Miksi kyselytunnilla käsitellään Marinin aterietua?
Kyselytunnilla ei saisi käsitellä tällaisia asioita, vaan ne on tarkoitettu hallituksen toimintaan liittyviin asioihin.
Mitä Halla-aho ja Tavio jankkaa tätä asiaa? Ei mitään yksittäisiä kuitteja saa paljastaa. Se ei ole edes Marinin päätettävissä oleva asia.
Kommentit (147)
Miksi korona muka hänet Kesärantaan on pakottanut?!
Vierailija kirjoitti:
Miksi korona muka hänet Kesärantaan on pakottanut?!
Saanut sellaiset ohjeistukset varmaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän oli lomalla joulun ajan. Silti tilattu jouluaattona, päivänä ja tapaninpäivänä tuorepalasta. Mä olin joulun töissä ja söin omilla rahoilla ostettuja eväitä. Tein tuplavuoroja ja silti ehdin käydä Prismassa ja tehdä perheen kanssa ruokaa. Mä en olekkaan löysä vass ari.
Ehkä viettänyt koronan vuoksi lomaansa Kesärannassa. Hän on itse sanonut, että on pandemian vuoksi ollut koko ajan melkein Kesärannassa ja normaalioloissa ei olisi niin tehnyt.
Ei se oikeuta häntä hyödyntämään lomalla työpäiville tarkoitettua etua.
Pääministerin ateriaedussa ei ole tuollaisia sääntöjä.
Marin on kyllä noudattanut saamiaan ohjeita.
Systeemissä muuten voi olla vikaa varmaan.
Muissa maissa toki edut ihan eri luokkaa kuin meillä.
jos olis persu olisi jo erotettu ja oikeus sanktiot perään. SUOMEN DEMOKRATIAA viher punikkia ei tuomita eikö tästä 1918 käytännöstä voitaisi jo luopua.
Tavio on ainakin vyötärömitan koon perusteella kovastikin nauttinut erilaisista ateriaetuuksista viime aikoina....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Ranskan mediassa asia esiteltiin kevennyksenä ja ”huumori uutisena”.
Se oli siinä vaiheessa kun summa oli 300 ja kyse pelkistä Sannan aamumuroista.
Nyt summa on kymmenkertaistunut ja kattaa syytinkimummotkin.
Ei ole kymmenkertaistunut. Yhteensä kaikki kulut n. 17000e.
Ateriaedun suhteen voi nopeasti laskea on saanut keskimäärin 1 kpl aterioita per päivä. Loput rahat on menneet aamiaisiin.
Joidenkin kuukausien osalta on.
Tuo sinun yksi ateria per päivä on ihan potaskaa. Ateriaetu on työpäiville. Niitä on kuukaudessa 20-22.
Pääministerillä jokainen päivä on työpäivä.
Täydellisiä vapaapäiviä ei ole hänellä juuri ollenkaan. Paitsi kesälomalla ja silloin hän ei varmaan ole missään Kesärannassa vaan jossain ihan muualla.
Hän on itse sanonut tekevänsä viisipäiväistä työviikkoa. Valehteleeko hän?
Tampereen valtuustotyö, demarien puheenjohtajuus ja vaalikampanja ei ole pääministeritöitä.
No ei taatusti tee mitään viisipäiväistä työviikkoa eli kyllä hän yrittää varmaan vähän kaunistella työn luonnettaan. Tekee varmaan lähelle 100 tuntia per viikko töitä.
Ja poliitikolle nuo muut vastuut on aina kuuluneet kuten esim. puheenjohtajuus. Se on ollut täysin normaali käytäntä. Ei hän siihen kovin paljon ehdi aikaansa käyttämään. Joissakin maissa onkin niin, että pääministeripuolueella on erikseen pääministeri ja puolueen puheenjohtaja.
