankin olen karvat ajellut:)
Eivät voi mennä biitsille tai nainen ei voi pitää lyhyttä mekkoa. Ei sheivausta, ei rusketusta, on mustelmia tms.
Ehkä tuossa jokin urheiluun liittyvä kolhu voisi olla takana?
Sheivaamattomuus tulee ekana mieleen. En minä ainakaan haluis mennä hameessa tms. jonnekin, jos en ole sheivannut. Mustelmat ja naarmut ym. eivät haittaa.
Urheilijanaisilla usein korkea testosteronitaso, joten veikkaan runsasta karvoitusta.
Miksi joku pahoittelisi kaverilleen moista? Olisiko se kaveri palanut halusta nähdä kaverinsa paljaat sääret vai?
Päivänselvää, että kyse on ajelemattomista sääristä.