Lue keskustelun säännöt.
Omistaako kukaan leipäkonetta, kuinka usein laitat ja millaista . riittääkö monelle tuo leipä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
nyt valitettavasti hajosi mutta suunnitelmissa on uuden osto. Kaytin sita kerran pari viikossa ja on tosi kateva, muuten ei tule leipaa leivotuksi. Mun koneella sai 3 eri kokoista leipaa, suurin oli tosi iso. Suosikki oli perunaleipa johon laitettiin perunamuussin jaannokset. Se oli tosi pehmeaa.
Leivasta tulee yleensa aika kovakuorinen, toiset tykkaavat heti lampimana mutta itse tykkasin eniten tehda sen illalla, laittaa yoksi muovipussiin (jaahtyneena) ja aamulla kuori oli paljon pehmeampi, ja leipa helpompi leikata.
Yksi asia mika taytyy ottaa huomioon on se etta kone alustaessaan pitaa aika kovaa aanta. Se ' jyystaa' poytaa vastaan ja se aani kulkee jopa toiseen kerrokseen. Mainoksissa sanotaan etta on kateva ladata kone illalla niin etta leipa on aamulla valmis, mutta itse en voinut tata tehda koska herasin aina siihen kun alustus alkoi, vaikka nukuin ylakerrassa enka edes suoraan keittion ylapuolella.