Tais tulla tunnit laskettua nyt ns. kekkosen laskimella (vrt. kekkosen kalavaaka).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän oli lomalla joulun ajan. Silti tilattu jouluaattona, päivänä ja tapaninpäivänä tuorepalasta. Mä olin joulun töissä ja söin omilla rahoilla ostettuja eväitä. Tein tuplavuoroja ja silti ehdin käydä Prismassa ja tehdä perheen kanssa ruokaa. Mä en olekkaan löysä vass ari.
Ehkä viettänyt koronan vuoksi lomaansa Kesärannassa. Hän on itse sanonut, että on pandemian vuoksi ollut koko ajan melkein Kesärannassa ja normaalioloissa ei olisi niin tehnyt.
Eipä tosiaan ole kun lain mukaan sellaisia ei ole ollenkaan.
Pääministerin täytyy olla myös jokaisena lomapäivänä olla valmis hoitamaan joku työasia jos akuutti tarve tulee.
Vierailija kirjoitti:
Persut siis aikoo koko kyselytunnin pommittaa tätä aterietua?
Miksi persut esittää tuolla kyselytunnilla niin kuin olisivat köyhien puolella? Eihän ne oikeasti ole.
No eipä siellä kukaan taida olla. Jos köyhät haluaa äänensä kuuluviin niin pitää perustaa Köyhien puolue ja köyhien pitää yksissä tuumin äänestää edes yksi edustaja eduskuntaan. Viva la revolution
Saarikko sanoi katselleensa useampaa pääministeriä (varmaan kahta?) vierestä ja ihan hirveää se homma kuulemma on.
Vierailija kirjoitti:
Pääministerin täytyy olla myös jokaisena lomapäivänä olla valmis hoitamaan joku työasia jos akuutti tarve tulee.
Tuorepala suussa ja mikro valmiina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muissa maissa on myös verotus kevyempää... koska Bidenillä on oma lentsikka niin Sale tarttee myös ?
Kaikki kansanedustajat, ministerit, tasavallan presidentti ja valtion virkamiehet elävät veronmaksajien kustannuksella, sillä veronmaksaja maksaa niidenkin palkkiot ja palkat ja muut kulut.
Vierailija kirjoitti:
Oma valinta jos haluaa aina oman äänensä kuuluviin
.
Valtioneuvosto määrää pääministerin sijaiseksi sekä muun ministerin sijaiseksi toisen valtioneuvoston jäsenen sen varalta, ettei pääministeri tai muu ministeri voi tilapäisen esteen takia hoitaa tehtäviään. Jos pääministerin sijaiseksi määrätty valtioneuvoston jäsenkin on estynyt, pääministerin tehtäviä hoitaa virkavuosiltaan vanhin ministeri. Muille ministereille määrätään yleensä neljästä viiteen sijaista.
Vehviläinen laittoi kyselyt poikki, kun Marinilla meinasi mennä hermo. Sellaista:)
Marinhan oli hämmästyttävän tyyni ja asiallinen. Itse olisin ollut ihan hiilenä tuohon persujen typeryyteen.
Kyselytunnilla käsitellään usein kansaa askarruttavia asioita.
Onhan se nyt moraalitonta, et pääministeri syö ja lisäksi ruokkii oman perheensä kansalaisten laskuun, vaikka pystyisi itse ne kustantamaan.
Ihan oikein, että paineistetaan monta päivää, kun ei ymmärrä itse tehdä johtopäätöksiä.
"En väistä vastuuta".
Juu, etpä.
Aina syy jossain virkamiehessä, ettei ohjeistanu tarpeeks, kun ei voi myöntää itse mokanneensa.
Narsistisia piirteitä hänen käytöksessään.
AP kyseli, että tällaiset asiat eivät kuulu kyselytunnille, mutta onhan siellä käsitelty esim. Juhani Mäenpään sanomisia, kun Toiviainen syytti kiihottamisesta. Tosin ei hän Al-Taeeta vastaan nostanut, vaikka Al-Taeen mielestä koko Israelin saisi työntää mereen. Eli koski sellaista vähän laajempaakin kansanosaa. Ja Marinhan on samasta puolueesta kuin Al-Taee, niin siltä kantilta kysymyksesi on looginen.